Перше - наскількі мені відомо - в одиничку і двійку до группи багато приєднуються перед походом (за 1-2-3 тижні до)Друге - я планував йти гірську трійку з п. Горошко за рік, але за півтора місяці до липня п. Горошко змінив плани і веде одиничку. А трійку в цьому році взагалі ніхто не веде. Третє - мені взимку пропонували йти в четвірку, бо в мене вже був такий досвід, але я відмовився через те, що йду з Горошко у трійку. Але коли трійка накрилася, місць у двох четвірках у Гозака і Тріліса вже не було. Четверте. З двійками і трійками пішохідними взагалі проблеми через відсутність групп. Мені свого часу Захожий пропонував приєднатись у 5 на Урал, але я тоді боявся, що не зможу встигнути у гірську трійку у серпні з Горошко. Фінал - тепер не маю ні трійки з Горошко. Ні четвірки з Гозаком, ні пьятірки з Захожим. ...і це при тому, що маю все потрібне для таких маршрутів - і досвід, і справки, і час, і знарягу, і гроші. А в МКК розводять руками...нема групп, нема керівників. Подібна ситуація була в тому році. Я згоден йти з групами інших міст, але хто мене почує... А різні там семінари, збори я давно вже проходив і переріс.
собирайте группу и ведите, опыта ведь вагон. Сроки сдвигаете на конец августа, люди найдутся на 1-2ку. при определенном старании.
Так ото ж... Коли я все це побачив... то вже думаю про керівництво... Мені вже пропонували... Але в цьому році я хотів пройти поскладніше маршрут, щоб впевнитися у силах і подивитися на різні сучасні організаційні тонкощі. Наприклад проблема придбання залізничних групових квітків на Кавказ у липні-серпні. Раніше спокійно можна було за 30-45 днів купити на групу квитки, а зараз вже без блата плацкартні можуть не продати, або дати погані місця... і т.ін. До того ж я вже вимушений був поки приєднатися до Пайзанського у гірську двійку на Кавказ з 12 серпня і купив вже квитки. А що робити... Хоч такий варіант... "На безрибьи и двійка - щастя"
Проблем придбати квиток, якщо ви прийшли в каси в 45-й день особливих немає, так найчастіше всі й роблять. Вони починаються десь з 40-го дня. Оформлення групового квитка раніше вимагало печатки організації і, якщо не помиляюся, коштувало додаткових 10 грн. Зазвичай це зайвий клопіт, плюс не можна здати квиток, якщо хтось не поїде.
Ми прийшли всією групою в "предвариловку"(9 чол.) і в кассі нам сказали, що нема на наш день, і через день, тоді ми спитали, а на який найближчий день є? Нам сказали, що взагалі немає плацкартних квітків. Вони всі продані!!! Ми півгодини потинялися по кассах і випадково в одній кассі нам знайшли погані місця вразнобій і говорили, що це випадково, але вже на інше число і т.ін. Потім мені сказали, що це все корупція і більшість плацкартних квітків скуплена перекупниками і нічого не поробиш, якщо немає кінцівок в кассах . В тому році я в серпні їхав на Кавказ - така ж сама історія. Знаток путей
А ви точно в перший день продажу прийшли? (там на табло в центрокасах пишеться на який день зараз вже можна брати квитки)
Я щось не дуже розумію процедуру спекуляції квитками - вони ж на конкретне прізвище видаються. Власне для запобігання їй це й колись ввели. Хоча якщо цим займаються самі касири, тоді ясно :(
Бачиш, ти здивований, а керівнику групи треба не дивуватись і розчаровуватись, а вміти знаходити виходи з любих положень. Я тільки один примірчик сучасності привів, а скільки розмов він вже викликав і подібних проблем ... В тому році нашу групу водій завіз в одну ущелину, а керівника в іншу. Він приїжджає, а нас нема...це нервові клітини... А хто винен? Якби водій (непорозуміння), а я вважаю - керівник. Бо повинен був проконтролювати... На карті показати конкретне місце. А це був тільки початок маршруту, який як погано почався, так погано і закінчився. Отакої...
Бачиш, ти здивований, а керівнику групи треба не дивуватись і розчаровуватись, а вміти знаходити виходи з любих положень.
"Розумний знайде вихід зі складної ситуації, в яку мудрий не потрапить." (с)
Те, що ви описали, -- це ситуація, в яку не потрапляють, якщо група і керівник дійсно хоче в похід, нормально і заздалегідь його планує. А з'ясовувати кваліфікацію керівника по тому, що він робить біля кас на вокзалі за відсутності квитків на потрібну дату це, з одного боку, пізно, з іншого, -- не за адресою.
Супер-афорізм! Треба тільки додати, що "...розумний гору обійде", а мудрому гори взагалі не потрібні(щоб не потрапляти в складні ситуації). Вони потрібні тільки божевільним гірськолазам на зразок отца Федора та ...мабуть одному Магомету.
"Розумний знайде вихід зі складної ситуації, в яку мудрий не потрапить." (с)
Те, що ви описали, -- це ситуація, в яку не потрапляють, якщо група і керівник дійсно хоче в похід, нормально і заздалегідь його планує. А з'ясовувати кваліфікацію керівника по тому, що він робить біля кас на вокзалі за відсутності квитків на потрібну дату це, з одного боку, пізно, з іншого, -- не за адресою.
Бачиш, ти здивований, а керівнику групи треба не дивуватись і розчаровуватись, а вміти знаходити виходи з любих положень. Я тільки один примірчик сучасності привів, а скільки розмов він вже викликав і подібних проблем ...
Руслане, на мою думку, досвідом участі в походах становище не виправиш, тут треба просто або бути керівником, або не бути...
Опыт говорит, что "правило первого дня" не всегда выполняется. Например когда пытались купить билеты 26го июня на 8ое августа (2ой день продажи), то в кассах нам сообщили, что нет билетов ни на 8ое, ни на 6ое, ни на 4ое. На следующий (3ий) день рано утром удалось взять билеты на 8ое, не в разнобой, с несколькими боковыми. Также интересовались насчёт 6го числа - УЖЕ появилось 3 места. В тот же день, но вечером, удалось взять билеты на 4ое августа (!!!), причём почти полных 3 купе подряд и естественно без боковых. Логика пока ускользает, но остаются факты... ;-)
Ну, не бачу поки що нічого дивного. Так, є популярні напрямки і комбінації з популярною датою, де на 2-й день вже взяти складно. Щодо появи квитків на напрямки, які начебто давно закінчилися - ну так це часто буває і самі касири радять прийти через день/два/за стільки-то годин до відправлення потягу. Просто є бронь, від якої відмовляються, не викупають тощо. Є ще додаткові вагони, які УЗ вирішує причепити, якщо бачить великий попит. Є додаткові вагони, які вона вимушена причепити, якщо є (велика?) групова заявка -- решта місць йде у вільний продаж. Або цілі додаткові состави - травневі свята (крим) і новий рік (карпати) - масове явище.
В прошлом году абсолютно без проблем пришли в 45-й день и купили замечательные места в плацкарте. В этом году было чуть тяжелее - сначала тоже сказали, что билетов на 4-е нет, на 6-е нет, есть только на 8-е августа... Купили на 8-е нормальные места. А через день выяснили, что появились билеты на 4-е. Купили на 4-е и сдали те, что покупали на 8-е. Кроме того - как мы выяснили - есть масса вариантов уехать - пересадкой через Ростов или на Минводском поезде, который идет по нечетным дням из то ли Днепра, то ли откуда (не я занималась билетами - не знаю точно)... Так что - было бы желание!
ага, из Харькова по нечетным, но итак получается несколько пересадок, не хочется себе лишнюю добавлять :) а когда вы продали свои билеты на 8-е? у нас была такая же ситуация - утром 27 июня купили билеты на 8-е августа, но не всем хватило, места попались самые плохие, тяжело будет там две ночи высидеть... Так что вторая группа до сих не купила, а мне пришлось купить 2 купейных, разделили на всех... И еще прикол - в одних кассах запрос на наличие мест в Мин.Воды неправильно выполняется, ничего не показывает - кассиры проверили и нашли нам кассу, где и были билеты...
ага, из Харькова по нечетным, но итак получается несколько пересадок, не хочется себе лишнюю добавлять :)
Имеется в виду поезд 398 Симферополь-Кисловодск? Кстати судя по графику движения его вагоны присоединяют к поезду 26 Киев-Кисловодск.
Пока не были куплены билеты, рассматривались совсем разные варианты - в итоге оказалось, что есть поезд, которые ходит ежедневно (!) по маршруту Москва-Кисловодск через Харьков. И ещё есть поезда, которые ходят из Белоруссии - если правильно помню из Бреста и Минска. Это не считая поездов, которыми можно добраться из Ростова и Таганрога, но это уже... несколько брутально ;-) Возможность покупки билетов на эти поезда в Украине мне не известна - до этого не дошло. Если интересует - сообщу точно номера и график движения завтра (записи находятся дома).
natika написав:
а когда вы продали свои билеты на 8-е? у нас была такая же ситуация - утром 27 июня купили билеты на 8-е августа, но не всем хватило, места попались самые плохие, тяжело будет там две ночи высидеть...
27го брали где-то в 07:30 утра - вот тогда и был разброс с местами. Сдавали 27го же, где-то ближе к 19:30-20:00 (см. пой пост в этой же теме чуть раньше).
natika написав:
И еще прикол - в одних кассах запрос на наличие мест в Мин.Воды неправильно выполняется, ничего не показывает - кассиры проверили и нашли нам кассу, где и были билеты...
А можно поподробнее? А то сложилось похожее впечатление насчёт работы терминалов в предварительных кассах на ст.м. Университет (не было билетов) и непосредственно на Южном ж/д вокзале (были).
сложилось похожее впечатление насчёт работы терминалов в предварительных кассах на ст.м. Университет (не было билетов) и непосредственно на Южном ж/д вокзале (были).
Почитал про все эти проблемы с билетами, порадовался, что нас это все миновало. Рано радовался - поехали брать обратные билеты ... в итоге возвращаемся через Харьков, с пересадкой (2 часа зазор между поездами при стыковке). Для информации: насколько я запомнил, через Харьков идут 2 поезда - Кисловодск-Москва (?027С - ежедн) и Кисловодск-Минск (?145С - по нечетн)
Якщо через Харків на поїзді Кісловодськ-Москва, то можна навіть дешевше прийхати, взявши квиток до Бєлгорода (Росія, наступна зупинка після Харкова), а вийти в Харкові. Через те, що квиток типу "росія-росія" коштує дешевше ніж "росія-україна". Принаймі раніше це працювало.
Да там что-то странное с тарифами. По крайней мере, билет на прямой поезд туда (в Пятигорск в нашем случае) стоит на 8 грн дороже, чем 2 обратных билета Пятигорск-Харьков и Харьков-Киев в сумме :)
Итого - что удалось выискать по поездам до Кисловодска в период июнь-сентябрь:
?26 Киев - КисловодскПо парным, в 23:59 отбытие.
?398Д Симферополь - КисловодскПо парным, в 00:20 отбытие, в Донецке стоит в 11:41 по 11:46. Но до Донецка несколько дорого добираться из Киева (60-70 грн).
?27М Москва (Курск.) - КисловодскЕжедневно, в Харькове стоит с 09:02 до 09:37. До Харькова есть варианты добираться ??326 (Киев-Луганск, 17:20=>04:03), 13Л (Ужгород-Харьков, 19:50=>04:21), 310К (Киев-Дебальцево, 20:00=>05:15). Перечисленные поезда до Харькова ходят ежедневно, стоимость билета 29-33грн. Есть ещё варианты - но либо не удобны по времени, либо в 2-3 раза дороже.
?146С Минск-КисловодскИдёт через Конотоп, Сумы, Бахмач, Харьков. В Харькове стоит с 12:42 до 13:08 по парным числам. Добираться до Харькова как в прошлом случае, плюс ??116 (Трускавец-Киев, 00:35=>10:22), 344К (Житомир-Харьков, 22:35=>09:33). Периодичность и стоимость - та же.
По билетам назад пока не узнавал, но видимо расклад тот же.
ага, из Харькова по нечетным, но итак получается несколько пересадок, не хочется себе лишнюю добавлять :)
Имеется в виду поезд 398 Симферополь-Кисловодск? Кстати судя по графику движения его вагоны присоединяют к поезду 26 Киев-Кисловодск.
Я имела ввиду Московский через Харьков. Если ехать через Ростов, а там пересаживаться, то в Ростов тоже добраться надо, а туда ходит всего лишь еще один поезд кроме Кисловодского из Киева... Из Харькова проще.
Nikonov-CT написав:
Возможность покупки билетов на эти поезда в Украине мне не известна - до этого не дошло. Если интересует - сообщу точно номера и график движения завтра (записи находятся дома).
В Украине билеты на российские поезда официально не продаются, не считая финтов ушами, к-рые надо выкидывать за 45 суток...
Nikonov-CT написав:
natika написав:
а когда вы продали свои билеты на 8-е? у нас была такая же ситуация - утром 27 июня купили билеты на 8-е августа, но не всем хватило, места попались самые плохие, тяжело будет там две ночи высидеть...
27го брали где-то в 07:30 утра - вот тогда и был разброс с местами. Сдавали 27го же, где-то ближе к 19:30-20:00 (см. пой пост в этой же теме чуть раньше).
Понятно, вот кто наши билеты купил :) А мы-то подстаривались под работу касс на Универе с 8.00... Жаль, что не знали, что вы их сдаете :) Счас наверное опять нет... Хоть бы в форму кинули, что собираетесь их сдавать, что ли...
Nikonov-CT написав:
natika написав:
И еще прикол - в одних кассах запрос на наличие мест в Мин.Воды неправильно выполняется, ничего не показывает - кассиры проверили и нашли нам кассу, где и были билеты...
А можно поподробнее? А то сложилось похожее впечатление насчёт работы терминалов в предварительных кассах на ст.м. Университет (не было билетов) и непосредственно на Южном ж/д вокзале (были).
На Универе в одинх кассах терминалы видели билеты, а в других не видели, мы перешли в ту кассу, где они были...
В Украине билеты на российские поезда официально не продаются, не считая финтов ушами, к-рые надо выкидывать за 45 суток...
Не знаю как сейчас, а летом прошлого года вполне нормально можно было купить в обычных кассах билеты на внутрироссийские поезда из Киева, не делая никаких финтов ушами и не обязательно за 45 дней.
А потому что сам узнал вчера. Раз Вы с группы Балицкого и ходили в Безенги - это несколько меняет дело. Тел Монсара - 462-30-35. Забыл как по отчеству Олега. Звоните вечером. 10 июля он будет выпускаться.
Тема про наші улюблені залізничні каси... Тепер вже про зворотні квитки - сьогодні перевірили, що бази квитків на Вокзалі і на Універі можуть бути різними! Якщо в одних касах вам сказали, що квитків немає, це не значить, що їх дійсно немає, а просто треба йти відповідно у другі каси :)
Дуже вдячний всім за відповіді і пропозиції, правда наостанок знайшов зовсім не те, про що волав - йду у дві гірні двійки - і то Слава Богу! Ну і тема якимось чином з`їхала на тему проблеми з білетами, ну і тут Слава Богу і всім нашим Богам!!! Знаток путей
Ось тут було
artem replied on #
http://www.tkg.org.ua/node/3053 ?
Шукаю пішохідну группу ІІ, або ІІІ, або ІV кат. скл.
rusved replied on #
Про І категорію мова взагалі не йде
Знаток путей
Ну тоді, як варіант:
artem replied on #
Семінар в ГвандріПравда гірські походи.
А як Ви
yanch replied on #
А як Ви уявляете собі таку группу, кожен з членів якої вирішує піти в похід за 2 тижні?
Re: А як Ви
rusved replied on #
Перше - наскількі мені відомо - в одиничку і двійку до группи багато приєднуються перед походом (за 1-2-3 тижні до)Друге - я планував йти гірську трійку з п. Горошко за рік, але за півтора місяці до липня п. Горошко змінив плани і веде одиничку. А трійку в цьому році взагалі ніхто не веде.
Третє - мені взимку пропонували йти в четвірку, бо в мене вже був такий досвід, але я відмовився через те, що йду з Горошко у трійку. Але коли трійка накрилася, місць у двох четвірках у Гозака і Тріліса вже не було.
Четверте. З двійками і трійками пішохідними взагалі проблеми через відсутність групп. Мені свого часу Захожий пропонував приєднатись у 5 на Урал, але я тоді боявся, що не зможу встигнути у гірську трійку у серпні з Горошко.
Фінал - тепер не маю ні трійки з Горошко. Ні четвірки з Гозаком, ні пьятірки з Захожим.
...і це при тому, що маю все потрібне для таких маршрутів - і досвід, і справки, і час, і знарягу, і гроші. А в МКК розводять руками...нема групп, нема керівників. Подібна ситуація була в тому році. Я згоден йти з групами інших міст, але хто мене почує...
А різні там семінари, збори я давно вже проходив і переріс.
собирайте
kelyn replied on #
собирайте группу и ведите, опыта ведь вагон.
Сроки сдвигаете на конец августа, люди найдутся на 1-2ку. при определенном старании.
Re: собирайте
rusved replied on #
Так ото ж...
Коли я все це побачив... то вже думаю про керівництво... Мені вже пропонували... Але в цьому році я хотів пройти поскладніше маршрут, щоб впевнитися у силах і подивитися на різні сучасні організаційні тонкощі.
Наприклад проблема придбання залізничних групових квітків на Кавказ у липні-серпні. Раніше спокійно можна було за 30-45 днів купити на групу квитки, а зараз вже без блата плацкартні можуть не продати, або дати погані місця... і т.ін.
До того ж я вже вимушений був поки приєднатися до Пайзанського у гірську двійку на Кавказ з 12 серпня і купив вже квитки. А що робити... Хоч такий варіант... "На безрибьи и двійка - щастя"
Проблем
artem replied on #
Проблем придбати квиток, якщо ви прийшли в каси в 45-й день особливих немає, так найчастіше всі й роблять. Вони починаються десь з 40-го дня.
Оформлення групового квитка раніше вимагало печатки організації і, якщо не помиляюся, коштувало додаткових 10 грн. Зазвичай це зайвий клопіт, плюс не можна здати квиток, якщо хтось не поїде.
Шукаю пішохідну группу ІІ, або ІІІ, або ІV кат. скл.
rusved replied on #
Ми прийшли всією групою в "предвариловку"(9 чол.) і в кассі нам сказали, що нема на наш день, і через день, тоді ми спитали, а на який найближчий день є? Нам сказали, що взагалі немає плацкартних квітків. Вони всі продані!!! Ми півгодини потинялися по кассах і випадково в одній кассі нам знайшли погані місця вразнобій і говорили, що це випадково, але вже на інше число і т.ін. Потім мені сказали, що це все корупція і більшість плацкартних квітків скуплена перекупниками і нічого не поробиш, якщо немає кінцівок в кассах . В тому році я в серпні їхав на Кавказ - така ж сама історія.
Знаток путей
Дивно
artem replied on #
А ви точно в перший день продажу прийшли? (там на табло в центрокасах пишеться на який день зараз вже можна брати квитки)
Я щось не дуже розумію процедуру спекуляції квитками - вони ж на конкретне прізвище видаються. Власне для запобігання їй це й колись ввели. Хоча якщо цим займаються самі касири, тоді ясно :(
Нічого дивного...таке життя
rusved replied on #
Бачиш, ти здивований, а керівнику групи треба не дивуватись і розчаровуватись, а вміти знаходити виходи з любих положень. Я тільки один примірчик сучасності привів, а скільки розмов він вже викликав і подібних проблем ... В тому році нашу групу водій завіз в одну ущелину, а керівника в іншу. Він приїжджає, а нас нема...це нервові клітини... А хто винен? Якби водій (непорозуміння), а я вважаю - керівник. Бо повинен був проконтролювати... На карті показати конкретне місце. А це був тільки початок маршруту, який як погано почався, так погано і закінчився. Отакої...
Знаток путей
Re: Нічого дивного...таке життя
artem replied on #
"Розумний знайде вихід зі складної ситуації, в яку мудрий не потрапить." (с)
Те, що ви описали, -- це ситуація, в яку не потрапляють, якщо група і керівник дійсно хоче в похід, нормально і заздалегідь його планує.
А з'ясовувати кваліфікацію керівника по тому, що він робить біля кас на вокзалі за відсутності квитків на потрібну дату це, з одного боку, пізно, з іншого, -- не за адресою.
Re: Нічого дивного...таке життя
rusved replied on #
Супер-афорізм!
Треба тільки додати, що "...розумний гору обійде", а мудрому гори взагалі не потрібні(щоб не потрапляти в складні ситуації). Вони потрібні тільки божевільним гірськолазам на зразок отца Федора та ...мабуть одному Магомету.
"Розумний знайде вихід зі складної ситуації, в яку мудрий не потрапить." (с)
Те, що ви описали, -- це ситуація, в яку не потрапляють, якщо група і керівник дійсно хоче в похід, нормально і заздалегідь його планує.
А з'ясовувати кваліфікацію керівника по тому, що він робить біля кас на вокзалі за відсутності квитків на потрібну дату це, з одного боку, пізно, з іншого, -- не за адресою.
Re: Нічого дивного...таке життя
natika replied on #
Руслане, на мою думку, досвідом участі в походах становище не виправиш, тут треба просто або бути керівником, або не бути...
А ви точно в
Nikonov-CT replied on #
А ви точно в перший день продажу прийшли?
Опыт говорит, что "правило первого дня" не всегда выполняется. Например когда пытались купить билеты 26го июня на 8ое августа (2ой день продажи), то в кассах нам сообщили, что нет билетов ни на 8ое, ни на 6ое, ни на 4ое. На следующий (3ий) день рано утром удалось взять билеты на 8ое, не в разнобой, с несколькими боковыми. Также интересовались насчёт 6го числа - УЖЕ появилось 3 места. В тот же день, но вечером, удалось взять билеты на 4ое августа (!!!), причём почти полных 3 купе подряд и естественно без боковых. Логика пока ускользает, но остаются факты... ;-)
Ну, не бачу поки
artem replied on #
Ну, не бачу поки що нічого дивного. Так, є популярні напрямки і комбінації з популярною датою, де на 2-й день вже взяти складно. Щодо появи квитків на напрямки, які начебто давно закінчилися - ну так це часто буває і самі касири радять прийти через день/два/за стільки-то годин до відправлення потягу. Просто є бронь, від якої відмовляються, не викупають тощо. Є ще додаткові вагони, які УЗ вирішує причепити, якщо бачить великий попит. Є додаткові вагони, які вона вимушена причепити, якщо є (велика?) групова заявка -- решта місць йде у вільний продаж. Або цілі додаткові состави - травневі свята (крим) і новий рік (карпати) - масове явище.
Брали білети до
Nikonov-CT replied on #
Брали білети до Мін.Вод - здається трохи специфічнише, ніж Карпати та Крим. Проте, можу помилятися - замало досвіду у від'їзді до Кавказу ;-)
Тільки тим, що
artem replied on #
Тільки тим, що додаткових составів може не бути.
Решта міркувань про вагони і бронь залишається і, думаю, це був ваш випадок.
Думаю - скорее
Belka replied on #
Думаю - скорее прицепили еще один вагон... Или действительно сняли очень большую бронь, т.к. освободилось сразу больше 25-и билетов.
В прошлом году
Belka replied on #
В прошлом году абсолютно без проблем пришли в 45-й день и купили замечательные места в плацкарте. В этом году было чуть тяжелее - сначала тоже сказали, что билетов на 4-е нет, на 6-е нет, есть только на 8-е августа... Купили на 8-е нормальные места. А через день выяснили, что появились билеты на 4-е. Купили на 4-е и сдали те, что покупали на 8-е.
Кроме того - как мы выяснили - есть масса вариантов уехать - пересадкой через Ростов или на Минводском поезде, который идет по нечетным дням из то ли Днепра, то ли откуда (не я занималась билетами - не знаю точно)... Так что - было бы желание!
ага, из
natika replied on #
ага, из Харькова по нечетным, но итак получается несколько пересадок, не хочется себе лишнюю добавлять :) а когда вы продали свои билеты на 8-е? у нас была такая же ситуация - утром 27 июня купили билеты на 8-е августа, но не всем хватило, места попались самые плохие, тяжело будет там две ночи высидеть... Так что вторая группа до сих не купила, а мне пришлось купить 2 купейных, разделили на всех...
И еще прикол - в одних кассах запрос на наличие мест в Мин.Воды неправильно выполняется, ничего не показывает - кассиры проверили и нашли нам кассу, где и были билеты...
Re: ага, из
Nikonov-CT replied on #
Имеется в виду поезд 398 Симферополь-Кисловодск? Кстати судя по графику движения его вагоны присоединяют к поезду 26 Киев-Кисловодск.
Пока не были куплены билеты, рассматривались совсем разные варианты - в итоге оказалось, что есть поезд, которые ходит ежедневно (!) по маршруту Москва-Кисловодск через Харьков. И ещё есть поезда, которые ходят из Белоруссии - если правильно помню из Бреста и Минска. Это не считая поездов, которыми можно добраться из Ростова и Таганрога, но это уже... несколько брутально ;-)
Возможность покупки билетов на эти поезда в Украине мне не известна - до этого не дошло. Если интересует - сообщу точно номера и график движения завтра (записи находятся дома).
27го брали где-то в 07:30 утра - вот тогда и был разброс с местами. Сдавали 27го же, где-то ближе к 19:30-20:00 (см. пой пост в этой же теме чуть раньше).
А можно поподробнее? А то сложилось похожее впечатление насчёт работы терминалов в предварительных кассах на ст.м. Университет (не было билетов) и непосредственно на Южном ж/д вокзале (были).
Re: ага, из
Dim replied on #
Точно. Присоединяют.
Re: ага, из
Dim replied on #
Почитал про все эти проблемы с билетами, порадовался, что нас это все миновало. Рано радовался - поехали брать обратные билеты ... в итоге возвращаемся через Харьков, с пересадкой (2 часа зазор между поездами при стыковке).
Для информации: насколько я запомнил, через Харьков идут 2 поезда - Кисловодск-Москва (?027С - ежедн) и Кисловодск-Минск (?145С - по нечетн)
Так це ж краще:)
artem replied on #
Якщо через Харків на поїзді Кісловодськ-Москва, то можна навіть дешевше прийхати, взявши квиток до Бєлгорода (Росія, наступна зупинка після Харкова), а вийти в Харкові. Через те, що квиток типу "росія-росія" коштує дешевше ніж "росія-україна". Принаймі раніше це працювало.
Re: Так це ж краще:)
Dim replied on #
Да там что-то странное с тарифами. По крайней мере, билет на прямой поезд туда (в Пятигорск в нашем случае) стоит на 8 грн дороже, чем 2 обратных билета Пятигорск-Харьков и Харьков-Киев в сумме :)
Поезда
Nikonov-CT replied on #
Итого - что удалось выискать по поездам до Кисловодска в период июнь-сентябрь:
?26 Киев - КисловодскПо парным, в 23:59 отбытие.
?398Д Симферополь - КисловодскПо парным, в 00:20 отбытие, в Донецке стоит в 11:41 по 11:46. Но до Донецка несколько дорого добираться из Киева (60-70 грн).
?27М Москва (Курск.) - КисловодскЕжедневно, в Харькове стоит с 09:02 до 09:37. До Харькова есть варианты добираться ??326 (Киев-Луганск, 17:20=>04:03), 13Л (Ужгород-Харьков, 19:50=>04:21), 310К (Киев-Дебальцево, 20:00=>05:15). Перечисленные поезда до Харькова ходят ежедневно, стоимость билета 29-33грн. Есть ещё варианты - но либо не удобны по времени, либо в 2-3 раза дороже.
?146С Минск-КисловодскИдёт через Конотоп, Сумы, Бахмач, Харьков. В Харькове стоит с 12:42 до 13:08 по парным числам. Добираться до Харькова как в прошлом случае, плюс ??116 (Трускавец-Киев, 00:35=>10:22), 344К (Житомир-Харьков, 22:35=>09:33). Периодичность и стоимость - та же.
По билетам назад пока не узнавал, но видимо расклад тот же.
Nikonov-CT wrote:natika
natika replied on #
Я имела ввиду Московский через Харьков. Если ехать через Ростов, а там пересаживаться, то в Ростов тоже добраться надо, а туда ходит всего лишь еще один поезд кроме Кисловодского из Киева... Из Харькова проще.
В Украине билеты на российские поезда официально не продаются, не считая финтов ушами, к-рые надо выкидывать за 45 суток...
Понятно, вот кто наши билеты купил :) А мы-то подстаривались под работу касс на Универе с 8.00... Жаль, что не знали, что вы их сдаете :) Счас наверное опять нет... Хоть бы в форму кинули, что собираетесь их сдавать, что ли...
На Универе в одинх кассах терминалы видели билеты, а в других не видели, мы перешли в ту кассу, где они были...
Re: Nikonov-CT wrote:natika
Dim replied on #
Не знаю как сейчас, а летом прошлого года вполне нормально можно было купить в обычных кассах билеты на внутрироссийские поезда из Киева, не делая никаких финтов ушами и не обязательно за 45 дней.
Коли я все це
kelyn replied on #
Коли я все це побачив... то вже думаю про керівництво... Мені вже пропонували...
Сплошные троеточия :)
Пайзанский
Dim replied on #
Все-таки Дмитрич молодец, ведет поход. В Домбай едете (он туда собирался)?
В Теберду, я так
natika replied on #
В Теберду, я так поняла, что по тем местам, куда он нас последний раз в 3-ку водил...
У Олег Монсара
yanch replied on #
У Олег Монсара мало участников. Он вроде бы собирается в Дигорию что-то для души походить около 5 кс. Могу дать телефон домашний, если нужно.
Re: У Олег Монсара
rusved replied on #
Так чего сразу не дали? Вон уже сколько времени прошло, тема уже успела съехать на проблему билетов...
А потому что
yanch replied on #
А потому что сам узнал вчера. Раз Вы с группы Балицкого и ходили в Безенги - это несколько меняет дело. Тел Монсара - 462-30-35. Забыл как по отчеству Олега. Звоните вечером. 10 июля он будет выпускаться.
Шукаю пішохідну группу ІІ, або ІІІ, або ІV кат. скл.
rusved replied on #
Спасибо!
Попробую связаться. Правда я не с Балицким ходил, а с Алексеем Михацким.
Знаток путей
Квитки
natika replied on #
Тема про наші улюблені залізничні каси... Тепер вже про зворотні квитки - сьогодні перевірили, що бази квитків на Вокзалі і на Універі можуть бути різними! Якщо в одних касах вам сказали, що квитків немає, це не значить, що їх дійсно немає, а просто треба йти відповідно у другі каси :)
Шукаю пішохідну группу ІІ, або ІІІ, або ІV кат. скл.
rusved replied on #
Дуже вдячний всім за відповіді і пропозиції, правда наостанок знайшов зовсім не те, про що волав - йду у дві гірні двійки - і то Слава Богу! Ну і тема якимось чином з`їхала на тему проблеми з білетами, ну і тут Слава Богу і всім нашим Богам!!!
Знаток путей