да я не все поняла даже не нашла деления на классы, горного туризма... для меня подобные правила пока сплошное многобуквие но судя по дистанции ПТ это может быть очень интересно :)
1. Клас дистанції -II (ЛП-73 б.) 2. Довжина -300 м. 3. Сумарний перепад висот - 50 м . 4. Кількість етапів 10+1, з них з самонаведенням 7. 5. КЧ: 17 хв, може змінюватися в залежності від кількості команд, що заявилися. 6. Орієнтовний стартовий інтервал - 21 хв. 7. Рух у зворотньому напрямі дозволяється із дотриманням ТБ ( наявність, де отрібно, супроводження, к/с) та якщо учасник після проходження даного етапу не пройшов інший технічний етап. 8. Спуск "парашутом" не дозволяється. 9. Усі локальні петлі на дистанції є вантажними. 10. Усі етапи знаходяться у зоні видимості учасників. 11. Старт-фініш суміщені. 12. Старт усіх учасників з обмеженої зони, далі команда прямує на довільно обрані етапи. 13. Фініш команди по закінченню КЧ або по збору усього спорядження та учасників в обмеженій зоні. 14. Зона дистанції обнесена обмежувальною лінією. Також в середині дистанції знаходиться обмежена зона для ОДНОГО представника з команди, який може корегувати дії учасників. 15. Якщо учасники пройшли всі етапи, команда може пройти бонусний етап. 16. На ПОЧАТКУ кожного етапу буде висіти табличка з назвою етапу. 17. Проходження етапів дистанції за вибором, без попередньої заявки на тактику, з довільним місцем старту. 18. Перед стартом команда подає свою технічну заявку секретарю пішої дистанції. Перелік етапів. Всі етапи обладнано згідно схеми. 1.Підйом по схилу 1Б (6 б). Довжина етапу 30 м. Крутизна 45?, рельєф земляний. Початок етапу КЛ, кінець ПСП. Опора для кріплення - дерево, діаметр 20 см. Учасники піднімаються з с/с схоплюючим вузлом. Використання інших технічних засобів як в якості жорсткої точки опори, так і засобу руху та самостраховки, заборонена. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.4. 2.Спуск по схилу 1Б (6 б). Довжина етапу 30 м. Крутизна 45?, рельєф земляний. Початок етапу ПСП та 1 ЗСК, кінець КЛ. Учасники спускаються з с/с схоплюючим вузлом, кріплення перильної мотузки у ЗСК. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.4, п.п.2.2.6.8. 3.Траверс схилу(вгору) 2А (11 б). Довжина етапу 23 м.(7+5+5+1,5+4,5) 4 ППС, обладнані по 1 ЛП. Крутизна схилу 70?, рельєф земляний. Перша ділянка похила угору, усі інші ділянки є горизонтальними. Початок та кінець етапу: КЛ та 2 ВП. Етап долається з самонаведенням. Перший учасник долає етап з к/с використовуючи усі ППС, усі інші по наведеним командою перилам або як перший, з дотриманням ТБ. Вздовж усього етапу обмежувальна лінія. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.5. 4.Траверс схилу(униз) 2А (11 б). Довжина етапу 23 м(4,5+1,5+5+7). 4 ППС, обладнані по 1 ЛП, на 4 ППС 1 ЗСК та 1 ЛП. Крутизна схилу 70?, рельєф земляний. Остання ділянка похила униз, усі інші ділянки є горизонтальними. Початок та кінець етапу: КЛ та 2 ВП. Етап долається з самонаведенням. Перший учасник долає етап з к/с використовуючи усі ППС, усі інші по наведеним командою перилам або як перший, з дотриманням ТБ. Вздовж усього етапу обмежувальна лінія. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.5. ЕТАПИ 3 та 4 суміщені, одночасне проходження ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ!!! 5.Переправа через яр по колоді 1Б (6 б). Довжина колоди 8 м. Відстань між опорами 11 м. Опори дерева діаметром 15 см. Опори для кріплення: з вихідного берегу ЗСК, з цільового - дерево. Початок етапу: 1 ЗСК, 1 ЛП, КЛ на колоді, обмежувальна лінія. Кінець етапу: КЛ, обмежувальна лінія. Перший учасник долає етап з к/с, усі інші по наведених командою перилах з с/с на них вусом с/с. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.10. 6. В?язання вузлів б/к (3 б). Кожний учасник повинен зав?язати 5 вузлів різного призначення. Перелік вузлів буде вивішаний на етапі. Якщо учасник не зав?язав усіх вузлів - етап не зараховується. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.20. 7. Рух по жердинам б/к (4 б). КЛ на першій та останній опорі, 4 прольоти, 4 жердини. Учасник повинен пройти етап з використанням жердин. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.17. 8.Паралельні мотузки 1Б (6 б). Довжина етапу 18 м. Початок етапу КЛ, 2 ЛП на опорі, верхня перильна суддівська мотузка; кінець етапу - КЛ. Команда організовує нижню перильну мотузку. Перший учасник переправляється на цільовий берег по верхній перильній мотузці як по навісній переправі з с/с на ній вусом с/с. Усі інші як по паралельним мотузкам з с/с вусом на верхній перильній мотузці. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.13. 9.Навісна переправа через яр 2Б (10 б.) Довжина етапу 18 м. Початок етапу КЛ, 2 ЛП на опорі, верхня перильна суддівська страховка. Силами команди організовується перильна мотузка. Перший учасник переправляється на цільовий берег по верхній перильній мотузці як по навісній переправі з с/с на ній вусом с/с. Усі інші по наведеній командою переправі з с/с вусом до суддівської перильної мотузки. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.2. ЕТАПИ 8 та 9 суміщені, одночасне проходження ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ!!! 10. Крутопохила переправа вниз б/к (4 б). Довжина етапу 11 м. Початок етапу ПСП, КЛ на ПСП. 1 ЗСК і 1 ЛП. Кінець етапу КЛ, 2 ЛП на опорі. Етап наведено суддями. Силами команди організовується верхня к/с. Учасники проходять етап по перильним вірьовкам з с/с вусом до верхньої перильної суддівської страховки з верхньою к/с. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.3. 11. [Бонусний етап] Крутопохила переправа вгору б/к (6 б).Довжина етапу 11 м. Початок етапу КЛ, 2 ЛП на опорі. Кінець етапу ПСП, КЛ на ПСП, 1 ЛП на опорі. Силами команди організовується верхня к/с. Перший учасник переправляється вгору з нижньою к/с з с/с вусом до верхньої перильної суддівської страховки. Усі інші з верхньою к/с. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.4, п.п.2.2.6.2. ЕТАПИ 10 та 11 суміщені, одночасне проходження ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ!!! Підведення підсумків Результат команди визначається за формулою: Результат = Набрана сума балів по дистанції - Штрафні бали(технічні штрафи). Відповідно вище місце займає та команда у якої більший Результат. Якщо у декількох команд однаковий результат то враховується час проходження дистанції. Команда у якої він менший займає вище місце. Учасник отримує бали за повне проходження етапу. Якщо учасник не повністю пройшов етап, чи пройшов його ще раз бали не нараховуються. Якщо учасник пройшов усі 10 обов?язкових етапів він має право проходження бонусного етапу. Бали за проходження бонусного етапу нараховуються кожному учаснику лише у тому випадку, коли уся команда подолала усі 10 обов?язкових етапів. Після закінчення КЧ спорядження штрафується на кожному етапі по факту, але не більше 10 балів. Загальний штраф за втрату спорядження після закінчення КЧ чи роботи по дистанції додається до технічних штрафів лише після закінчення роботи команди, чи виходу КЧ. Спорядження штрафується у тому випадку коли після фінішу команди, або після закінчення КЧ воно не знаходиться у певній зоні. Умовні позначення та скорочення. - див. в doc файлі Додаткові умови проходження дистанції. 1. На навісних переправах з КЛ початком-кінцем руху вважається: пристібання-відстібання від перил. На решті етапів з КЛ початком-кінцем руху вважається : пересікання КЛ. На етапах з ПСП початок-кінець руху - відстібання-пристібання до ПСП. 2. На етапах з перилами самостраховки початком-кінцем руху вважається: зняття з само страховки - постановка на самостраховку. 3. На етапі ?Спуск по вертикальним перилам? вводиться поправка до табл. штрафів п.п.2.3 ?Випуск регулюючої руки? - 3 бали. 4. На етапах з перепадами висот згідно з п.п.2.2.4. вводиться штраф ?Втрата контролю швидкості переміщення вантажу? - 6 балів. 5. Водиться штраф ?Зняття команди? за неспортивну поведінку на етапі. Порушення ставиться після того, коли команда не виконала попередження судді про неспортивну поведінку. Неспортивною поведінкою вважається неетичне висловлювання грубійшим чином, та суперечка з суддею етапу на рахунок порушення. Схема дистанції ?Командна смуга перешкод за вибором
Больше всего хотелость бы попробовать то что еще не видела и не делала - траверсы, переправа по "колоди" (очень интересно) и вообще переправы (этап 5, 9 , 10, 11?), рух по жердинам (без руля що це?), узлы - это ведь не сложно, а целый этап :) Короче выходит что все интересно:) особенно переправа по бревну и узлы...
мне именно это змаганко не очень интересно, но в случае чего возглавить команду и разбираться со всякими административными штуками я мог бы
яно хочет
пунь типа да, но вот насколько он мне сказал - вчитался в задания, типа кучи фигни вроде параллелек, переправ и жердей, которые нам 100лет как не понадобятся
и нужно 4 чел-ка + суддя
я думал - может чувак Дима (я тогда не знал что он Дима) загорится как Яно перед Осинним Аркушем и захочет, или Серёга. но тут нет/нет.
Командна смуга перешкод за вибором
Lis replied on #
хм, а тебе понравилась дистанция?
да я не все
Большой Маленький Еж replied on #
да я не все поняла даже
не нашла деления на классы, горного туризма... для меня подобные правила пока сплошное многобуквие
но судя по дистанции ПТ это может быть очень интересно :)
яр яр яр
Lis replied on #
из того что опубликовали предлагают
я так поняла
Большой Маленький Еж replied on #
я так поняла что это пеший туризм
а горный где?
не пишут
Lis replied on #
не пишут ничего. чето.
то то и оно что
Большой Маленький Еж replied on #
то то и оно что ни фига не ясно
я в предварительной регистрации видела только одну команду....
неужели никому не интересно?
Господа
gventur replied on #
Господа собираем команду..а то чесаться уже пора)))
УрА!!! Я хочу,
Большой Маленький Еж replied on #
УрА!!!
Я хочу, если нет более сильных претендентов
в смысле если я
Большой Маленький Еж replied on #
в смысле если я не сильно ослаблю команду
Я не всегда
Pianist replied on #
Я всегда готов поддержать :))))
Главное, чтобы это мероприятие не наложилось на следующее:
прикол - когда
Большой Маленький Еж replied on #
прикол - когда пытаешься ответить он пишет "всегда", а когла так читаешь - "не всегда"
:))))
1. Клас
Большой Маленький Еж replied on #
1. Клас дистанції -II (ЛП-73 б.)
2. Довжина -300 м.
3. Сумарний перепад висот - 50 м .
4. Кількість етапів 10+1, з них з самонаведенням 7.
5. КЧ: 17 хв, може змінюватися в залежності від кількості команд, що заявилися.
6. Орієнтовний стартовий інтервал - 21 хв.
7. Рух у зворотньому напрямі дозволяється із дотриманням ТБ ( наявність, де отрібно, супроводження, к/с) та якщо учасник після проходження даного етапу не пройшов інший технічний етап.
8. Спуск "парашутом" не дозволяється.
9. Усі локальні петлі на дистанції є вантажними.
10. Усі етапи знаходяться у зоні видимості учасників.
11. Старт-фініш суміщені.
12. Старт усіх учасників з обмеженої зони, далі команда прямує на довільно обрані етапи.
13. Фініш команди по закінченню КЧ або по збору усього спорядження та учасників в обмеженій зоні.
14. Зона дистанції обнесена обмежувальною лінією. Також в середині дистанції знаходиться обмежена зона для ОДНОГО представника з команди, який може корегувати дії учасників.
15. Якщо учасники пройшли всі етапи, команда може пройти бонусний етап.
16. На ПОЧАТКУ кожного етапу буде висіти табличка з назвою етапу.
17. Проходження етапів дистанції за вибором, без попередньої заявки на тактику,
з довільним місцем старту.
18. Перед стартом команда подає свою технічну заявку секретарю пішої дистанції.
Перелік етапів.
Всі етапи обладнано згідно схеми.
1.Підйом по схилу 1Б (6 б). Довжина етапу 30 м. Крутизна 45?, рельєф земляний. Початок етапу КЛ, кінець ПСП. Опора для кріплення - дерево, діаметр 20 см. Учасники піднімаються з с/с схоплюючим вузлом. Використання інших технічних засобів як в якості жорсткої точки опори, так і засобу руху та самостраховки, заборонена. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.4.
2.Спуск по схилу 1Б (6 б). Довжина етапу 30 м. Крутизна 45?, рельєф земляний. Початок етапу ПСП та 1 ЗСК, кінець КЛ. Учасники спускаються з с/с схоплюючим вузлом, кріплення перильної мотузки у ЗСК. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.4, п.п.2.2.6.8.
3.Траверс схилу(вгору) 2А (11 б). Довжина етапу 23 м.(7+5+5+1,5+4,5) 4 ППС, обладнані по 1 ЛП. Крутизна схилу 70?, рельєф земляний. Перша ділянка похила угору, усі інші ділянки є горизонтальними. Початок та кінець етапу: КЛ та 2 ВП. Етап долається з самонаведенням. Перший учасник долає етап з к/с використовуючи усі ППС, усі інші по наведеним командою перилам або як перший, з дотриманням ТБ. Вздовж усього етапу обмежувальна лінія. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.5.
4.Траверс схилу(униз) 2А (11 б). Довжина етапу 23 м(4,5+1,5+5+7). 4 ППС, обладнані по 1 ЛП, на 4 ППС 1 ЗСК та 1 ЛП. Крутизна схилу 70?, рельєф земляний. Остання ділянка похила униз, усі інші ділянки є горизонтальними. Початок та кінець етапу: КЛ та 2 ВП. Етап долається з самонаведенням. Перший учасник долає етап з к/с використовуючи усі ППС, усі інші по наведеним командою перилам або як перший, з дотриманням ТБ. Вздовж усього етапу обмежувальна лінія. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.5.
ЕТАПИ 3 та 4 суміщені, одночасне проходження ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ!!!
5.Переправа через яр по колоді 1Б (6 б). Довжина колоди 8 м. Відстань між опорами 11 м. Опори дерева діаметром 15 см. Опори для кріплення: з вихідного берегу ЗСК, з цільового - дерево. Початок етапу: 1 ЗСК, 1 ЛП, КЛ на колоді, обмежувальна лінія. Кінець етапу: КЛ, обмежувальна лінія. Перший учасник долає етап з к/с, усі інші по наведених командою перилах з с/с на них вусом с/с. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.10.
6. В?язання вузлів б/к (3 б). Кожний учасник повинен зав?язати 5 вузлів різного призначення. Перелік вузлів буде вивішаний на етапі. Якщо учасник не зав?язав усіх вузлів - етап не зараховується. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.20.
7. Рух по жердинам б/к (4 б). КЛ на першій та останній опорі, 4 прольоти, 4 жердини. Учасник повинен пройти етап з використанням жердин. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.17.
8.Паралельні мотузки 1Б (6 б). Довжина етапу 18 м. Початок етапу КЛ, 2 ЛП на опорі, верхня перильна суддівська мотузка; кінець етапу - КЛ. Команда організовує нижню перильну мотузку. Перший учасник переправляється на цільовий берег по верхній перильній мотузці як по навісній переправі з с/с на ній вусом с/с. Усі інші як по паралельним мотузкам з с/с вусом на верхній перильній мотузці. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.13.
9.Навісна переправа через яр 2Б (10 б.) Довжина етапу 18 м. Початок етапу КЛ, 2 ЛП на опорі, верхня перильна суддівська страховка. Силами команди організовується перильна мотузка. Перший учасник переправляється на цільовий берег по верхній перильній мотузці як по навісній переправі з с/с на ній вусом с/с. Усі інші по наведеній командою переправі з с/с вусом до суддівської перильної мотузки. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.2.
ЕТАПИ 8 та 9 суміщені, одночасне проходження ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ!!!
10. Крутопохила переправа вниз б/к (4 б). Довжина етапу 11 м. Початок етапу ПСП, КЛ на ПСП. 1 ЗСК і 1 ЛП. Кінець етапу КЛ, 2 ЛП на опорі. Етап наведено суддями. Силами команди організовується верхня к/с. Учасники проходять етап по перильним вірьовкам з с/с вусом до верхньої перильної суддівської страховки з верхньою к/с. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.3.
11. [Бонусний етап] Крутопохила переправа вгору б/к (6 б).Довжина етапу 11 м. Початок етапу КЛ, 2 ЛП на опорі. Кінець етапу ПСП, КЛ на ПСП, 1 ЛП на опорі. Силами команди організовується верхня к/с. Перший учасник переправляється вгору з нижньою к/с з с/с вусом до верхньої перильної суддівської страховки. Усі інші з верхньою к/с. Умови проходження згідно п.п.2.2.6.4, п.п.2.2.6.2.
ЕТАПИ 10 та 11 суміщені, одночасне проходження ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ!!!
Підведення підсумків
Результат команди визначається за формулою:
Результат = Набрана сума балів по дистанції - Штрафні бали(технічні штрафи).
Відповідно вище місце займає та команда у якої більший Результат. Якщо у декількох команд однаковий результат то враховується час проходження дистанції. Команда у якої він менший займає вище місце. Учасник отримує бали за повне проходження етапу. Якщо учасник не повністю пройшов етап, чи пройшов його ще раз бали не нараховуються. Якщо учасник пройшов усі 10 обов?язкових етапів він має право проходження бонусного етапу. Бали за проходження бонусного етапу нараховуються кожному учаснику лише у тому випадку, коли уся команда подолала усі 10 обов?язкових етапів. Після закінчення КЧ спорядження штрафується на кожному етапі по факту, але не більше 10 балів. Загальний штраф за втрату спорядження після закінчення КЧ чи роботи по дистанції додається до технічних штрафів лише після закінчення роботи команди, чи виходу КЧ.
Спорядження штрафується у тому випадку коли після фінішу команди, або після закінчення КЧ воно не знаходиться у певній зоні.
Умовні позначення та скорочення. - див. в doc файлі
Додаткові умови проходження дистанції.
1. На навісних переправах з КЛ початком-кінцем руху вважається: пристібання-відстібання від перил. На решті етапів з КЛ початком-кінцем руху вважається : пересікання КЛ.
На етапах з ПСП початок-кінець руху - відстібання-пристібання до ПСП.
2. На етапах з перилами самостраховки початком-кінцем руху вважається: зняття з само страховки - постановка на самостраховку.
3. На етапі ?Спуск по вертикальним перилам? вводиться поправка до табл. штрафів п.п.2.3 ?Випуск регулюючої руки? - 3 бали.
4. На етапах з перепадами висот згідно з п.п.2.2.4. вводиться штраф ?Втрата контролю швидкості переміщення вантажу? - 6 балів.
5. Водиться штраф ?Зняття команди? за неспортивну поведінку на етапі. Порушення ставиться після того, коли команда не виконала попередження судді про неспортивну поведінку. Неспортивною поведінкою вважається неетичне висловлювання грубійшим чином, та суперечка з суддею етапу на рахунок порушення.
Схема дистанції ?Командна смуга перешкод за вибором
я так поняла
Большой Маленький Еж replied on #
я так поняла что каждая команда обязательно должна привести своего судью....
О! Я даже
Pianist replied on #
О! Я даже когда-то судил Осенний Аркуш :))))
Белка рвала и метала, а Захарчик и Ко после нашего этапа в лидеры вырвался :))))
?...
Lis replied on #
а что вам нравится из этапов? я просто вот не могу выбрать интересные в достаточном кол-ве.
я б выбрал
Підйом по земляному схилу, Спуск по земляному схилу, траверс.
а всякие переходы по жердинам и вязание узлов не очень. а вам как? Пунь, Яна?
ну надо бежать
gventur replied on #
ну надо бежать все...а там уже смотреть что из этого выйдет))
Больше всего
Большой Маленький Еж replied on #
Больше всего хотелость бы попробовать то что еще не видела и не делала - траверсы, переправа по "колоди" (очень интересно) и вообще переправы (этап 5, 9 , 10, 11?), рух по жердинам (без руля що це?), узлы - это ведь не сложно, а целый этап :)
Короче выходит что все интересно:) особенно переправа по бревну и узлы...
:)
Lis replied on #
помню как недавно маугли, дубик и пианоман устроили мне особую переправу по параллелькам в денешах. это, да.. интересно :)
а по сути пока шото мало людей хочет. в сб ещё вживую поговорим.
там еще МЕ
Большой Маленький Еж replied on #
там еще МЕ хотела, но у нее работа - задания тестовые -она думает не хочет никого подвязывать на себя....
И что же в
Большой Маленький Еж replied on #
И что же в итоге?
Лисье! Мы не
Большой Маленький Еж replied on #
Лисье! Мы не поговорили про змаганки....
да. почему-то. я
Lis replied on #
да. почему-то.
я понял - расклад такой:
и нужно 4 чел-ка + суддя
я думал - может чувак Дима (я тогда не знал что он Дима) загорится как Яно перед Осинним Аркушем и захочет, или Серёга. но тут нет/нет.