Відкритий чемпіонат м. Києва
з техніки гірського туризму
Умови дистанції
?Гірські перешкоди (командна)?
- Загальні відомості
- Дані умови слід розглядати разом з Загальними умовами проведення змагань.
- Клас дистанції ІІІ
- Склад команди на дистанції - 4 особи (не менше однієї жінки).
- Орієнтовний стартовий інтервал - 50 хв. Команда прибуває на стартовий майданчик за 15 хв. до старту і повинна бути готова до проходження передстартової перевірки.
- Порядок старту визначається жеребкуванням на нараді представників з ГСК.
- Визначення результатів
- Результати визначаються за підсумовуючою (компілятивною) системою. Результатом виступу на дистанції є сума часу проходження та штрафів, що переведені в час з розрахунку 1 бал штрафу - 30 сек. Штрафи виставляються за порушення техніки та непройдені маршрути.
- Загальний контрольний час на дистанції 50 хв. За цей час команда повинна пройти усі маршрути та вийти на фінішну площадку.
- Якщо команда не вклалася в загальний час, вона припиняє виступ, звільняє дистанцію та отримує штраф за кожний непройдений маршрут відповідно кількості учасників та умовно-потерпілих, що повинні пройти цей маршрут (по таблиці 1 ?Перелік маршрутів?):
- за кожного учасника, що не пройшов маршрут - 20 балів;
- за контрольний вантаж з розрахунку на одного учасника, що не пройшов маршрут - 10 балів.
- Обладнання дистанції
- Прийняті скорочення:
С - стартова площадка;
Ф - фінішна площадка;
ПС - пункт страховки;
ПСП - подвійні суддівські перила;
М - маршрут;
КЛ - контрольна лінія;
ОЛ - обмежувальна лінія.
ШТО - штучні точки опори.
- Обладнання пунктів страховки
ПС1 - розташований на полиці в безпечній зоні, обладнаний однією вантажною петлею та контрольною лінією.
ПС2 - розташований на стіні в небезпечній зоні, обладнаний трьома вантажними петлями та заглушеним суддівським карабіном.
ПСЗ - розташований на стіні в небезпечній зоні, обладнаний трьома вантажними петлями та заглушеним суддівським карабіном.
ПС4 - розташований на полиці в небезпечній зоні, обладнаний не вантажною петлею та заглушеним суддівським карабіном. Для постановки на самостраховку більше одного учасника команді на ПС4, команда повинна зблокувати власними силами станцію з суддівської петлі та власних закладних елементів (не менше двох).
ПС5 - розташований на полиці в безпечній зоні, обладнаний однією вантажною петлею та контрольною лінією.
ПС6 - розташований на полиці в небезпечній зоні, обладнаний трьома вантажними петлями та подвійними суддівськими перилами.
ПС7 - розташований на полиці в небезпечній зоні, обладнаний трьома вантажними петлями, двома заглушеними суддівськими карабінами та подвійними суддівськими перилами.
ПС6 та ПС7 - з?єднані подвійними суддівськими перилами довжиною до 2м.
ПС8 - розташований на полиці в безпечній зоні, обладнаний однією вантажною петлею та контрольною лінією.
- Опис проходження дистанції
- Команда стартує з ПС1.
- Перелік та послідовність маршрутів вказано в Таблиці 1. Усі маршрути є обов?язковими. Маршрут вважається пройденим учасником, якщо він пристебнутий до фінішного для цього маршруту ПС.
- Для зарахування проходження, учасник повинен пройти усі граничні пункти маршруту та виконати умови проходження маршруту. Зворотній рух на усіх маршрутах заборонений.
- Страховка, спуск або підйом потерпілого (в тому числі, кріплення кінців вірьовок) дозволяються тільки у межах одного маршруту.
- Під час переходу між маршрутами вірьовки потрібно переносити в рюкзаку, на собі або в руках. Волочіння вірьовок забороняється.
- Команда фінішує на ПС8 по пересіканню контрольної лінії.
- Команда долає дистанцію з контрольним вантажем 10кг на одного учасника. Розподілення вантажу між учасниками - довільне.
Таблиця 1. Перелік маршрутів
? по порядку проходження | Позначення | Граничні пункти | Довжина, м | Назва | Вимоги |
1 | М1 | ПС1-ПС2 | 10 | Підйом по скелям | Перший учасник долає підйом вільним лазанням або з використанням ШТО з нижньою командною та суддівською верхньою страховкою. Інші учасники - вільним лазанням, або по перилах з верхньою командною страховкою. |
2 | М2 | ПС2-ПС3 | 5 | Траверс | Команда долає траверс по суддівським не вантажним перилам. |
3 | М3 | ПС3-ПС4 | 10 | Спуск по перилах, маятник | Команда організовує спуск по самостійно наведеним перилам. Усі учасники, крім останнього, спускаються з верхньою командною страховкою. Останній учасник спускається по здвоєній перильній мотузці та з верхньою суддівською мотузкою. |
4 | М4 | ПС4-ПС5 | 10 | Спуск по перилах | Команда організовує спуск по самостійно наведеним перилам. Усі учасники, крім останнього, спускаються з верхньою командною страховкою. Останній учасник спускається по здвоєній перильній мотузці та з верхньою суддівською мотузкою. |
5 | М5 | ПС5-ПС6 | 12 | Підйом по скелях | Перший учасник долає підйом вільним лазанням з нижньою командною та суддівською верхньою страховкою. Інші учасники - вільним лазанням з верхньою командною страховкою. |
6 | М6 | ПС2-ПС6 | 18 | Переправа | Команда наводить переправу між ПС для переправи контрольного вантажу. |
7 | М7 | ПС7-ПС8 | 10 | Спуск по перилах | Команда організовує спуск по самостійно наведеним перилам. Усі учасники спускаються з верхньою командною страховкою. |