ПОЛОЖЕННЯ
про проведення змагань з пошуково-рятувальних робіт "Київський листопад - 2016"
1. Мета та завдання:
1.1. Змагання з пошуково-рятувальних робіт "Київський листопад - 2016" (далі – «змагання») – некомерційні командні змагання з туризму, що проводяться за кошти організаторів та добровільні внески учасників, метою яких є розвиток туризму як масового виду активного відпочинку, фізичного загартування і зміцнення здоров’я, спілкування населення.
1.2. Завдання змагань:
1.2.1. підвищення туристської майстерності учасників змагань, опанування прийомами і методами пошуково-рятувальних робіт та безпеки проведення туристських походів;
1.2.2. визначення рівня технічної та тактичної підготовки туристів;
1.2.3. відпрацювання учасниками змагань навичок виживання в екстремальних умовах, а також надання допомоги під час стихійних лих та інших надзвичайних ситуацій.
1.2.4. популяризація туризму, як здорового способу життя;
1.2.5. розвиток туризму;
1.2.6. екологічна просвіта через залучення до видів активного відпочинку, що не наносить шкоди природному середовищу;
1.2.7. зміцнення дружніх стосунків між туристами.
2. Терміни та місце проведення змагань
2.1. Змагання "Київський листопад - 2016" проводяться з 25 по 27 листопада 2016 р. в м. Києві та на його околицях.
2.2. Місце старту: м. Київ та його околиці, на відстані не більше 40 км від в’їзду в м. Київ, більш детальна інформація про місце старту буде вказана
командам, що зареєструвалися до участі у змаганнях у відповідному розділі на сайті www.tkg.org.ua).
2.3. Місце фінішу – Київська область, на відстані не більше 20 км від в’їзду в м. Київ. Місце старту і фінішу команд рознесені на значну відстань один від
іншого, що потрібно мати на увазі при підготовці до участі у змаганнях.
2.4. Розміщення команд учасників і груп підтримки в польових умовах, у своїх наметах, приготування їжі на примусах і газових пальниках. Розведення багать у
не пристосованих для цього місцях категорично заборонено.
2.5. У разі поганих погодних умов протяжність дистанції та/або умови її проходження можуть змінюватися, про що учасники будуть повідомлені завчасно на
одному з пунктів КП, або іншим доступним способом.
3. Керівництво змагань
3.1. Загальне керівництво змаганнями здійснюють:
3.1.1. Федерація спортивного туризму м. Києва (далі – ФСТК);
3.1.2. туристський клуб "Глобус" при Національному Технічному Університеті України "КПІ".
3.2. Інформаційна підтримка та освітлення змагань проводяться на сайті www.tkg.org.ua.
3.3. Проведення та загальне керівництво покладається на суддівську колегію (СК) змагань.
4. Учасники змагань
4.1. До участі в змаганнях допускаються команди туристських, альпіністських і спортивних клубів, секцій туризму і альпінізму, організацій, навчальних закладів, військових частин та інші, що мають досвід роботи з загальнотуристським (альпіністським) та спеціальним спорядженням, картами та компасом. Учасникам бажано мати досвід участі у змаганнях зі спортивного туризму та мультиспортивних гонках.
4.2. У змаганнях беруть участь спортсмени у складі команди:
4.2.1. Клас «ТЕХНО» - 4 особи;
4.2.2. Клас «СПРИНТ» - 2 або 3 особи;
4.3. Вік членів команди на момент участі у змаганнях повинен бути не менше 18 років. Особам до досягнення 18 років дозволяється приймати участь у змаганнях лише разом з одним з батьків, або за наявності їх письмової згоди. Вік учасників визначається за наданими документами.
4.4. Всі учасники на період проведення змагань в обов'язковому порядку повинні бути застраховані від нещасного випадку.
4.5. Кожен учасник змагань несе персональну відповідальність за стан власного здоров'я, відповідність своїх дій ситуації на змагання, наслідки порушення правил техніки безпеки, а також за якість особистого та командного туристичного і рятувального спорядження.
5. Програма проведення змагань
5.1. Змагання проводяться на комбінованій дистанції з елементами пошуково-рятувальних робіт, яка має рознесений старт та фініш.
5.2. Команда працює протягом всієї дистанції в одному складі та з одним комплектом спорядження, пред’явленим суддівській колегії під час проходження мандатної комісії.
5.3. Команда вважається такою, що пройшла всю дистанцію, у випадку, якщо вона фінішувала у повному складі учасників цієї команди.
5.4. Клас «ТЕХНО»: Дистанція з технічними етапами різної складності, проведенням пошуково-рятувальних робіт, транспортуванням різними способами потерпілого, орієнтуванням по карті, GPS, за легендою, роботами з організації біваку в складних умовах, наведенням різних видів переправ, творчими та інтелектуальними завданнями на кмітливість і виживання в умовах дикої природи.
Дистанція змагань для класу «ТЕХНО» складається з декількох блоків, які команди повинні подолати в порядку, названому суддями. На дистанції присутні: технічні, спеціальні етапи, також етапи орієнтування. У кожному блоці команда отримує умови проходження блоку з завданнями та описом технічних етапів і має можливість складати тактику. На деяких технічних етапах може вестися контроль часу. Командам дозволено обирати (якщо не зазначено інше) черговість проходження етапів, або пропускати їх.
5.5. Клас «СПРИНТ»: Дистанція складається з: орієнтування по карті та за легендою, організації біваку, розведення багаття, подолання нескладних природних перешкод без застосування спеціального спорядження і техніки роботи з мотузкою, творчих та інтелектуальних завдань на кмітливість і виживання в умовах дикої природи.
Майже рогейн, бальність контрольних пунктів (КП) різна та вказана в Умовах. Командам дозволено обирати (якщо не зазначено інше) черговість проходження КП, або пропускати їх.
5.6. Робота та опис дистанції надаються в Умовах проведення змагань та окремих етапів.
5.7. Команда долає дистанцію згідно Умов проведення змагань та окремих етапів.
5.8. Розклад змагань:
25 листопада 2016р:
19:00–22:00 – реєстрація команд класу «ТЕХНО», мандатна комісія, перевірка спорядження команд;
26 листопада 2016р:
00:00 – відкриття змагань та старт команд класу «ТЕХНО» на дистанції;
7:00–8:00 – реєстрація команд класу «СПРИНТ», мандатна комісія, перевірка спорядження команд;
9:00 – старт команд класу «СПРИНТ» на дистанції;
21:00 – фініш команд класу «СПРИНТ» на дистанції та підведення підсумків команд класу «СПРИНТ»;
22:00 - нагородження переможців класу «СПРИНТ».
27 листопада 2016р:
12:00 – фініш команд класу «ТЕХНО» на дистанції та підведення підсумків змагань;
15:00 – урочисте закриття змагань, нагородження переможців класу «ТЕХНО»
6. Умови реєстрації, допуску учасників та фінансування
6.1. До участі у змаганнях допускаються команди, що мають необхідну кваліфікацію учасників і пройшли мандатну комісію.
6.2. Команди повинні мати усе необхідне спорядження для участі в змаганнях, відповідно до Умов проведення змагань (переліку необхідного спорядження).
6.3. Попередня реєстрація здійснюється за допомогою заповнення реєстраційної форми (посилання на неї буде розміщено у відповідному розділі на сайті www.tkg.org.ua незабаром) до 23.59 годин 19 листопада 2016 року. До цього часу на форумі можна задати питання по дистанціям та організації змагань. При попередній реєстрації команді присвоюється номер у порядку черговості.
6.4. Попередня реєстрація є згодою всіх учасників команди з умовами змагань.
6.5. Для участі у змаганнях команди, що здійснили попередню реєстрацію, мають сплатити добровільний стартовий внесок на організаційні потреби змагань. Розмір добровільного організаційного внеску за одного учасника з кожної команди складає:
6.5.1. клас «ТЕХНО»:
· при сплаті до 1 листопада включно - 150 грн
· при сплаті після 1 листопада до 13 листопада включно - 200 грн
· при сплаті після 13 листопада та на місці старту - 250 грн
6.5.2. клас «СПРИНТ»:
· при сплаті до 1 листопада включно - 100 грн
· при сплаті після 1 листопада до 13 листопада включно - 150 грн
· при сплаті після 13 листопада та на місці старту - 200 грн
Повернення внеску можливе лише в розмірі 50% від сплаченої суми, при скасуванні реєстрації до 1 листопада. Зареєстрований учасник, який не з’явився на старт, не отримує стартовий пакет. У виключних випадках, за обґрунтованою заявою команд після закінчення змагань та при наявності можливості, СК може повернути визначену нею частину внеску команди, що не приймала участь у змаганні.
6.6. Сплата стартового внеску проводиться СК способом, що повідомляється командам додатково після початку реєстрації.
6.7. Витрати з участі команд у змаганнях (прокат спорядження, харчування, розміщення, страхування учасників змагань, придбання спорядження, інвентарю, єдиної спортивної форми, тощо) проводяться за рахунок коштів команд.
6.8. Відповідальність за безпечне проходження дистанції учасниками команди несе капітан відповідної команди.
7. Спорядження
7.1. Все спеціальне спорядження, що використовується командою для проходження дистанції змагань повинно відповідати вимогам безпеки. Не допускається до застосування на спеціальних і технічних етапах змагань саморобне спорядження, спорядження, що не дозволяє ідентифікувати виробника, спорядження з явними ознаками зношення або ушкоджень. Спеціальне спорядження та мотузки, що застосовуються на дистанціях змагань, пред'являються заступнику головного судді з безпеки перед стартом.
7.2. Список обов'язкового і рекомендованого спорядження публікується на сайті організаторів у відповідному розділі.
7.3. СК має право усунути команду від участі у змаганнях, якщо її спорядження не відповідає сучасним вимогам техніки безпеки.
8. Суддівство
Задача суддівства на цих змаганнях - показувати командам технічні етапи, забезпечувати безпеку на етапах. Учасники зобов'язані виконувати розпорядження суддів, пов'язані зі способом проходження та виконанням техніки безпеки. Штрафні санкції, у вигляді штрафних балів, віднімаються від бальної оцінки етапів. Суддя має право не допустити команду до виконання технічного та спеціального завдання, якщо з його точки зору є загроза безпеці команди. Суддя має право дискваліфікувати команду з дистанції, в разі грубих порушень діючих на цих змаганнях правил.
9. Забезпечення безпеки
9.1. Підготовку дистанцій для проведення змагань забезпечує СК.
9.2. Юридичну відповідальність за події в команді під час проходження дистанції, пов'язані з порушенням правил техніки безпеки та пожежної безпеки, несе капітан команди. Капітан команди особисто несе відповідальність за життя і здоров'я учасників. Якщо проходження окремого етапу або подальшу участь у змаганнях команді не під силу, то капітан зобов'язаний зняти свою команду з цього етапу або змагань.
9.3. При переміщенні по дорогах загального користування та перетині залізничних колій учасники повинні керуватися і дотримуватися відповідних правил.
10. Заявки та документація, що подаються командами:
10.1. Попередні заявки на участь у змаганнях команди подають на форумі сайту www.tkg.org.ua.
10.2. Під час реєстрації команди подають до мандатної комісії такі документи:
10.2.1. Розписку кожного учасника змагань про згоду з умовами змагань та тим, що він несе персональну відповідальність за стан власного здоров'я, відповідність своїх дій ситуації на змаганнях, наслідки порушення правил техніки безпеки, а також за якість особистого та командного туристичного і рятувального спорядження;
10.2.2. Договір страхування (страховий поліс) від нещасних випадків (на всіх учасників змагань), дійсний на час змагань та такий, згідно умов якого визнається страховим випадком нещасні випадки, які сталися під час займання застрахованою особою спортом та участі у змаганнях зі спортивного туризму;
10.2.3. Паспорти всіх учасників або документи, що засвідчують особи учасників.
11. Визначення переможців та нагородження
11.1. Переможцем оголошується команда, що найшвидше в повному складі пройде всі КП та всі технічні етапи та набере більшу кількість балів. У випадку, якщо жодна команда не зможе пройти всі КП, переможцем оголошується команда, яка у контрольний час, у повному складі набере більшу кількість балів за найкоротший час. При рівності результатів перевагу буде віддано команді, яка має менше штрафів, далі перевагу буде віддано команді, яка перший штраф отримала пізніше.
11.2. КП «ФІНІШ» обов’язкове для взяття в контрольний час. Команди, які не відмітилися на фініші в межах контрольного часу, не матимуть результату та в заліку участь не беруть. Їхній результат публікується після результату залікових команд.
11.3. Учасники команди, що посіли I–III місця у кожному класі, нагороджуються грамотами та медалями та можуть бути нагороджені цінними призами, наданими спонсорами змагань.
11.4. Організаторами та спонсорами змагань можуть бути засновані додаткові призи в різних номінаціях.
11.5. Протести на рішення суддів або на дії інших команд, якщо вони суперечать даному Положенню, приймаються суддівською колегією в письмовому вигляді не пізніше години з моменту оголошення попередніх підсумків. Подача протесту підтверджується грошовим внеском у розмірі 200 грн. Суддівська колегія на протязі години з моменту подачі протесту розглядає протест і знайомить зацікавлені сторони з результатами його розгляду. У разі визнання протесту обґрунтованим внесок повертається, в іншому випадку переходить до фонду змагань. Через годину після опублікування попередніх підсумків та задоволення протестів результати визнаються остаточними.
11.6. Рішення суддівської колегії, пов'язані з: питаннями безпеки, скасуванням змагань, зміною маршруту або окремих його етапів, перервою в їх проведенні, неточністю картографічного матеріалу не можуть бути приводом для подачі протесту.
12. Захист навколишнього середовища
Організатори мають право дискваліфікувати будь-яку команду, яка буде помічена в недбалому ставленні до природи (на маршруті або в таборі). Все сміття потрібно забирати з собою в місто.
13. Спортивна етика
Під час змагань учасники зобов'язані дотримуватися правил, умов, техніки безпеки. Не дозволяється використовувати допомогу сторонніх осіб (транспорт, фізична і технічна допомога сторонніх осіб і т.д.), крім медичної. Учасники не повинні допускати дії, які шкодять іншим командам. Команди самі повинні відслідковувати дотримання умов. У критичних ситуаціях, коли хтось на маршруті потребує допомоги, очікується, що команди будуть допомагати одна одній незалежно від результату. Згідно з правилами змагань, людська взаємодопомога цінується вище спортивного результату.
14. Організатори змагань залишають за собою право вносити в дане Положення та Умови проведення змагань зміни, про які команди та учасники змагань будуть повідомлені додатково.
15. Це Положення є офіційним викликом на змагання.
Коментарі
Сроки регистрации продлены.
ДИВ replied on #
Регистрация команд продолжена до момента проведения мондатной комиссии перед стартом команд. Команда должна иметь страховку (оформление на старте невозможно). Получение баффа соревнований будет возм
ожно при их наличии и оплате,либо по дополнительному заказу в течение недели после финиша соревнований