Умови дистанції IV класу

План дистанції чемпіонату Києва по ТПТ 11 квітня 2010 року
Старт
1. В?язка нош.
2. Перенос потерпілого (300 м. )
3. Жерді с потерпілим
4. Подолання яру по колоді (наведення)
4.1. Спортивний підйом (наведення) для одного учасника
4.2. Заданий напрямок для одного учасника
5. Підйом траверс підйом (наведення)
6. Переправа через яр (наведення)
7. Траверс (наведення)
7.1. Спортивний спуск (наведення) для двох учасників
7.2. Заданий напрямок для двох учасників
8. Спуск траверс спуск (наведення)
9. Крутопохіла переправа у гору с потерпілім (наведення)
10. Дюльфер (наведення)
11. Вузли
Фініш

План дистанции

Умови дистанції " смуга перешкод "

  1. Клас дистанції - 4
  2. Кількість етапів - 10 з них самонаведення - 7
  3. Команди стартують згідно жеребкування
  4. Склад команди - 6 чол. ( не менше 1 особи жіночої статі)
  5. Команда прибуває на старт за 15 хв. для проходження техкомісії
  6. Орієнтовний стартовий інтервал між командами - 20 хв.
  7. Проходження всієї дистанції в касках, одежа повинна закривати лікті та коліна.
  8. На касках учасників обов?язково повинний бути присутній номер учасника від одного до шести.
  9. Все нестандартне спорядження повинно пройти техкомісію в ГСК
  10. ПКЧ -1 ( після етапу "переправа через яр") -, КЧ - ПКЧ -2 ( після етапу "круто похила переправа в гору") -, КЧ ?
  11. Команда долає дистанцію з контрольним вантажем 30 кг, який постійно повинен знаходитись на самостраховці чи на учаснику в небезпечній зоні.
  12. Спуск "парашутом" не дозволяється
  13. Переходи між етапами промарковані
  14. Дозволяється лідирування в обидва напрямки з обов?язковим виконанням технічних прийомів
  15. На етапах з потерпілим ( крім етапу "перенос потерпілого" та "транспортування потерпілого по жердинах") умовно потерпілий - колода, з імітацією страхувальної системи ( крюк), на етапі "перенос потерпілого" та "транспортування потерпілого по жердинах" потерпілий обирається жеребкуванням.

    Він не має права працювати на етапі і перестає бути потерпілим після виходу в безпечну зону чи постановку на самостраховку.

  16. Наявність у команди компаса.
  17. Посилання та опис етапів наведено в "Правилах змагань зі спортивного туризму " 2001 рік, таблицю штрафів вважати, як настановою до даних змагань (табл.3)

Перелік етапів:

  1. Транспортування потерпілого. В?язання нош.
  2. Довжина - 300 м.
    Контрольна лінія - на початку та в кінці етапу. Дві довгі та три короткі суддівські жердини. Команда виготовляє жорсткі ноші з наповненням - сіткою Кропфа. Умовно потерпілого визначає жеребкування серед учасників команди.

    Травма потерпілого важка - втрата свідомості. Команда транспортує потерпілого в ношах по пересіченій місцевості вздовж промаркованого маршруту.

  1. Транспортування потерпілого в ношах по жердинах.

Довжина - 18 м., кількість лаг - 10, кількість жердин - 6. Контрольні лінії - перша та остання лага.

Далі команда діліться на 5+1 (самостійно)

  1. Подолання яру по колоді "Бум" (самонаведення)

Довжина між опорами - 18-22 м, довжина колоди - 10-12м. Обмежена робоча зона. Колода суддівська. Команда повинна організувати переправу всіх учасників на цільовий берег. ВП на початку етапу. Опори - дерева, д - 30 см. Команда організовує перильну мотузку та супроводження. Перший учасник долає етап з командною страховкою. Торкання рельєфу судитиметься 1-е торкання 10 балів.

4.1 Спортивний підйом для одного учасника, який рухається на етап переправа. Довжина етапу - 30 м.
Контрольна лінія на початку та в кінці етапу.

Учасник долає етап - по наведеним суддівським перилам.

4.2. Далі учасник рухається на етап переправа по карті в заданому напрямку роблячи відмітки на КП. Інші учасники команди долають наступні етапи:

  1. Спортивний підйом - траверс - підйом (самонаведення).

Довжина етапу - 25 - 10 - 20 м. Контрольна лінія на початку та в кінці етапу. Опора для кріплення - дерево д - 30 см. Перший учасник проходить за допомогою командної страховки, з обов?язковим використанням ППС.

Решта учасників - по наведеним командою перилам.

  1. Навісна переправа через яр (самонаведення).

Довжина етапу - 35 - 45 м., контрольна лінія на початку на в кінці етапу. КЛ, ВП на початку та в кінці етапу. Опори - дерева д - 40-50 см.

Етап долається силами та засобами команди.1 учасник на вихідному березі приймає мотузку, з цільового берега учасники метають кінець мотузки 1 учаснику.

Наводять перила та переправляються.

Далі команда розділяється на 4 та 2 особи (самостійно)

4 учасника команди долають наступні етапи:

  1. Траверс схилу (самонаведення).

Довжина етапу - 30-40 м., контрольна лінія та ВП на початку та в кінці етапу. Кількість прольотів ___ з них __ похилі. Опори - петля. Перший і останній учасник долає етап з К/с, решта - по наведених командою перилах.

2 особи рухаються на етап спортивний спуск і потім на етап круто похила переправа (заходять з верху етапу) 7.1 Спортивний спуск (самонаведення).

Довжина етапу - 20- 30 м.
Контрольна лінія - на початку та в кінці етапу. Опора для кріплення - дерево, д - 20 см.

Перший і другий учасник проходить на самостраховці.

7.2. Орієнтування в заданому напрямку

  1. Спортивний спуск - траверс - спуск (самонаведення).

Довжина етапу спуск - 20-25 м, траверс - 10 м., спортивний спуск ?20 м.
На початку етапу - контрольна лінія. Кріплення спуску навколо опори (дерево, д - 20 см.) З ділянки спуск учасники організовують траверс без втрати самостраховки.

Початок траверсу обладнаний вантажна петля, кріплення траверсу на початку та в кінці за опору (дерево, д - 20 см.), два горизонтальні прольоти. З траверсу учасники переходять на спуск без втрати самостраховки., кріплення спуску навколо опори (дерево, д - 20 см.).

В кінці етапу спуск - контрольна лінія.

  1. Круто похила переправа вгору з потерпілим (самонаведення).

Довжина етапу - 30-40 м. На початку етапу та в кінці етапу контрольна лінія, вантажними петлями, заглушеними суддівськими карабінами на початку та в кінці етапу. Команда долає етап по наведеним командним мотузкам з командною транспортною мотузкою і страховкою через карабін. Два учасники з етапу 7.1 спускаються дюльфером по командним перилам з командною страховкою до команди і організовують етап. Потерпілий транспортується в коконі.

  1. Дюльфер (самонаведення).

Довжина етапу - 20-30 м. На початку етапу - подвійні суддівські перила, вантажна петля, заглушена суддівським карабіном. Кріплення дюльферу навколо опори (дерево, д - 20 см.).

В кінці етапу контрольна лінія.

  1. Вузли.

Кожен учасник повинен зав?язати по три вузли з переліку вузлів у Правилах.

Коментарі

Спасибо за условия, дистанция будет, наверное интересная, жаль что поздновато условия выкладываются, не все команды в состоянии с "ходу" бежать, а времни на подготовку не осталось.

Это к чему? условия висят со вчера, совещание провели за неделю, все представители были на совещании...

Підписатися на Коментарі для "Умови дистанції IV класу"