Умови дистанції "Рятувальні технічні прийоми"

Відкритий чемпіонат м. Києва

з техніки гірського туризму

Умови дистанції
?Рятувальні технічні прийоми?

  1. Загальні відомості
    1. Дані умови слід розглядати разом з Загальними умовами проведення змагань.
    2. Клас дистанції ІІІ
    3. Склад команди на дистанції - 4 особи (не менше однієї жінки).
    4. Орієнтовний стартовий інтервал - 50 хв. Команда прибуває на стартову площадку за 15 хв. до старту і повинна бути готова до проходження передстартової перевірки.
    5. Порядок старту визначається жеребкуванням.
  1. Визначення результатів
    1. Результати визначаються за підсумовуючою (компілятивною) системою. Результатом виступу на дистанції є сума часу проходження та штрафів, що переведені в час з розрахунку 1 бал штрафу - 30 сек. Штрафи виставляються за порушення техніки та непройдені маршрути.
    2. Загальний контрольний час на дистанції 70 хв. За цей час команда повинна пройти усі маршрути та вийти на фінішну площадку.
    3. Проміжний контрольний час 45 хв. За цей час команда повинна пройти маршрути М1?М10.
    4. Команди, що не вклалася в проміжний контрольний час посідають місця нижче усіх команд, що вклалися в проміжний контрольний час.
    5. Якщо команда не вклалася в загальний або проміжний контрольний час, вона припиняє виступ, звільняє дистанцію та отримує штраф за кожний непройдений маршрут відповідно кількості учасників та умовно-потерпілих, що повинні пройти цей маршрут (по таблиці 1 ?Перелік маршрутів?):

    - за кожного учасника, що не пройшов маршрут - 20 балів;

    - за кожного умовно-потерпілого, що не пройшов маршрут - 40 балів.

  1. Обладнання дистанції
    1. Прийняті скорочення:

    С - стартова площадка;

    Ф - фінішна площадка;

    ПС - пункт страховки;

    ПСП - подвійні суддівські перила;

    СНП - суддівська навісна переправа;

    М - маршрут;

    КЛ - контрольна лінія;

    ОЛ - обмежувальна лінія.

    1. Обладнання пунктів страховки

    ПС1 - розташований на полиці в небезпечній зоні, обладнаний однією вантажною петлею та подвійними суддівськими перилами ПСП1.

    ПС2 - розташований на полиці в небезпечній зоні, обладнаний трьома вантажними петлями та подвійними суддівськими перилами ПСП1.

    ПСЗ - розташований на полиці в небезпечній зоні, обладнаний однією вантажною петлею та подвійними суддівськими перилами ПСП1.

    ПС4 - розташований на полиці в небезпечній зоні, обладнаний трьома вантажними петлями та подвійними суддівськими перилами ПСП1.

    ПС5 - розташований на скелі в небезпечній зоні, позначений лінією.

    ПС6 - розташований на скелі в небезпечній зоні, позначений лінією.

    ПС7 - розташований на скелі в небезпечній зоні, позначений лінією.

    ПС8 - розташований на скелі в небезпечній зоні, позначений лінією.

    ПС9 - розташований на полиці в небезпечній зоні, обладнаний двома вантажними петлями та подвійними суддівськими перилами ПСП2. ПС9 є початком СНП.

    ПС10 - розташований на полиці в небезпечній зоні, обладнаний двома вантажними петлями та подвійними суддівськими перилами ПСП3. ПС10 є кінцем СНП.

  1. Опис проходження дистанції
Схема диcтанції Рятувальні роботи
    1. Команда стартує зі стартової площадки. Учасники до старту стоять на самостраховці на ПСП1.
    2. Перелік маршрутів вказано в Таблиці 1. Усі маршрути є обов?язковими.
      Повторне проходження маршрутів забороняється.
      Послідовність проходження маршрутів вказана в тій же таблиці. Учасники та потерпілий, що повинні пройти маршрут, визначаються по тій же таблиці. Маршрут вважається пройденим, якщо його пройшла необхідна кількість учасників.
    3. На маршрутах М5 і М8 потерпілий спускається з супроводжуючим до нижнього ПС, спускові вірьовки і страховка закріплюються, після чого вони піднімаються по окремим маршрутам.
    4. Для зарахування проходження, учасник повинен пройти усі граничні пункти маршруту та виконати умови проходження маршруту. Проходженням ПС1?ПС4, ПС9, ПС10 вважається постановка на самостраховку. Проходженням ПС5?ПС8 вважається торкання лінії. Зворотній рух на усіх маршрутах заборонений.
    5. При одночасному проходженні двох учасників по сусіднім маршрутам, взаємодія між ними забороняється.
      Початком руху на М6, М7, М9, М10 вважається відстібання супроводжуючого від потерпілого, після чого взаємодія між ними забороняється.
      Взаємодія між учасниками дозволяється, коли один з них чи обидва стоять на самостраховці на ПС1?ПС4.
    6. Страховка, спуск або підйом потерпілого (в тому числі, кріплення кінців вірьовок) дозволяються тільки у межах одного маршруту.
    7. Повернення учасників через КЛ1 і з фінішної площадки забороняється. Під час переходу між маршрутами вірьовки потрібно переносити в рюкзаку, на собі або в руках. Волочіння вірьовок забороняється.
    8. Команда фінішує на фінішній площадці. Учасники стоять на самостраховці на ПСП3.

4.8. Умови спуску потерпілого з супроводжуючим

      1. Потерпілий знаходиться за спиною супроводжуючого у бухті.
      2. Кріплення спускових вірьовок в зблоковану систему в районі пояса бесідки. Наявність пристроїв, що запобігають перекиданню супроводжуючого та потерпілого.
      3. Спусковий пристрій підстраховується подвійним прусіком. Максимально допустима довжина прусіка дорівнює довжині витягнутої руки.
      4. Супроводжуючий та потерпілий зблоковані між собою хоча б одним коротким вусом самостраховки.
      5. Забезпечується команда страховка потерпілому.
      6. Спускові вірьовки та страховка закріплені на верхньому ПС в окремі петлі.
      7. З верхнього ПС до супроводжуючого і потерпілого ідуть тільки 3 гілки вірьовок.
      8. Після торкання нижнього ПС обов?язкове жорстке закріплення спускових вірьовок та страховки на верхньому ПС (будь-яким правильним вузлом, в т.ч.
        рифовим).
      9. Відстібання потерпілого від спускових вірьовок або від страховки заборонено до його підйому і постановки на самостарховку на верхній ПС.
      10. Відстібання супроводжуючого від спускових вірьовок дозволяється тільки при його готовності до підйому самовилазом (Див. п. 4.9. ?Умови підйому самовилазом?).

Таблиця 1. Перелік маршрутів

? по порядку проходженняПозначенняГраничні пунктиНазваУчасники, що повинні пройти маршрут
ПотерпілихУчасників, крім потерпілихВимоги
1М1ПС1 - ПС5 - ПС1Спуск по вертикальним перилам та підйом самовилазом1Кожен учасник команди повинен пройти один маршрут.
М2ПС2 - ПС6 - ПС2Таж сама1
М3ПС3 - ПС7 - ПС3Таж сама1
М4ПС4 - ПС8 - ПС4Таж сама1
2М5ПС2 - ПС6Спуск потерпілого з супроводжуючим11Супроводжуючий та потерпілий обираються командою. Учасник стає потерпілим після зняття з самостраховки на ПС2. У потерпілого умовно травмовані обидві руки.
3М6ПС6 - ПС1Підйом самовилазом1Учасник, що був супроводжуючим на М5.
М7ПС6 - ПС2Підйом потерпілого1Учасник, що був потерпілим на М5. У потерпілого умовно травмовані обидві руки. Учасник перестає бути потерпілим після постановки на самостраховку на ПС2.
4М8ПС4 - ПС8Спуск потерпілого з супроводжуючим11Супроводжуючий та потерпілий обираються командою з числа тих, що не проходили М5. У потерпілого умовно травмована права нога. Учасник стає потерпілим після зняття з самостраховки.

Продовження Таблиці 1
? по порядку проходженняПозначенняГраничні пунктиНазваУчасники, що повинні пройти маршрут
ПотерпілихУчасників, крім потерпілихВимоги
5М9ПС8 - ПС3Підйом самовилазом1Учасник, що був супроводжуючим на М8.
6М11КЛ1?

КЛ2

Транспортування потерпілого13Потерпілий обирається командою.

Учасник стає потерпілим після відстібання від ПСП1.

У потерпілого умовно травмовані обидві руки.

7М12ПС9 - ПС10Навісна переправа з потерпілим13Потерпілим є учасник, що був потерпілим на М11.

У потерпілого умовно травмовані обидві руки.

Учасник перестає бути потерпілим після постановки на самостраховку на ПС10.

Таблиця 2. Довжини маршрутів

? по порядку проходженняПозначенняГраничні пунктиДовжина, м
1М1ПС1 - ПС5 - ПС111 + 11
М2ПС2 - ПС6 - ПС211 + 11
М3ПС3 - ПС7 - ПС311 + 11
М4ПС4 - ПС8 - ПС411 + 11
2М5ПС2 - ПС611
3М6ПС6 - ПС112
М7ПС6 - ПС211
4М8ПС4 - ПС811
5М9ПС8 - ПС312
М10ПС8 - ПС411
6М11КЛ1 - КЛ240
7М12ПС9 - ПС1025
    1. Умови спуску по вертикальним перилам
      1. Жорстке кріплення вірьовки на верхньому ПС.
      2. Самостраховка прусіком.
      3. Схоплюючий вузол знаходиться вище гальмівного засобу.
    1. Умови підйому самовилазом
      1. Жорстке кріплення вірьовки на верхньому ПС.
      2. Самостраховка прусіком.
      3. Схоплюючий вузол знаходиться вище усіх засобів для підйому.
    1. Умови підйому потерпілого
      1. Кріплення підйомної вірьовки в зблоковану систему в районі пояса бесідки. Наявність пристрою, що запобігає перекиданню потерпілого або проходження підйомної вірьовки через зблоковану систему в районі грудної обв?язки.
      2. Підйомна вірьовка підстраховується прусіком.
        Максимально допустима довжина прусіка дорівнює довжині витягнутої руки.
      3. Забезпечується команда страховка потерпілому.
      4. Підйомна вірьовка та страховка закріплені на верхньому ПС в окремі петлі.
    1. Умови підйому потерпілого способом ?грудь-нога?
      1. Грудна підйомна вірьовка кріпиться в зблоковану систему в районі грудної обв?язки потерпілого.
        Підйомна вірьовка може кріпиться в зблоковану систему в районі пояса бесідки, тоді вона повинна проходити через грудну обв?язку.
      2. Грудна підйомна вірьовка підстраховується прусіком.
        Максимально допустима довжина прусіка дорівнює довжині витягнутої руки.
      3. Друга підйомна вірьовка, яка використовується для ноги, прусіком не підстраховується.
      4. Забезпечується команда страховка потерпілому.
      5. Підйомні вірьовки та страховка закріплені на верхньому ПС в окремі петлі.
    1. Умови навісної переправи с потерпілим
      1. Навісна переправа (НСП) наведена суддями.
      2. Кріплення постраждалого до переправи двома точками: в збалансовану систему і грудну обв?язку.
      3. Потерпілий забезпечується командною страховкою з обох боків навісної.
      4. Інші учасники забезпечуються супроводженням з однієї сторони.
    1. Умови транспортування потерпілого. Потерпілий транспортується у бухті одним або двома учасниками.

Коментарі

питання по умовам:
хто організує:
на спуски потерпілого з супроводжуючим
4.8.5. Забезпечується команда страховка потерпілому.?
на підйомі потерпілого
11.3.Забезпечується команда страховка потерпілому.?
Якщо команда то потрібно, ще одну людину крім супроводжуючого та потерпілого? якщо достатньо двох людей для проходження, то можливо привести спосіб проходження?

-як зрозуміти п.4.6 Страховка, спуск або підйом потерпілого (в тому числі, кріплення кінців вірьовок) дозволяються тільки у межах одного маршруту.
якщо учасник спустився по М5 потім піднімається по М6, йому потрібна ще одна вірьовка з ПС1 до ПС6, чи можливо використовувати вірьовки з М5(ПС2-ПС6)?

Нет. Если интересно, могу выложить скриншот, но там явно какая-то фигня. Такое впечатление, что все поехало.

Опера 9.27, ИЕ хз какой версии - есть проблема. Обновлял, так что не из кэша должно быть. Такое впечатление, что оно привязано к твоему разрешению экрана, а на остальных едет. На такие мысли наталкивает то, что при изменении масштаба оно съезжает еще больше.
http://upload.com.ua/get/900860676/ - скриншот

Підписатися на Коментарі для "Умови дистанції "Рятувальні технічні прийоми""