Попередні умови Особистої дистанції IІІ* класу Чемпіонат Києва ? Кубок МКС 2014

Попередні умови Особистої дистанції IІІ* класу 

Обладнання 

Блок 1 
1.1. ПС1, ПС4 - знаходяться на землі - безпечна зона. 
1.2. ПС2, ПС3 обладнані ПСП (подвійними суддівськими перилами), двома ВП (вантажними петлями) та ЗСК (заглушеним суддівським карабіном). 
1.3. ЗПЧ1 (заданий проміжний час) - 15 хв - проміжний фініш усіхучасників в ПС3 після проходження М4. Якщо учасник не вклалався в ЗПЧ1, то отримує штраф 20 балів за всі втрачені мотузки, по 20 балів за непроходження кожного етапу. Учасник може забрати втрачені мотузки та продовжити роботу в наступному блоці. 

Блок 2 
2.1. ПС5, ПС6, ПС9 - знаходяться на землі - безпечна зона, відокремлена квадратом. 
2.2. ПС7, ПС7*, ПС8 обладнано ПСП та двома ВП. 
2.3. ПС8 обладнано додатково ЗСК. 
2.4. ЗПЧ2 - 35 хв - проміжний фініш. Якщо учасник не вклалався в ЗПЧ2, то отримує штраф 20 балів за всі втрачені мотузки, по 20 балів за непроходження кожного етапу. Учасник можезабрати втрачені мотузки та продовжити роботу в наступному блоці. 

Блок 3 
3.1. ПС10, ПС12 - знаходяться на землі - безпечна зона. 
3.2. ПС11 обладнано ПСП, двома ВП та ЗСК. 
3.3. Блок 3 долаєтьсяіз КВ (контрольнимвантажем). КВ учасник готує собі самостійно перед стартом дистанції, показує судді та залишає в ПС10. 
Вимоги до КВ: об?єм 100л, вага 20кг (для жінок 10 кг). КВ має пройти М8 та М9.
3.4. ЗЧ (заданий час) - 50 хв - фініш учасника разом з КВ в ПС12. Якщо учаник не вклалався в ЗЧ, то отримує штраф 20 балів за всі втрачені мотузки, по 20 балів за непроходження кожного етапу. 

Довжини маршрутів 

М1 = 15 м 
М2 = 15 м 
М3 = 15 м 
М4 = 300 м 
М5 = 50 м 
М6 = 50 м 
М7 = 20 м 
М8 = 15 м 
М9 = 20 м 

Перелік етапів та опис проходження 

Блок 1 

М1 (ПС1-ПС2)Підйом. 
Учасник підіймається будь-яким способом лазіння (вільне, комбіноване, з використанням ШТО дробинками тощо) з верхньою суддівською страховкою. 

М2 (ПС2-ПС3) Переправа по суддівській провислій переправі. 
Учасник долає етап з двусторонньою суддівською страховкою. У будь-який момент руху до провислої мотузки він повинен бути приєднаний гальмівним пристроєм з боку вихідного ПС та підйомним з боку цільового ПС. 

М3 (ПС3-ПС4) Спуск по командним перилам. 
Учасник спускається по своїм перилам з судівською страховкою. 

ЗПЧ1 відсікається після проходження М3 та звільнення ЗСК на ПС3. Якщо учасник не вклалася в ЗПЧ1, то він отримує штраф 20 балів за всі втрачені мотузки та по 20 балів за не проходження кожного етапу. Учасник може забрати втрачені мотузки та продовжити роботу в наступному блоці. 

Блок 2 

М4 (ПС5-ПС6)Переправа через річку на суддівському човні. Човен обладнано двома суддівськими веслами та точками для самостраховки. Обов?язкова постановка на довгий вус самостраховки. 

М5 (ПС6-ПС7) Суддівська навісна переправа. 
Учасник переправляється по суддівській навісній переправі. ПС6 - безпечна зона, ПС7 - небезпечна зона, від ПС7 до ПС7* перехід по вантажним суддівським перилам, ПС7* - небезпечна зона. 

М6 (ПС7*-ПС8) Суддівська круто похила вгору навісна переправа. 
Учасник переправляється по суддівській круто похилій вгору з верхньою суддівською страховкою. 

М7 (ПС8-ПС9) Спуск з пересадкою. 
Учасник здійснює спуск до зазначеної зоні (посередині маршруту) в якій знаходиться проміжний ПС, стає на самостраховку, виконує зняття мотузок з ПС8 і тільки після цього виконує спуск на ПС9, використовуючи в якості опорного, ЗСК на проміжному ПС. Етап долається з неперервною суддівською страховкою. 

ЗПЧ2 відсікається після проходження учасником М7 та звільнення ЗСК на проміжному ПС. Якщо учасник не вклалвся в ЗПЧ2, то він отримує штраф 20 балів за всі втрачені мотузки та по 20 балів за не проходження кожного етапу. Учасник може забрати втрачені мотузки та продовжити роботу в наступному блоці. 

Блок 3 

Блок 3 долається із КВ (контрольним вантажем). КВ учасник готує собі самостійно перед стартом дистанції, показує судді та залишає в ПС10 . 
Вимоги до КВ: об?єм 100л, вага 20кг (для жінок 10 кг). КВ має пройти М8 та М9.

М8 (ПС10-ПС11) Підйом з виконанням прийому "Соло-дубль" та підйом вантажу.
Учасник підіймається будь-яким способом лазіння (вільне, комбіноване, з використанням ШТО) з верхньою суддівською страховкою та організацією нижньої командної страховки із встановленням власних ППС (не менше 5). Потім виконує спуск по внасній мотузці для виконання зняття її та ППС. Підйом по власним перилам та підйом на собі вантажу. Інших варіантів транспортування вантажу, окрім як на собі, не передбачено. Етап долається з неперервною суддівською страховкою. 
М9 (ПС11-ПС12) Спуск вздовж суддівського антимаятника. 
Учасник організовує спукс по власній мотузці вздовж суддівського антимаятника. Етап долається з суддівською страховкою. Інших варіантів транспортування вантажу, окрім як на собі, не передбачено. 

Підписатися на Коментарі для "Попередні умови Особистої дистанції IІІ* класу Чемпіонат Києва ? Кубок МКС 2014"