Положення про проведення змагань з пошуково-рятувальних робіт "Київський листопад - 2014"

ПОЛОЖЕННЯ

про проведення змагань з пошуково-рятувальних робіт "Київський листопад - 2014"

1. Мета та завдання:

1.1. Змагання з пошуково-рятувальних робіт "Київський листопад - 2014" (далі – «змагання») – некомерційні командні змагання з туризму, що проводяться за кошти організаторів та добровільні внески учасників, метою яких є розвиток туризму як масового виду активного відпочинку, фізичного загартування і зміцнення здоров’я, спілкування населення.
1.2. Завдання змагань:
1.2.1. підвищення туристської майстерності учасників змагань, опанування прийомами і методами пошуково-рятувальних робіт та безпеки проведення туристських походів;
1.2.2. визначення рівня технічної та тактичної підготовки туристів;
1.2.3. відпрацювання учасниками змагання навичок виживання у екстремальних умовах, а також надання допомоги під час стихійних лих та інших надзвичайних ситуацій.
1.2.4. популяризація туризму, як здорового способу життя;
1.2.5. розвиток туризму;
1.2.6. екологічна просвіта через залучення до видів активного відпочинку, що не наносить шкоди природному середовищу;
1.2.7. зміцнення дружніх стосунків між туристами.

2. Терміни та місце проведення змагань

2.1. Змагання "Київський листопад - 2014" проводяться з 28 по 30 листопада 2014 р. в м. Києві та на його околицях.
2.2. Місце старту: м.Київ, більш детальна інформація про місце старту буде вказана командам, що зареєструвалися до участі у змаганнях у відповідному розділі на сайті www.tkg.org.ua).
2.3. Місце фінішу – Київська область, на відстані не більше 20 км. від в’їзду у м. Київ. Місце старту і фінішу команд рознесені на значну відстань один від іншого, що потрібно мати на увазі при підготовці до участі у змаганнях.
2.4. Розміщення команд учасників і груп підтримки в польових умовах, у своїх наметах, приготування їжі на примусах і газових пальниках. Розведення багать у не пристосованих для цього місцях категорично заборонено.
2.5. У разі поганих погодних умов протяжність дистанції та/або умови її проходження можуть змінюватися, про що учасники будуть повідомлені завчасно на одному з пунктів КП, або іншим доступним способом.

3. Керівництво змагань

3.1. Загальне керівництво змаганнями здійснюють:
3.1.1. Федерація спортивного туризму м. Києва (далі – ФСТК);
3.1.2. туристський клуб "Глобус" при Національному Технічному Університеті України "КПІ".
3.2. Інформаційна підтримка та освітлення змагань проводяться на сайті www.tkg.org.ua.
3.3. Проведення та загальне керівництво покладається на суддівську колегію (СК) змагань.

4. Учасники змагань

4.1. До участі в змаганнях допускаються команди туристських і спортивних клубів, секцій туризму, організацій, навчальних закладів, військових частин та інші, що мають досвід роботи з загальнотуристським та спеціальним спорядженням, картами та компасом. Учасникам бажано мати досвід участі у змаганнях зі спортивного туризму та мультиспортивних гонках.
4.2. У змаганнях беруть участь спортсмени у складі команди:
4.2.1. Клас «СПЕЦНАЗ» -4 особи;
4.2.2. Клас «РЕЗЕРВІСТИ» -2 або 3 особи;
4.3. Вік членів команди на момент участі у змаганнях повинен бути не менше 18 років. Особам до досягнення 18 років дозволяється приймати участь у змаганнях лише разом з одним з батьків, або за наявності їх письмової згоди. Вік учасників визначається за наданими документами.
4.4. Всі учасники на період проведення змагань в обов'язковому порядку повинні бути застраховані від нещасного випадку.
4.5. Кожен учасник змагань несе персональну відповідальність за стан власного здоров'я, відповідність своїх дій ситуації на змагання, наслідки порушення правил техніки безпеки, а також за якість особистого та командного туристичного і рятувального спорядження.

5. Програма проведення змагань

5.1. Змагання проводяться з урахуванням умов діючих Правил змагань зі спортивного туризму та техніки безпеки. Детальні умови спеціальних та технічних завдань надаються командам безпосередньо під час змагань та можуть відповідати вимогам Настанов з проведення змагань з пішохідного туризму.
5.2. Змагання проводяться на комбінованій дистанції з елементами пошуково-рятувальних робіт, яка має рознесений старт та фініш.
5.3. Команда працює протягом всієї дистанції у одному складі та з одним спорядженням, пред’явленим суддівській колегії під час проходження мандатної комісії.
5.4. Команда вважається такою, що пройшла всю дистанцію, у випадку якщо вона фінішувала у повному складі учасників цієї команди.

5.5. Клас «СПЕЦНАЗ»: Дистанція з технічними етапами різної складності, проведенням пошуково-рятувальних робіт, транспортуванням різними способами потерпілого, орієнтуванням по карті, GPS, за легендою, роботи з організації біваку в складних умовах, наведення різних видів переправ, творчі та інтелектуальні завдання на кмітливість і виживання в умовах дикої природи.
Дистанція змагань для класу «СПЕЦНАЗ» складається з декількох блоків, які команди повинні подолати в порядку названому суддями. На дистанції присутні: технічні, спеціальні етапи, також етапи орієнтування. У кожному блоці команда отримує умови проходження блоку з завданнями та описом технічних етапів і має можливість складати тактику, використовувати допомогу інших команд. На деяких технічних етапах може вестися контроль часу. Командам дозволено обирати (якщо не застережено інше) черговість проходження етапів, або пропускати їх.

5.6. Клас «РЕЗЕРВІСТИ»: Дистанція складається з: орієнтування по карті та за легендою, організація біваку, розведення багаття, подолання нескладних природних перешкод без застосування спеціального спорядження і техніки роботи з мотузкою, творчі та інтелектуальні завдання на кмітливість і виживання в умовах дикої природи.
Майже рогейн, бальність КП різна та вказана в Умовах. Командам дозволено обирати (якщо не застережено інше) черговість проходження КП, або пропускати їх.

5.7. Робота та опис дистанції надаються в Умовах проведення змагань та окремих етапів.
5.8. Команда долає дистанцію згідно Умов проведення змагань та окремих етапів.

5.9. Розклад змагань:

28 листопада 2014р:
19:00–22:00 – реєстрація команд класу «СПЕЦНАЗ», мандатна комісія, перевірка спорядження команд;
29 листопада 2014р:
00:00 – відкриття змагань та старт команд класу «СПЕЦНАЗ» на дистанції;
7:00–8:00 – реєстрація команд класу «РЕЗЕРВІСТИ», мандатна комісія, перевірка спорядження команд;
10:00 – старт команд класу «РЕЗЕРВІСТИ» на дистанції;
21:00 – фініш команд класу «РЕЗЕРВІСТИ» на дистанції та підведення підсумків команд класу «РЕЗЕРВІСТИ»;
22:00 - нагородження переможців класу «РЕЗЕРВІСТИ».

30 листопада 2014р:
12:00 – фініш команд класу «СПЕЦНАЗ» на дистанції та підведення підсумків змагань;
15:00 – урочисте закриття змагань, нагородження переможців класу «СПЕЦНАЗ»

6. Умови реєстрації, допуску учасників та фінансування

6.1. До участі у змаганнях допускаються команди, що мають необхідну кваліфікацію учасників і пройшли мандатну комісію.
6.2. Команди повинні мати усе необхідне спорядження для участі в змаганнях, відповідно до Умов проведення змагань (переліку необхідного спорядження).
6.3. Попередня реєстрація здійснюється у відповідному розділі на сайті www.tkg.org.ua до 00.00 годин 27 листопада 2014 року. До цього часу на форумі можна задати питання по дистанціям та організації змагань. При попередній реєстрації команді присвоюється номер у порядку черговості.
6.4. Попередня реєстрація є згодою всіх учасників команди з умовами змагань.
6.5. Для команд, що здійснили попередню реєстрацію на змагання до 20 листопада 2014р. добровільний стартовий внесок на організаційні потреби змагань за одного учасника з кожної команди складає 100 грн. (клас «РЕЗЕРВІСТИ») і 150 грн. (клас «СПЕЦНАЗ»), що повинен бути сплачений до 00.00 год. 21 листопада 2014р. Для команд, що зареєструвалися та/або сплачуть стартовий внесок після 00.00 год. 21 листопада 2014р. стартовий внесок становить 150 грн. (клас «РЕЗЕРВІСТИ») і 200 грн. (клас «СПЕЦНАЗ») за одного учасника команди.
6.6. Оплата стартового внеску проводиться СК способом, що повідомляється командам додатково після початку реєстрації.
6.7. Витрати з участі команд у змаганнях (прокат спорядження, харчування, розміщення, страхування учасників змагань, придбання спорядження, інвентарю та єдиної спортивної форми, тощо) проводяться за рахунок коштів команд.
6.8. Відповідальність за безпечне проходження учасниками команди дистанції несе капітан відповідної команди.

7. Спорядження

7.1. Все спеціальне спорядження, що використовується командою для проходження дистанції змагань повинно відповідати вимогам безпеки. Не допускається до застосування на спеціальних і технічних етапах змагань саморобне спорядження, спорядження, що не дозволяє ідентифікувати виробника, спорядження з явними ознаками зношення або ушкоджень. Спеціальне спорядження та мотузки застосовуються на дистанції змагань пред'являється заступнику головного судді з безпеки перед стартом.
7.2. Список обов'язкового і рекомендованого спорядження публікується на сайті організаторів у відповідному розділі.
7.3. СК має право усунути команду від участі у змаганнях, якщо її спорядження не відповідає сучасним вимогам техніки безпеки.

8. Суддівство

Задача суддівства на цих змаганнях - показувати командам технічні етапи, забезпечувати безпеку на етапах. Учасники зобов'язані виконувати розпорядження суддів, пов'язані зі способом проходження та виконанням техніки безпеки. Штрафні санкції, у вигляді штрафних балів віднімаються з бальної оцінки етапів. Суддя має право не допустити команду до виконання технічного та спеціального завдання, якщо з його точки зору є загроза безпеці команди. Суддя має право дискваліфікувати команду з дистанції, в разі грубих порушень діючих правил.

9. Забезпечення безпеки

9.1. Підготовку дистанцій для проведення змагань забезпечує СК.
9.2. Юридичну відповідальність за події в команді під час проходження дистанції, пов'язані з порушенням правил техніки безпеки та пожежної безпеки несе капітан команди. Капітан команди особисто несе відповідальність за життя і здоров'я учасників. Якщо проходження окремого етапу або подальшу участь у змаганнях команді не під силу, то капітан зобов'язаний зняти свою команду з цього етапу або змагань.
9.3. При переміщенні по дорогах загального користування та перетині залізничних колій учасники повинні керуватися і дотримуватися відповідних правил.

10. Заявки та документація, що подаються командами:

10.1. Попередні заявки на участь у змаганнях команди подають на форумі сайту www.tkg.org.ua.
10.2. Під час реєстрації команди подають до мандатної комісії такі документи:
10.2.1. Розписку кожного учасника змагань про згоду з умовами змагань та тим, що він несе персональну відповідальність за стан власного здоров'я, відповідність своїх дій ситуації на змаганнях, наслідки порушення правил техніки безпеки, а також за якість особистого та командного туристичного і рятувального спорядження;
10.2.2. Договір страхування (страховий поліс) від нещасних випадків (на всіх учасників змагань), дійсний на час змагань та такий, згідно умов якого визнається страховим випадком нещасні випадки, які сталися під час займання застрахованою особою спортом та участі у змаганнях зі спортивного туризму;
10.2.3. паспорти всіх учасників або документи, що засвідчують особи учасників.

11. Визначення переможців та нагородження

11.1. У класі «СПЕЦНАЗ» перемагають команди, які отримали найменшу кількість штрафних балів під час проходження дистанції змагань.
11.2. У класі «РЕЗЕРВІСТИ» переможець визначається серед команд, що прибули на КП «ФІНІШ» у повному складі в межах контрольного часу і набрали найбільшу суму балів за взяті КП. При рівності результатів, перевага буде віддана команді яка затратила менший час на їх взяття з урахуванням штрафного часу. При новій рівності результатів перевагу буде віддано команді, яка має менше штрафів, далі перевагу буде віддано команді, яка перший штраф отримала пізніше.
11.3. Команди, що посіли I–III місця у кожному класі нагороджуються цінними призами, наданими спонсорами змагань магазином туристического снаряжения Gorgany.com и торговой маркой Fram, а учасники команд – грамотами та медалями.
11.4. Організаторами та спонсорами змагань можуть бути засновані додаткові призи в різних номінаціях.
11.5. Команди, що не прибули на КП «ФІНІШ» в межах часу змагань в заліку участь не беруть. Їх результат публікується після результату залікових команд.
11.6. Протести на рішення суддів або на дії інших команд, якщо вони суперечать даному Положенню приймаються суддівською колегією в письмовому вигляді не пізніше години з моменту оголошення попередніх підсумків. Подача протесту підтверджується грошовим внеском у розмірі 100 грн. Суддівська колегія на протязі години з моменту подачі протесту розглядає протест і знайомить зацікавлені сторони з результатами його розгляду. У разі визнання протесту обґрунтованим внесок повертається, в іншому випадку переходить до фонду змагань. Через годину після опублікування попередніх підсумків та задоволення протестів результати визнаються остаточними.
11.7. Рішення суддівської колегії, пов'язані з питаннями безпеки, скасування змагань, зміна маршруту або окремих його етапів, перерву в її проведенні, неточності картографічного матеріалу не можуть бути приводом для подачі протесту.

12. Захист навколишнього середовища

Організатори мають право дискваліфікувати будь-яку команду, яка буде помічена в недбалому ставленні до природи (на маршруті або в таборі). Все сміття потрібно забирати з собою в місто.

13. Спортивна етика

Під час змагань учасники зобов'язані дотримуватися правил, умов, техніки безпеки. Не дозволяється використовувати допомогу сторонніх осіб (транспорт, фізична і технічна допомога сторонніх осіб і т.д.), крім медичної. Учасники не повинні допускати дії, які шкодять іншим командам. Команди самі повинні відслідковувати дотримання умов. У критичних ситуаціях, коли хтось на маршруті потребувати допомоги, очікується, що команди будуть допомагати один одному незалежно від результату. Згідно з правилами змагань, людська взаємодопомога цінується вище спортивного результату.

14. Організатори змагань залишають за собою право вносити в дане Положення та Умови проведення змагань зміни, про які команди та учасники змагань будуть повідомлені додатково.

15. Це Положення є офіційним викликом на змагання.

Коментарі

Підписатися на Коментарі для "Положення про проведення змагань з пошуково-рятувальних робіт "Київський листопад - 2014""