“Узгоджено” м. Київ
Голова профспілкового
Комітету студентів НТУУ “КПІ”
_____________ /В. Ю. Миронов/ “____“ ___________ 2002 р.
Положення
По проведенню відкритої першості НТУУ “КПІ” з техніки пішохідного туризму
- навчання і вдосконалення техніки учасників;
- пропаганда спортивного туризму в НТУУ “КПІ”, як важливого засобу організації дозвілля студентів;
- обмін досвідом між учасниками змагань;
- перевірка і підвищення рівня фізичної, технічної і моральної підготовки туристів;
- виявлення найсильніших команд і учасників для формування збірної НТУУ “КПІ”.
2. Час і місце проведення.
2.1 Змагання проводяться 7.04.2002 р. на стінці “Зеленого театру” (М ”Арсенальна”).
2.2 Час прибуття команд - 10-00. Старт 11-00.
2.3 Нарада представників команд, відбудеться 7.04.2002р. о 17-00 у 525-тій аудиторії 19-ого корпусу НТУУ “КПІ”. Телефон для довідок: 277 – 99 – 29 (Геннадій Храмов).
3. Керівництво підготовкою і проведенням.
3.1 Організатором змагань є турклуб “Глобус” та профком студентів НТУУ “КПІ”.
3.2 Підготовку змагань здійснює оргкомітет. Голова оргкомітету – Горбатов Антон.
3.3 Проведення змагань здійснює головна суддівська колегія (далі ГСК) в складі Головного судді, Старшого судді на дистанції, Секретаря та суддів на етапах.
3.4 Від команд – учасників виділяються по одному представнику, що надходить у розпорядження Головного судді, і використовується у роботах, пов'язаних з постановкою траси, підготовкою до змагань, суддівству на етапах, тощо.
4. Учасники змагань
4.1 До участі в змаганнях допускаються команди закладів освіти, туристських клубів а також самостійні команди, що подали заявку не пізніше встановленого терміну.
4.2 Склад команд: 6 чоловік не молодше 16 років, (з них не менше однієї жінки), які мають медичний допуск і спеціальне спорядження (Доданок 2) для проходження дистанції.
4.3 Команда повинна мати власну назву. Бажано мати власну атрибутику та форму.
4.4 Кожна команда минає дистанцію один раз.
4.5 Кожен з учасників може бути заявлений тільки в одній команді.
4.6 Команда у своєму складі повинна мати керівника, якій представляє інтереси команди перед суддівською колегією та оргкомітетом.
5. Програма змагань
5.1 До програми змагань включена дистанція з пешохідного туризму, яка складається з наступних етапів:
Навісна переправа через річку (самонаведення), переправа по колоді (колода лежить), брід з перилами (самонавед), спуск по вертикальних перилах (дюльфер) (самонавед), підйом по схилу (самонавед), траверс схилу, спортивний спуск (самонавед), в'язання вузлів. Дистанція ІІ-ого класу.
5.2 На проходження дистанції встановлюється контрольний час, який може бути змінений по результатах проходження перших трьох команд.
5.3 Про можливі зміни в програмі буде повідомлено на нараді представників команд.
6. Порядок і терміни подачі заявок, необхідна документація.
6.1 Попередня заявка подається на нараді представників команд. Технічна (іменна) заявка (Доданок 1), подається в ГСК не пізніше, ніж за годину до старту першої команди на дистанціях. На кожний пункт програми подається окрема заявка.
6.2 В заявці має бути вказана особа (юридична, чи фізична с паспортними даними або реквізитами, яка є гарантом відповідальності перед третіми особами у разі виникнення правових, майнових і інших конфліктів, що порушують учасники даної делегації.
7. Безпека на змаганнях
7.1 Безпека на змаганнях забезпечуються ГСК та силами команд.
7.2 При виникненні небезпеки змагання можуть бути зупинені або відкладені.
7.3 Під час змагань забороняється підходити до стінки (окрім команди що працює на етапах безпосередньо пов’язаних з роботою на ній під наглядом ГСК), або заходити за обмежувальні лінії
7.4 Медичну підтримку змаганнь забезпеють лікарі Станіславська О. та Копалкин В.
7.5 Команда може бути знята з етапу, дистанції або змаганнь та результати її виступу анульовані у разі порушення техніки безпеки, невиконання розпорядження члена ГСК або мед. працівника, що пов`язано з безпекою під час змаганнь.
7.6 Усі учасники змаганнь повинні мати медичний дозвіл. У разі відсутності якого команда не виходить на старт.
8. Визначення результатів, нагородження переможців.
8.1 Визначення результатів проводиться у відповідності із “Правилами змагань з туристського багатоборства та спортивних походів”, розглянутих та затверджених Федерацією спортивного туризму України від 7 жовтня 2001 р. та погоджених у Держкоммолодьспорттуризму України 15 жовтня 2001р.
8.2 Командні місця визначаються часом проходження дистанції + штрафний час (1 балл = 30 секунд). При рівності результатів перевага віддається тій команді, у якої сума штрафів менша.
8.3 Команди – переможці та призери змагань нагороджуються почесними грамотами, дипломами та призами.
9. Фінансування та спонсорська діяльність.
9.1 Змагання проводяться за рахунок самофінансування. Усі розходи, пов`язані із проїздом до місця змаганнь та участью у команд змаганнях покриваються за власний рахунок команд, або організації, що їх направила. Розходи що пов`язані із проведенням змаганнь та нагороджненням призерів покриваються за рахунок спонсорських коштів.
9.2 Команди-учасники можуть мати на спорядженні і формі рекламні написи і зображення своїх спонсорів.
9.3 Реклама, торгівля та всі інші види комерційної діяльності на території і під час проведення змагань дозволяються тільки оргкомітетом змагань для організацій – спонсорів.
Приблизний список необхідного спорядження
(мінімум на команду)
1.Страховочні системи – 6 шт. |
7. Основні мотузки – 50 м 1 шт. |
2.Прусики – 6 шт. |
30 м 1 шт. |
3. Шайби – 6 шт. |
8. Карабіни – 20 - 25 шт. |
4. Рукавиці – 6 пар |
9. Каски – 6 шт. |
5. Репшнури – 6 шт. |
|
6. Блокіровки – 6 шт. |
|