Опубліковано denchik
https://docs.google.com/document/d/1tJqfDW-tJGU-slPd1FGmlQ0w3wuzDIQcz8OeuDuR9Dk/edit?usp=sharing
в цій темі можна задавати питання по дистанції
Опубліковано denchik
https://docs.google.com/document/d/1tJqfDW-tJGU-slPd1FGmlQ0w3wuzDIQcz8OeuDuR9Dk/edit?usp=sharing
в цій темі можна задавати питання по дистанції
.
Волоцюга replied on #
1. Етап №1: Кріплення переправи на ЦД входить в час роботи на дистанції?
2. Етап №1: КП можуть бути одинарними, чи обовязково подвійні?
3. Етап №1: Чи можна на ЦД закріпити також і здьорг? Якщо ні, чи вважається вантажем
закріплений здьорг?
4. Етап №2: Рух з вантажем дозволений?
5. Етап №3: с/с не потрібна?
6. Етап №4: Чи дозволено на початку роботи на етапі кріпити КС на ЦД етапу №5?
7. Етап №5: "ЦД етапу №5 та ВД етапу №6 - сумісні." - малась на увазі ВД етапу №4?
8. Етап №5: Чи дозволене використання КС етапу №4 у якості КП (здьоргування після
проходження обидвох етапів)?
9. Етап №6: Чи довзолений вантаж? Якщо ні, чи є вантажем закріплений здьорг?
10. Начальник дистанції та ЗГС з виду ті самі, що й в ІІ класі?
1. Так, входить.
Богдан Пшінка replied on #
1. Так, входить.
2. Подвійні.
3. Закріпити не можна. Чи є він вантажем відповідь у Технічному регламенті.
4. Так.
5. Ні там є СС.
6. Ні.
7. В умовах вказано що є дві сумісні ділянки, уважно дивіться.
8. ВД етапу 4 не сумісне з ЦД етапу 5. Якщо я правильно зрозумів ваше питання.
9. Відповідь у Технічному регламенті.
10. Так, і у 4
.
Zhenya replied on #
Уточнюю відповіді на деякі питання.
3. Богдан не правильно зрозумів ваше питання. В умовах все написано. "Залишати будь-яке спорядження на ЦД етапу окрім закріплених кінців мотузок заборонено." Чи здьорг - це не мотузка?
7. В умовах все правильно написано.
8. Рух по переправі етапу №5 дозволяється лише після звільнення суддівського обладнання етапу №4. Додали це в умови.