Поради від легенди крос-кантрі Віктора Трохіна : Важливий аспект при катанні взимку - правильний вибір веловзуття. Взимку я використовую спеціальні контактні черевики. Вони на півтора розміри більше, ніж мої літні черевики. Коли холодно, я одягаю 3 носка, кладу термо-устілки, а зверху одягаю саморобні бахіли з товстого неопрену. Гріють вони просто нереально , ніякі інші бахіли від фабричних марок і поруч не стояли. Рукавички я використовую досить товсті, лижні. Під час позашляхових тренувань при температурі -5 і нижче на голову я одягаю балаклаву і зверху - легку шапку. Якщо температура близько нуля , і я їду по шосе - то їду тільки в балаклаві. Шосейні тренування я волію робити до температури -7 градусів, коли холодніше , тренуюся тільки на МТБ. У катанні на велосипеді взимку дуже багато залежить від одягу. Основою всього є термобілизна. Зверху я надягаю велосипедну майку - джерсі, призначену для холодної погоди і забезпечену вітрозахисної мембраною типу Windstopper . Залежно від погоди змінюється і кількість термобілизни - при температурі трохи нижче нуля я надягаю вниз одну звичайну термомайку , а якщо стовпчик термометра подолав позначку в -7 градусів Цельсія , то ще одну тоненьку термомайку . У холодну погоду я також вдягаю рейтузи з Віндстоппер плюс термобілизну , а коли теплішає , використовую стандартні утеплені велорейтузи з начосом . Зверху велоштанів я іноді вдягаю стандартні велотруси. Харчування Великі фізичні навантаження під час катання при низьких температурах пред'являють підвищені вимоги до калорійності харчування . При температурі повітря 10-15 градусів нижче нуля з'їдених заздалегідь макаронів вистачить всього години на півтори, потім доведеться зупинятися, щоб поїсти - тобто, одночасно ламати темп і замерзати . Тому, щоб вистачило на 3-4 години тренування, я їм сало і хороший такий яловичий супчик. Таке "завантаження " забезпечує мене необхідною енергією . При виконанні темпових тренувань (2-3 години) я також беру з собою термофлягу. Якщо їжджу 3-4 години спокійно, то катаюся взагалі без води. Все залежить від того кількості роботи , яку належить виконати. Секрет успіху Тільки тренування, тренування і ще раз тренування допоможуть вам добитися бажаного результату. Тренуватися потрібно 6 днів на тиждень, по 45% часу витрачати на лижі і байк, плюс 10 % часу - на тренажерний зал. За матеріалами velomir.ru
.
rusved replied on #
Очень интересно!
Но пока сам(а) не поедешь, нельзя что-то прокомментировать. Узнаем отзывы хотя бы
.
nata replied on #
http://velo.tomsk.ru/forum/viewtopic.php?t=2573
.
nata replied on #
Вокруг Иссык-Куля зимой на велосипедах
http://foturist-ru.livejournal.com/647966.html
.
nata replied on #
велопоход Перу-Боливия-Чили
(лучше смотреть со звуком: ))
http://vimeo.com/61043862
.Тренування на велосипеді взимку.
nata replied on #
Поради від легенди крос-кантрі Віктора Трохіна : Важливий аспект при катанні взимку - правильний вибір веловзуття. Взимку я використовую спеціальні контактні черевики. Вони на півтора розміри більше, ніж мої літні черевики. Коли холодно, я одягаю 3 носка, кладу термо-устілки, а зверху одягаю саморобні бахіли з товстого неопрену. Гріють вони просто нереально , ніякі інші бахіли від фабричних марок і поруч не стояли. Рукавички я використовую досить товсті, лижні. Під час позашляхових тренувань при температурі -5 і нижче на голову я одягаю балаклаву і зверху - легку шапку. Якщо температура близько нуля , і я їду по шосе - то їду тільки в балаклаві. Шосейні тренування я волію робити до температури -7 градусів, коли холодніше , тренуюся тільки на МТБ. У катанні на велосипеді взимку дуже багато залежить від одягу. Основою всього є термобілизна. Зверху я надягаю велосипедну майку - джерсі, призначену для холодної погоди і забезпечену вітрозахисної мембраною типу Windstopper . Залежно від погоди змінюється і кількість термобілизни - при температурі трохи нижче нуля я надягаю вниз одну звичайну термомайку , а якщо стовпчик термометра подолав позначку в -7 градусів Цельсія , то ще одну тоненьку термомайку . У холодну погоду я також вдягаю рейтузи з Віндстоппер плюс термобілизну , а коли теплішає , використовую стандартні утеплені велорейтузи з начосом . Зверху велоштанів я іноді вдягаю стандартні велотруси. Харчування Великі фізичні навантаження під час катання при низьких температурах пред'являють підвищені вимоги до калорійності харчування . При температурі повітря 10-15 градусів нижче нуля з'їдених заздалегідь макаронів вистачить всього години на півтори, потім доведеться зупинятися, щоб поїсти - тобто, одночасно ламати темп і замерзати . Тому, щоб вистачило на 3-4 години тренування, я їм сало і хороший такий яловичий супчик. Таке "завантаження " забезпечує мене необхідною енергією . При виконанні темпових тренувань (2-3 години) я також беру з собою термофлягу. Якщо їжджу 3-4 години спокійно, то катаюся взагалі без води. Все залежить від того кількості роботи , яку належить виконати. Секрет успіху Тільки тренування, тренування і ще раз тренування допоможуть вам добитися бажаного результату. Тренуватися потрібно 6 днів на тиждень, по 45% часу витрачати на лижі і байк, плюс 10 % часу - на тренажерний зал. За матеріалами velomir.ru
Зима? Нет не слышали.
nata replied on #
http://vimeo.com/39865494
.
nata replied on #
Iceland. From Winter Wonderland to Summer Solstice
4 months, a bike, a girl and a country.
http://vimeo.com/102833173