Умови ТПТ

У зв?язку з проведенням інспектування дистанції "Смуга перешкод" на чемпіонаті м. Києва з ТПТ, змінені умови дистанції та порядок проходження етапів, у відповідності до заданого класу дистанції

Місце проведення "Лиса Гора", м. Видубичи. Старт біля висохлого озера (Столичне шосе).

Умови дистанції "Смуга перешкод"
Чемпіонат м. Києва з пішохідного туризму
Умови дистанції "Смуга перешкод" 3 клас
1. Клас дистанції - ІІІ
2. Кількість етапів - 6
З них самонаведенням - 5
3. Команди стартують згідно жеребкування
4. Проходження всієї дистанції в касках, одежа повинна закривати лікті та коліна.

5. Склад команди - 4 чол. ( не менше 1 особи жіночої статі). В склад команди може входити тренер та представник.

6. Орієнтовний стартовий інтервал між командами - 20 хв.

7. Команда прибуває на старт за 10 хв. для проходження техкомісії.

8. Все нестандартне спорядження повинно пройти техкомісію.

9. Спуск "парашутом" не дозволяється.

10. На дистанції дозволяється лідирування в обидва напрямки з обов?язковим виконанням технічних прийомів.

11. Всі етапи знаходяться у зони видимості учасників, переходи між ними промарковані.

12. На касках учасників обов?язково повинний бути присутній номер учасника від одного до чотирьох.

13. Команда долає дистанцію з контрольним вантажем 20 кг, який постійно повинен знаходитись на самостраховці чи на учаснику в небезпечній зоні.

14. На етапах з потерпілим умовно потерпілий - колода, з імітацією страху вальної системи ( крюк).

15. Посилання та опис етапів наведено в "Правилах змагань зі спортивного туризму",2001 рік, таблицю штрафів вважати, як настановами до даних змагань ( табл.3).

16. На дистанції встановлено ПКЧ та КЧ -

Перелік етапів:
1) Навісна переправа через яр ( самонаведення).

Довжина етапу - 30 м. Контрольна лінія на початку та в кінці етапу. На висхідному березі ВП. Опори - дерева, д - 40 см. Етап долається силами та засобами команди.

2) Жердини.

Довжина - 15 м, кількість лаг - 6, кількість жердин - 4.

3) Переправа через яр по колоді.

Довжина між опорами - 12 м. ВП на початку етапу. Опори - дерева, д - 30 см.

Команда організовує перильну мотузку та супроводження. Перший учасник долає етап з командною страховкою.

4) Спортивний підйом ( самонаведення).

Довжина етапу - 30 м. Контрольна лінія - на початку та в кінці етапу. Опара для кріплення - дерево, д - 30 см. Перший учасник проходить за допомогою командної страховки, з обов?язковим використанням ППС ( кількість - 3 петлі). Решта учасників - по наведеним командою перилам.

5) Дюльфер - траверс - спортивний спуск ( самонаведення).

Довжина етапу дюльфер - 20 м, траверс ( суддівський, подвійні перила) - 5 м, спортивний спуск - 15 м. На початку етапу - подвійні суддівські перила, вантажна петля заглушена суддівським карабіном. Кріплення дюльферу навколо опори. Опора дерево, д - 20 см. З ділянки дюльфер учасники переходять на суддівський траверс без втрати страховки. Кріплення спуску навколо опори. Опора - дерево, д - 15 см. В кінці етапу спуск - контрольна лінія.

6) Паралельні мотузки через яр ( самонаведення)
Довжина етапу - 20 м, контрольна лінія на початку та в кінці етапу. ВП на висхідному березі. Опори - дерева, д - 30 см. Етап долається силами та засобами команди.

Умови дистанції ІV клас
1. Клас дистанції - 4.

2. Кількість етапів - 6.

З них самонаведенням - 5.

3. ПКЧ ( після етапу "підйом потерпілого з супроводжуючим") -, КЧ ?
4. Проходження всієї дистанції в касках, одежа повинна закривати лікті та коліна.

5. Склад команди - 6 чол. ( не менше 1 особи жіночої статі). В склад команди може входити тренер та представник.

6. Орієнтовний стартовий інтервал між командами - 30 хв.

7. Команда прибуває на старт за 20 хв. для проходження техкомісії.

8. Все нестандартне спорядження повинно пройти техкомісію.

9. Спуск "парашутом" не дозволяється.

10. На дистанції дозволяється лідирування в обидва напрямки з обов?язковим виконанням технічних прийомів.

11. Всі етапи знаходяться у зони видимості учасників, переходи між ними промарковані.

12. На касках учасників обов?язково повинний бути присутній номер учасника від одного до шести.

13. Команда долає дистанцію з контрольним вантажем 30 кг, який постійно повинен знаходитись на самостраховці чи на учаснику в небезпечній зоні.

14. На етапах з потерпілим ("транспортування потерпілого") умовно потерпілий - колода, з імітацією страхувальної системи ( крюк).

15. Посилання та опис етапів наведено в "Правилах змагань зі спортивного туризму",2001 рік, таблицю штрафів вважати, як настановами до даних змагань ( табл.3).

Перелік етапів:
1) Переправа через яр з потерпілим ( самонаведення).

Довжина - 50 м., контрольна лінія на початку на в кінці етапу. КЛ, ВП на початку та в кінці етапу. Опори - дерева, д - 40-50 см. Потерпілий - манекен, транспортується в коконі, кількість петель - не менше восьми. Етап долається силами та засобами команди.

2) Жердини.

Довжина - 15 м, кількість лаг - 8, кількість жердин - 6.

3) Переправа через яр по колоді.

Довжина між опорами - 18 м, довжина колоди - 10м. Обмежена робоча зона. Колода суддівська. Команда повинна організувати укладку колоди через яр будь-яким вірним способом ( на цільовому березі знаходиться створ для укладки колоди) та організувати переправу всіх учасників на цільовий берег. ВП на початку етапу.

Опори - дерева, д - 30 см. Команда організовує перильну мотузку та супроводження. Перший учасник долає етап з командною страховкою.

4) Спортивний підйом ( самонаведення).

Довжина етапу - 30 м. Контрольна лінія - на початку та в кінці етапу. Опара для кріплення - дерево, д - 30 см. Перший учасник проходить за допомогою командної страховки, з обов?язковим використанням ППС ( кількість - 3 петлі). Решта учасників - по наведеним командою перилам.

5) Транспортування потерпілого.

Довжина - 150 м. Контрольна лінія - на початку та в кінці етапу. Дві довгі та три короткі суддівські жердини. Команда виготовляє жорсткі ноші з наповненням - сіткою Кропфа. Умовно потерпілого визначає жеребкування серед учасників команди. Травма потерпілого важка - втрата свіжості. Команда транспортує потерпілого в ношах по пересіченій місцевості вздовж промаркованого маршруту.

6) Крутопохила вниз ( самонаведення).

Довжина - 27 м. Подвійні суддівські перила. Контрольна лінія на початку та в кінці етапу. ВП, один заглушений суддівський карабін на початку етапу + ВП на цільовому березі. Опори - дерева, д - 30-40 см. Перший учасник спускається дюльфером по командним перилам з командною страховкою. Всі інші учасники по переправі з верхньою командною страховкою.

Додаткові умови проходження дистанції
1. Всі навісні переправи повинні бути з подвійних мотузок з незалежними точками кріплення.

2. На етапі "Паралельні мотузки" - верхня і нижня мотузки - одинарні.

3. На колоді, навісних переправах та паралельних мотузках з КЛ початком і кінцем руху вважається: пристібання - відстібання від перил у безпечній зоні.

4. На решті етапів з КЛ початком - кінцем руху вважається: пересікання КЛ.

5. На етапах з ПСП початок-кінець руху - відстібання - пристібання до ПСП.

6. На етапах з перепадами висот, згідно п. п.2.2.4 вводиться штраф - втрата контролю швидкості переміщення вантажу - 6 б.

7. Вводиться штраф "зняття" команди - за не спортивну поведінку на етапі.

Порушення ставиться після того, коли команда не виконала попередження судді про неспортивну поведінку. Неспортивною поведінкою вважається: неетичне висловлювання грубішим чином, та суперечка з суддею етапу на рахунок порушення.

Підведення підсумків
Вище місце займають команди з меншим часовим результатом ( час проходження етапів + часовий еквівалент технічних штрафів). При рівності часових результатів вище місце займає команда з меншим технічним штрафом.

Використані скорочення
к/с - командна страховка
КЧ - контрольний час
ВП - вантажна петля
ПКЧ - проміжний контрольний час

Начальник дистанції І.Рудєв

Коментарі

Главный судья соревнований Нечипоренко О.П и судья инспектор Бабенко Ю.И. проведя подсчет класса дистанции приняли решение о сокращении количества этапов( т.к предыдущая дистанция соответствовала 7 -му классу). Я (начальник дистанции ) человек подневольный, поэтому внес изменения.

Главный судья - Нечепоренко О.П. и судья-инспектор - Бабенко Ю.И, проведя инспектирование дистанции "Полоса препятствий" оценили ее не 4 а 6 классом. Поэтому произошло изменение количества этапов и порядок. согласно требуемого 4 класса.

ПКЧ будит объявлено на обводе дистанции ( временной параметр и нахождение на дистанции)

Нач. дистанции Рудев Игорь

Підписатися на Коментарі для "Умови ТПТ"