(Попередні) Умови проведення змагань з виду ?Рятувальні технічні прийоми?
Дистанція ІІІ класу
1. Обладнання.
1.1. ПС1, ПС4, ПС5, ПС7, ПС10, ПС11 знаходяться на землі. В межах означеного квадрата - безпечна зона. Страховка через гальмівний пристрій закріплений на собі.
1.2. ПС2, ПС3, ПС6, ПС8, ПС9, ПС12, ПС13 обладнано подвійними суддівськими перилами та двома вантажними петлями.
1.3. ПС3, ПС6, ПС8, ПС9, ПС12 обладнано додатково двома заглушеними суддівськими карабінами.
2. На всіх етапах, де інше не оговорено окремо, потерпілий починає страждати після зняття з самостраховки і перестає після постановки на самостраховку або на землю.
3. Потерпілий на всіх етапах - учасник команди на вибір, окрім випадків, де оговорено інше.
4. Переходи ПС4-ПС5, ПС5-ПС7, ПС5-ПС10, ПС10-ПС11 вільні. Волочіння мотузок на них заборонено.
5. На дистанції передбачено два проміжних контрольних часи: ПКЧ1=30 хвилин, до завершення якого учасники зобов?язані виконати спуск потерпілого з супроводжуючим по М4 і спуститися вдвох на ПС5; ПКЧ2=45 хвилин, до завершення якого учасники зобов?язані виконати спуск потерпілого з дощуванням по М7 і спуститися вдвох на ПС10.
6. Загальний час виступу на дистанції Тз=70 хвилин.
Перелік етапів та опис проходження
1. М1 (ПС1-ПС2) Підйом по перилам.
Перший учасник підіймається по суддівським перилам з верхньою суддівською страховкою. Другий - з верхньою командною страховкою по командним перилам.
2. М2 (ПС2-ПС3) Траверс.
Учасники долають етап з командною страховкою через ППС та самостраховкою коротким вусом на суддівських перилах.
3. М3 (ПС3-ПС4) Спуск потерпілого.
Спуск потерпілого учасника (травма рук). Силами команди забезпечується спускова мотузка з фіксуючим пристроєм. Потерпілому надається суддівська страховка. Другий учасник спускається по командним перилам з верхньою командною страховкою
4. М4 (ПС5-ПС6) Підйом по перилам з вузлом.
Учасники підіймаються по суддівським перилам з вузлом посередині. Перший з верхньою суддівською, другий - з верхньою командною. Під час підйому в будь-який момент учасник повинен бути пристрахований до перил підйому або за допомогою жюмара, або до вузла при перестібуванні.
5. М4 (ПС6-ПС5) Спуск потерпілого з супроводжуючим.
Учасники організовують спуск потерпілого (травма рук) з супроводжуючим ?самовипуском? або ?активним способом?. Потерпілий - учасник, який не страждав на М3. Вимоги до спуску:
а) дві транспортні мотузки, вільні кінці яких закріплені на супроводжуючому,
б) гальмівний та фіксуючий пристрій, що контролюються супроводжуючим,
в) кріплення учасників до спускової системи за допомогою ?павука? чи коротких вусів самостраховки,
г) з?єднання учасників додатковим вусом самостраховки або окремим шматком мотузки між собою.
6. М5, М7 (ПС7-ПС8, ПС10-ПС9) Підйом по перилам.
Учасники підіймаються одночасно по двом окремим суддівським перилам з верхньою суддівською страховкою.
7. М6 (ПС8-ПС9)Горизонтальна навісна переправа з потерпілим.
Учасники організовують навісну переправу з ПС8 в ПС9 та забезпечують транспортування легкопотерпілого учасника команди в ПС9 (травма рук) для нього необхідна командна страховка. Потерпілий повинен додаткова бути приєднаний довгим вусом до суддівської переправи.
8. М7 (ПС9-ПС10) Спуск потерпілого з дорощуваннаям.
Потерпілий (травма рук), той учасник що не страждав на М6. Силами команди забезпечується транспортна мотузка з фіксуючим пристроєм для потерпілого. До спуску потерпілого на землю учасник, що організовує спуск, повинен провести дорощування і продовжити спуск другою мотузкою, з?єднаною вузлом з першою. Потерпілому надається суддівська страховка. Другий учасник спускається по командним перилам з верхньою командною страховкою.
9. М8 (ПС11-ПС12) Підйом легкопотерпілого.
Перший учасник підіймається по суддівським перилам з верхньою суддівською страховкою, закріплює вантажні мотузки (в тому числі і навісну переправу, яку в цей час другий кріпить на ПС13), спускається донизу по суддівським перилам з верхньою командною страховкою та підіймає потерпілого (втрата свідомості) з землі. Потерпілий починає страждати після відриву ніг від землі та перестає після торкання будь-якою частиною тіла ?балки? нагорі. Нижній учасник підіймається по командним перилам з верхньою командною страховкою. Перехід ПС11-ПС13 вільний до початку підйому потерпілого.
10. М9 (ПС12-ПС13) Крутопохила переправа вниз.
Учасники спускаються по своїй крутопохилій переправі з верхньою командною страховкою.
Дистанція ІІ класу
1. Обладнання.
1.1. ПС1, ПС4, ПС5 знаходяться на землі. В межах означеного квадрата - безпечна зона. Страховка через гальмівний пристрій закріплений на собі.
1.2. ПС2, ПС3, ПС6 обладнано подвійними суддівськими перилами та двома вантажними петлями.
1.3. ПС3, ПС6 обладнано додатково двома заглушеними суддівськими карабінами.
2. На всіх етапах, де інше не оговорено окремо, потерпілий починає страждати після зняття з самостраховки і перестає після постановки на самостраховку або на землю.
3. Потерпілий на всіх етапах - учасник команди на вибір, окрім випадків, де оговорено інше.
4. Перехід ПС4-ПС5 вільний. Волочіння мотузок заборонено.
5. На дистанції передбачено проміжний контрольний часи: ПКЧ=20 хвилин, до завершення якого учасники зобов?язані виконати спуск потерпілого по М3 і спуститися вдвох на ПС4.
6. Загальний час виступу на дистанції Тз=40 хвилин.
Перелік етапів та опис проходження
1. М1 (ПС1-ПС2) Підйом по перилам.
Перший учасник підіймається по суддівським перилам з верхньою суддівською страховкою. Другий - з верхньою командною страховкою по командним перилам.
2. М2 (ПС2-ПС3) Траверс.
Учасники долають етап з командною страховкою через ППС та самостраховкою коротким вусом на суддівських перилах.
3. М3 (ПС3-ПС4) Спуск потерпілого.
Спуск потерпілого учасника (травма рук). Силами команди забезпечується спускова мотузка з фіксуючим пристроєм. Потерпілому надається суддівська страховка. Другий учасник спускається по командним перилам з верхньою командною страховкою
4. М4 (ПС5-ПС6) Підйом по перилам з вузлом.
Учасники підіймаються по суддівським перилам з вузлом посередині. Перший з верхньою суддівською, другий - з верхньою командною. Під час підйому в будь-який момент учасник повинен бути пристрахований до перил підйому або за допомогою жюмара, або до вузла при перестібуванні.
5. М4 (ПС6-ПС5) Спуск потерпілого з супроводжуючим.
Учасники організовують спуск потерпілого (травма рук) з супроводжуючим ?самовипуском? або ?активним способом?. Страждає учасник, що не був потерпілим на М3. Вимоги до спуску:
а) дві транспортні мотузки, вільні кінці яких закріплені на супроводжуючому,
б) гальмівний та фіксуючий пристрій, що контролюються супроводжуючим,
в) кріплення учасників до спускової системи за допомогою ?павука? чи коротких вусів самостраховки,
г) з?єднання учасників додатковим вусом самостраховки або окремим шматком мотузки між собою.
Коментарі
.
nikeliron replied on #
Попередні заявки залишаємо тут http://mks3.forum24.ru/?1-17-0-00000006-000-0-0-1291276666