ЗВІТ
про гірський туристський
спортивний похід першої категорії складності Карпатами
Що був здійснений з 28.04 по 04.05.2012 р.
Маршрутная книжка - 06/2012 (МКК Глобус) ?13 (ЦМКК)
Керівник групи Ткачик Р. Ю.
Адреса керівника: rmntkachyk(+)gmail.com
Центральна маршрутно-кваліфікаційна комісія розглянула звіт і вважає, що похід може бути зарахований усім учасникам та керівникові як похід 1 категорії складності.
Зміст
1. Довідкові дані про туристський спортивний похід.
1.2 Дані про досвід учасників.
2. Організація туристського спортивного походу.
2.2 Варіанти під?їзду та від?їзду. Обґрунтування вибору точок початку та кінця походу.
2.3 Аварійні виходи з маршруту та його запасні варіанти.
2.4 Зміни маршруту та їх причини.
3. Графік руху та технічний опис проходження маршруту.
3.2 Висотний профіль маршруту.
3.3 Технічний опис проходження маршруту.
3.3.1 Підхід під перевал Піп-Іван Мармароський 1А.
3.3.2 Паспорот перевалу Піп-Іван Мармароський 1А.
3.3.3 Підхід під перевал Гутин-Томнатек 1А.
3.3.4 Паспорт перевалу Гутин-Томнатек 1А.
3.3.5 Паспорт перевалу Говерла 1А.
4. Висновки та рекомендації щодо проходження маршруту.
5.1 Перелік особистого, групового спорядження та склад аптечки.
5.4 Оформлення перепусток в прикордонну зону.
5.5 Особливості матеріального забезпечення.
5.6 Список використаної літератури.
1. Довідкові дані про туристський спортивний похід.
1.1 Параметри походу.
Вид туризму | Категорія складності | Довжина маршруту, км | Тривалість | Термін проведення | |
Загальна | Ходових днів | ||||
гірський | перша | 130 | 7 | 7 | 28.04.2012 - 04.05.2012 |
Нитка маршруту:
с. Ділове - г. Піп-Іван (1936, 1А) - г. Бендряска - г. Межипотоки - г. Міка-Маре - г. Стіг - р. Стоговець - р. Лемський - г. Гутин-Томнатек (2016, 1A) - г.Ребра - г.Туркул - т\б Заросляк - г. Говерла (2061, 1А) - підніжжя г. Петрос - с. Лазещина
1.2 Дані про досвід учасників.
П.І.Б. | Рік народження | Обов?язки в поході | Туристський досвід | Контактна інформація | |
Ткачик Роман Юрійович | 1987 | керівник | 3ГУ Кавказ, 3ГУ Високий-Алай | rmntkachyk(at)gmail.com (067) 292-95-87 | |
Дзюбенко Денис Сергійович | 1987 | зав.госп. | н.к. Карпати, Крим, Кавказ | - | |
Нiжинський Максим Анатолiйович | 1982 | зав. спорядження, фотограф | н.к. Карпати, Крим | - | |
Рубан Марина Леонідівна | 1993 | медик | н.к. Карпати, Крим | - | |
Запісоцький Костянтин Олегович | 1988 | літописець | н.к. Крим | - | |
Жданович Андрій Валерійович | 1977 | фінансист | н.к. Карпати, Крим, Туреччина | - | |
Кулагін Вячеслав Юрійович | 1982 | ремонтник | н.к. Карпати, Крим | - |
2. Організація туристського спортивного походу.
2.1 Загальна ідея походу.
В зв?язку з відсутністю достатньої кількості керівників походів першої категорії складності від тур клуба Глобус, в період міжсезоння, було прийнято рішення про організацію походу. За цілі ставилося надання учасникам досвіду проходження категорійних перевалів для участі в походах більш високих категорій складності та керівництвом першої. По результатам походу група мала отримати навики пересування по мокрому снігу, організації перильної страховки, броду річок і звичайно отримання естетичного задоволення від оточуючої природи.
В якості району походу було обрано Українські Карпати, які задовольняють всі вищевказані вимоги надаючи туристам змогу помилуватися мальовничими краєвидами та отримати досвід технічної роботи на сніжних схилах. Також, іншими важливими факторами при виборі району слугували відносно невисокі транспортні затрати і можливість спуску учасника до найближчого населеного пункту в будь-який момент походу. Спланований маршрут охоплює Мармороський та Чорногорський хребти, найбільш цікаві в українських Карпатах. Рельєфу Мармароського масиву властива значна амплітуда відносних висот, що перевищують 1000 м, глибокі міжгірні долини, гострі гребені та вершини, а також круті схили. Чорногорський хребет відомий в першу чергу найвищою точкою України - г. Говерла (2061 м.). Для винесення практичної користі послідуючим групам з нашого маршруту, було вирішено включити ще досі не описаний шлях підходу до г. Гутин-Томнатек вздовж р. Липовець та проходження перевалу Гутин-Томнатек 1А, паспорт якого не було знайдено.
2.2 Варіанти під?їзду та від?їзду. Обґрунтування вибору точок початку та кінця походу.
Місцем початку маршруту було вибрано с. Ділове, так як тут знаходиться прикордонна застава, в якій необхідно отримати перепустки на проходження ділянки маршруту, яка знаходиться в прикордонній зоні. Дістатися до с. Ділове можна з Івано-Франківська на рейсовому автобусі який відправляється о 9.00. Також є варіант під?їзду дизелем до м. Рахів звідки з інтервалом в годину ходять маршрутки на с. Ділове. На момент покупки квитків нашою групою з Києва до Івано-Франківська, квитки були доступні тільки на потяг ?137 який прибуває о 9.40. Таким чином, не встигнувши на рейсовий автобус до с. Ділове, ми скористалися послугами місцевих перевізників. Точкою кінця походу було обрано с. Лазещина, звідки регулярно ходять маршрутки до Івана-Франківська або Львова.
2.3 Аварійні виходи з маршруту та його запасні варіанти.
Заявлена нитка маршруту:
с. Ділове - г. Піп-Іван (1936, 1А) - г. Бендряска - г. Межипотоки - г. Міка-Маре - г. Стіг - р. Стоговець - р. Лемський - г. Гутин-Томнатек (2016, 1A) - г.Ребра - г.Туркул - т\б Заросляк - г. Говерла (2061, 1А) - підніжжя г. Петрос - с. Ясиня
Запасні варіанти:
- Спуск учасника після проходження ПІМ: г. ПІМ - с. Богдан - с. Луги - г. Гутин-Томнатек
- Сходження на г. Гутин-Томнатек як н/к.
- Сходження на г. Говерла не по маршруту 1А, а стежкою, що прямує Чорногорським хребтом.
Аварійні виходи з маршруту:
- При підйомі на Піп-Іван Мармароський - спуск в с. Ділове через пол. Лисяча
- При спускі з Піп-Іван Мармароський - спуск в с. Богдан
- З г.Гутин-Томнатек, оз. Нсамовите, г. Говерла - спуск в т\б Заросляк
2.4 Зміни маршруту та їх причини.
Змін у маршруті не відбулося.
2.5 Інформація про проходження маршруту кожним учасником.
Маршрут пройдений всіма учасниками в повному обсязі.
3. Графік руху та технічний опис проходження маршруту
* Підрахунок часу дається від початку ділянки
* Береги річок та долин, тут та надалі, вказується в орографічному значенні, окрім місць в яких зазначено окремо
3.1 Графік руху
Дата День походу | ? ділянки маршруту | Назва ділянки | Час проходження | Відстань та перепад висот | Метео- умови | Опис ділянки |
---|---|---|---|---|---|---|
28.04 1 день | 1.1 | Прикордонна застава с. Ділове - галявина в верхів?ях р. Білий | 3 год. 35 хв. | 13 км. +500 м. | Ясно | Від прикордонної застави рухаємося вздовж асфальтованої дороги в північно-східному напрямку до автомобільного мосту через р. Тиса. Перейшовши по мосту на лівий берег, в місці притоку стр. Білий, продовжуємо рух по добре накатаній дорозі. Час від часу переходимо з берега на берег, та через 3 години руху підходимо до залишків бетонних труб, де внаслідок зміни русла дорога не проглядається. Пройшовши 100 м. проходимо брід з супроводженням за 50 хв. Через 20 хв. виходимо на галявину де організовуємо бівуак. |
Всього за день | 3 год. 35 хв. | 13 км. +500 м. | ||||
29.04 2 день | 2.1 | Галявина біля р. Білий - г. Піп-Іван Мармароський | 5 год. | 12 км. +1036 м. | Ясно | О 6:15 виходимо на маршрут. Рухаємося по добре витоптаній стежці в напрямку ПІМ, час від часу переходячи розлиті струмки. Через 1 год. 20 хв. виходимо на мокрий сніг. О 10:40 підходимо під перевальний зліт. Підіймаємося по сніжному схилу 30-35°. За 20 метрів до гребню виходимо на трав?янистий схил. О 12:20 виходимо на перевал . Йдемо по гребеню в напрямку вершини ПІМ, о 12:40 підходимо до тріангулятора. |
2.2 | г. Піп-Іван Мармароський - дол. р.Квасний | 2 год. 30 хв. | 9 км. -500 м. | Спускаємося з вершини по де-не-де покритій снігом стежці вздовж Україно - Румунського кордону. | ||
Всього за день | 7 год. 30 хв. | 21 км. +1036 м. -500м. | ||||
30.04 3 день | 3.1 | дол. р.Квасний - г. Міка-Маре | 3 год. 25 хв. | 11 км. +300 м. | Ясно | Йдемо по засніженій стежці, по КСС. |
3.2 | г. Міка-Маре - дол. р. Біла Тиса | 3 год. 50 хв. | 11 км. -400 м. | Рух по КСС. О 19:00 підходимо під г. Стіг, до місця початку Білої Тиси. Через високу засніженість схилів, стежка що звертає в напрямку Білої Тиси не проглядається. До очікуваної стежки спускаємося з хребту по схилу 20-30° в пн.-сх. напрямку. Спустившись до річки, через неповний перехід по правому берегу, виходимо на галявину. | ||
Всього за день | 7 год. 15 хв. | 22 км. +300 м. -400м. | ||||
01.05 4 день | 4.1 | дол. р. Біла Тиса - злиття річок Біла Тиса та Липовець | 4 год. 25 хв. | 13 км. -600 м. | Ясно | Від місця ночівлі виходимо о 8:00, йдемо по стежці через ліс вздовж р. Стоговець, час від часу переходячи невеликі струмки. Стежка не дуже виражена, постійно втрачається серед бурелому. Скинувши 400 м. по висоті, на протилежному від нас лівому березі бачимо добре вкатану дорогу. Об 11:15 підходимо до мосту , де переходимо на лівий берег. Після двох переходів, о 13:10, виходимо до злиття р. Стоговець з правим притоком р. Липовець. |
4.2 | злиття річок Біла Тиса та Липовець - дол. р. Липовець | 4 год. 25 хв. | 9(+1)* км. +600 м. * 1 км було проїхано на машині | Йдемо по лісорубній дорозі набираючи висоту. Згодом дорога розгалужується та втрачається серед чагарників. Рух по такій місцевості є досить ускладненим, тому приймаємо рішення спуститися на Схід, до одного з притоків. Дійшовши до притоку, помічаємо грунтову дорогу яка виводить нас на гребень та з?єднується з асфальтованою . Пройшовши кілометр, дорога завертає в Західному напрямку, траверсуючи південний схил відрогу г. Бербенескул. | ||
Всього за день | 8 год. 50 хв. | 22 км. +600 м. -600м. | ||||
02.05 5 день | 5.1 | дол. р. Липовець - оз. Бербенескул | 4 год. 30 хв. | 14 км. +400 м. | Ясно | Виходимо о 8:00. Підіймаємося по трав?янистому схилу в Північному напрямку, до вказаної на карті дороги, що проходить по відрогу г. Бербенеску. Через 15 хв. виходимо на очікувану дорогу, продовжуємо рух по хребту в східному напрямку. О 10:00, біля вказівника на озеро, починаємо спуск по засніженій стежці до р. Бербенескул. Спустившись до річки, переходимо на правий берег і йдемо по її долині, вверх по течії. Через 30 хв. руху доходимо до дерев?яного мосту, стежка переходить на лівий берег зникаючи під снігом. О 12:15 підходимо до о. Бербенескул. |
Всього за день | 4 год. 30 хв. | 14 км. +400 м. | ||||
03.05 6 день | 6.1 | оз. Бербенескул - г. Гутин-Томнатек | 2 год. 10 хв. | 2 км. +200 м. | Ясно | Від місця ночівлі проходимо 200 м. під перевальний зліт, сніжний схил крутизною 25-35°. О 06:30, з самостраховкою, починаємо підйом, далі зі збільшенням крутизни, для забезпечення безпечного сходження команди, провішуємо перила. Піднявшись по осипу на перевал до вершини г. Гутин-Томнатек проходимо ще 100 м. |
6.2 | г. Гутин-Томнатек - т\б Заросляк | 4 год. 10 хв. | 13 км. -700 м. | Йдемо по добре натоптаній стежці в напрямку о. Несамовите. О 10:00 перед підйомом на г. Туркул звертаємо до озера. Поміж жерепу, по майже непроглядній стежці, орієнтуючись на вказівники йдемо до т\б Заросляк. Рухаючись вздовж р. Прут о 16:00 приходимо в Заросляк. | ||
Всього за день | 6 год. 20 хв. | 15 км. +200 м. -700м. | ||||
04.05 7 день | 7.1 | т\б Заросляк - г. Говерла | 2 год. 10 хв. | 4 км. +7800 м. | Ясно | О 8:00 виходимо з місця ночівлі. Йдемо по натоптаній стежці з біло-синім маркером. О 9:55 підходимо під перевальний зліт, сніжний схил 35-40°. О 10:30 заходимо на вершину. |
7.2 | г. Говерла - с.Лазещина | 6 год. 20 хв. | 19(+6) км.* -1300 м. * 6 км було проїхано на машині | Спускаємося в західному напрямку по маркованій стежці, що прямує до г. Петрос. Дійшовши до підніжжя Петросу, йдемо на Північ, періодично пересікаючи дорогу, що прямує в тому ж напрямку серпантином. Через 15 хв., пройшовши повз будиночки, виходимо на дорогу. По дорозі звернувши в східному напрямку переходимо один з притоків р. Лазещина по мосту. За три переходи проходимо т/б Козьмещик. | ||
Всього за день | 8 год. 30 хв. | 23 км. +7800 м. -1300м. | ||||
Всього за похід: | 130 км. |
3.2 Висотний профіль маршруту.
3.3 Технічний опис проходження маршруту.
3.3.1 Підхід під перевал Піп-Іван Мармароський 1А.
День 1. 28.04.2012.
На потязі ?137 група прибула до Івано-Франківська о 10.00. Не встигнувши на дизель та рейсовий автобус до Рахова (відправлення о 9.00) домовляємося з місцевими перевізниками. Знайшовши компромісний варіант з водієм маршрутки прибуваємо в прикордонну заставу с. Ділове о 14:15.
Без попереднього запиту процедура отримання перепустки в прикордонну зону може бути досить складною. Для уникнення додаткових труднощів потрібно завчасно надіслати запит до Мукачівського прикордонного загону факсом зі складом групи та термінами перебування. Після чого в телефонній розмові отримати підтвердження на дозвіл.
Отримавши перепустки о 14:45 виходимо на маршрут. Навпроти автобусної зупинки переходимо залізобетонний міст через р. Тиса (фото 1) та рухаємося по добре накатаній ґрунтовій дорозі, вздовж русла стр. Білий по лівому березі. Через 20 хв., дійшовши до обладнаної стоянки, вирішуємо зупинитися на обід (фото 2, 47.930263 24.193111). Після обіду за два переходи проходимо повз мармуровий кар?єр. Далі дорога поступово погіршується (фото 3) притискаючись ущелиною. Під час руху періодично переходимо по колодним мостам з берега на берег. О 17:45 підходимо до обладнаної стоянки біля залишків бетонних труб (47.93546 24.278316), за якими дорога повністю розмивається рікою (фото 4). Набравши 50 м. підходимо до броду який вирішуємо проходити з супроводом (фото 5). Пройшовши брід, за перехід підходимо до галявини (висота 900), де влаштовуємося на ночівлю (фото 6, 47.93822 24.286054).
3.3.2 Паспорот перевалу Піп-Іван Мармароський 1А.
3.3.3 Підхід під перевал Гутин-Томнатек 1А.
День 3. 30.04.2012.
Підйом о 6:00, вихід о 8:00. Сьогодні суцільний день рухаємося по засніженій стежці, по КСС(фото 13), з загальним напрямом на Схід. Від палючого сонця сніг починає мокріти, що ускладнює рух. Ще вчора отримані сонячні опіки дають про себе знати. Мастимося сонцезахисним кремом, по можливості закриваємо відкриті частини тіла. Через півтори години руху зустрічаємося з групою озброєних людей які назвалися єгерями. Скориставшись нагодою, робимо пам?ятні фото з попередньо розрядженою рушницею (фото 14). Об 11:10 підіймаємося на г. Мезипотоки, де влаштовуємо невеликий перекус з чаєм, та засмагаємо. Продовжуємо йти вздовж кордону з залишками огорожі. О 14:10 виходимо на г. Міка-Маре (фото 15), звідки відкривається чудовий вид на Мармароський та Чорногорський масиви. Спустившись з Міка-Маре виходимо на стежку, що траверсує північний схил хребту. Стежка досить засніжена, іноді провалюємося по коліна та вище. О 19:00 підходимо під г. Стіг, до місця початку Білої Тиси.
За відсутності прийнятного місця ночівлі, вирішуємо продовжувати рух за маршрутом. Через високу засніженість схилів, стежка що звертає в напрямку Білої Тиси не проглядається. До очікуваної стежки спускаємося з хребту по схилу 20-30 в пн.-сх. напрямку. Під час спуску приймаємо рішення дістати льодоруби (фото 16). Спустившись до річки, через неповний перехід по правому берегу, виходимо на галявину (47.966995 24.549133). О 20:50 влаштовуємо бівуак.
День 4. 01.05.2012.
Від місця ночівлі виходимо о 8:00, йдемо по стежці через ліс вздовж р. Стоговець, час від часу переходячи невеликі струмки (фото 17). Стежка не дуже виражена, постійно втрачається серед бурелому. Скинувши 400 м. по висоті, на протилежному від нас лівому березі бачимо добре вкатану дорогу. В пошуках мосту продовжуємо йти по правому березі. Об 11:15 підходимо до мосту (47.998428 24.530248) де переходимо на лівий берег. Рухаючись по автомобільній дорозі (фото 18), вниз по долині, за перехід підходимо до готелю ?Уединение? та дамби (фото 19). Після двох переходів, о 13:10, виходимо до злиття р. Стоговець з правим притоком р. Липовець і влаштовуємо обід.
Після обіду проїжджаючий повз нас водій вантажівки запропонував підвезти вверх по дорозі (фото 20). Проїхавши 1 км. зупиняємося біля мінерального джерела (48.056880 24.509092). Далі йдемо пішки по лісорубній дорозі набираючи висоту. Згодом дорога розгалужується та втрачається серед чагарників. Рух по такій місцевості є досить ускладненим (фото 21), тому приймаємо рішення спуститися на Схід, до одного з притоків. Дійшовши до притоку, помічаємо грунтову дорогу яка виводить нас на гребень та з?єднується з асфальтованою (48.060626 24.524217). Так як асфальтована дорога в потрібному нам Північному напрямку, рухаємося по ній (фото 22). Пройшовши кілометр, дорога завертає в Західному напрямку, траверсуючи південний схил відрогу г. Бербенескул (фото 23). Пройшовши ще 4 км. знаходимо прийнятне місце ночівлі з водою та о 21:00 влаштовуємо бівуак (48.075942 24.516012).
День 5. 02.05.2012.
Виходимо о 8:00. Підіймаємося по трав?янистому схилу в Північному напрямку, до вказаної на карті дороги, що проходить по відрогу г. Бербенеску. Через 15 хв. виходимо на очікувану дорогу, продовжуємо рух по хребту в східному напрямку. О 10:00, біля вказівника на озеро, починаємо спуск по засніженій стежці до р. Бербенескул. Спустившись до річки, переходимо на правий берег і йдемо по її долині, вверх по течії. Через 30 хв. руху доходимо до дерев?яного мосту, стежка переходить на лівий берег зникаючи під снігом (фото 24). Сніжний покрив долини досить високий іноді до 1 м., що значно ускладнило рух. О 12:15 підходимо до о. Бербенескул (48.101623 24.562326). На озері подекуди трапляється крига, схили Гутин-Томнатек частково вкриті снігом (фото 26). Біля озера робимо напівднівку.
3.3.4 Паспорт перевалу Гутин-Томнатек 1А.
3.3.5 Паспорт перевалу Говерла 1А.
3.4 Технічні перешкоди.
Вид та назва перешкоди | Категорія складності | Характеристика перешкоди | Шлях подолання |
Г. Піп-Іван Мармароський | Висота 1936м. Підйом - сніжний схил 25-35°. Спуск - трав?янисто - сніжно-осипний 25°. | Дол. р. Белый - дол. р. Квасный | |
г. Гутин-Томнатет | Висота 2016м. Підйом - сніжний схил, потім осипний 25-35°. Спуск - трав?янистий 20°. | дол. р. Бребенеску - дол. р. Орендар | |
г. Говерла | Висота 2061м. Підйом - сніжний схил 25-35°. Спуск - трав?янисто - сніжно-осипний 20°. | дол. р. Прут - дол. р. Говерла |
3.5 Картографічний матеріал.
4 Висновки та рекомендації щодо проходження маршруту.
Запланований маршрут, в склад якого ввійшли три перевали 1А, був пройдений групою в повному обсязі та може бути оціненим як гірський похід 1 к.с. Всі поставлені групою цілі було досягнуто. Отримано досвід пересування по мокрому снігу з самостраховкою, наведення та пересування по перилам, робота з лавинним спорядженням, бродіння річок. Подекуди велика кількість снігу, постійно палюче сонце та непрохідні хащі не змогли завадити гарному настрою команди. За що їй окреме спасибі.
Успіх походу в більшій мірі залежить від якості його підготовки. Регулярні тренування, командні збори, планування маршруту є невід?ємними складовими навіть для походів початкових категорій складності.
Також окремо хочеться звернути увагу на можливість поганої погоди. Даний маршруту був пройдений в гарну погоду, однак в умовах поганої видимості значно змінюються вимоги до забезпечення безпеки на маршруті. Наявність снігових карнизів майже на всіх гребенях хребтів є досить характерним для травневих Карпат. В умовах поганої видимості неможливо переглянути шляхи підйому, спуску, і вибрати найбільш безпечний[1].
Мальовничість пейзажів в міжсезоння в Карпатах не залежить від категорії складності та не може залишити байдужим. Велика кількість крокусів, на портязі всього маршруту, стала приємним доповненням нашого походу. Сніжні схили, квіти, гори та гарна компанія - це те що залишиться в наших спогадах!
5 Додатки.
5.1 Перелік особистого, групового спорядження та склад аптечки.
Перелік особистого спорядження:
- Рюкзак - 1 шт.
- Каремат - 1 шт.
- Накидка на рюкзак - 1 шт.
- Спальник - 1 шт.
- Ботинки - 1 пара
- Тапочки пляжні - 1 пара
- "Фонарики" (бахіли) - 1 пара
- Шкарпетки ходові - 2 пари
- Шкарпетки утеплення - 2 пари
- Термобілизна верх - 1 шт.
- Термобілизна низ - 1 шт.
- Штани вітрові - 1 шт.
- Шорти - 1 шт.
- Штани на утеплення - 1 шт.
- Нижня білизна - 2 шт.
- Футболка для сну - 1 шт.
- Ходова вітровка (анорак) - 1 шт.
- Тонкий фліс - 1 шт.
- Товстий полар - 1 шт.
- Захист від дощу - 1 шт.
- Поларові перечатки (рукавиці) - 1 пара
- Верхонькі - 1 пара
- Баф - 1 шт.
- Трекінгові палиці - 1 пара
- Прус - 1 шт.
- Страхувальна система + 2 вуса + 2 карабіна
- Льодоруб - 1 шт.
- Каска - 1 шт.
- Лавинна стрічка - 1 шт.
- Ліхтар налобний - 1 шт.
- Сидушка - 1 шт.
- Окуляри сонцезахисні - 1 шт.
- Захист від сонця (панама) - 1 шт.
- Особиста аптечка - 1 шт.
- Умивалки - 1 шт.
- Гаманець на шию - 1 шт.
- Запальничка - 3 шт.
- Сміттєві пакети - 10 шт.
- Посуд (КЛМН) - 1 шт.
Перелік групового та спеціального групового спорядження:
- Шатер - 1 шт.
- Пальник (MSR) - 2 шт.
- Скло-тканина - 1 шт.
- Вітрозахист - 1 шт.
- Лавинна лопата - 1 шт.
- Котел 8 л. - 1 шт.
- Котел 6 л. - 1 шт.
- Кострово-котловой набір - 1 шт.
- Мотузка (50м.) - 2 шт.
- Петлі - 2 шт.
- Карабіни - 2 шт.
- Будильник - 2 шт.
- Кішки - 1 пара
- GPS - 1 шт.
- Аптечка - 1 шт.
- Ремнабір - 1 шт.
Склад групової аптечки:
Назва | Кількість |
Бинт стерильний (7x14) | 4 шт. |
Вата | 50 гр. |
Лейкопластир Бакт. | 14 шт. |
Бинт еластичний | 2 шт. |
Лейкопластир рул. (2,5 см) | 1 шт. |
Йод розч. спиртовий 5% | 1 фл. |
Перекис водню розч. 3% | 100 мл. |
Пантенол | 1 фл. |
Вушні палички | 20 шт. |
Спирт етиловий | 50 мл. |
Корвалол | 20 таб. |
Нітрогліцерин | 10 таб. |
Екстрат валеріани | 20 таб. |
Лоперамід | 10 таб. |
Фестал | 20 таб. |
Сорбекс | 30 таб. |
Регідрон | 3 пак. |
Кетанов | 15 таб. |
Цитрамон | 15 таб. |
Но-шпа | 15 таб. |
Флюколд | 4 таб. |
Фарингосепт | 20 таб. |
Нозол / піносол | 1 фл. |
Парацетамол (325 мг) | 15 таб. |
Хлорофіліпт | 1фл - 15мл. |
Бромгексин | 20 таб. |
АЦЦ (600 мг) = 1пак 1р./добу | 10 шт. |
Лоратодін | 5 таб. |
Сульфацил натрію | 10 мл. |
Аскорбінка 500 мг. | 25 шт. |
"Спасатель" | 30 гр. |
Диклофенак-гель 5% | 1 шт. |
Дексаметазон | 2 амп. |
Кетанов | 2 амп. |
Шприц одноразовий (5мл.) | 5 шт. |
Рукавички стерильні | 3 шт. |
Аугментин (625мг.) | 14 таб. (2 пласт.) |
Загальна вага аптечки 1600г
5.2 Загальна вага продуктів та спорядження на групу та в середньому на людину (чол. жін.), розподілення ваги між учасниками.
П.І.Б. | Перелік | Вага (кг) | Загальна вага (кг) | |
Ткачик Р. Ю. | Пальники 2 шт. Вітрозахист Склотканина GPS Тент Продукти | 1,2 0,04 0,2 0,205 0,975 7,18 | 10,27 | |
Дзюбенко Д. С. | Мотузка Аптечка Продукти | 2,795 1,6 6,37 | 10,77 | |
Нiжинський М. А. | Мотузка Фотоапарат Продукти | 2,795 0,8 6,57 | 10,2 | |
Рубан М. Л. | Продукти | 5,07 | 5,07 | |
Запісоцький К. О. | Шатер Продукти | 5,583 4,97 | 10,55 | |
Жданович А. В. | Хім.захист Петлі 2 шт. Карабіни 2 шт. Кішки Продукти | 1,3 0,18 0,17 1,025 7,55 | 10,33 | |
Кулагін В. Ю. | Котел 7л. Котел 6л. Котлово-костровий набір Пила Лав. лопата Продукти | 0,86 1,1 0,5 0,3 0,5 7,11 | 10,37 |
Витрати | На 1 особу | На групу | ||
Проїзд Київ - Івана-Франківськ, Івана-Франківськ - Київ (6 повних, 1 студентський ) | 148,6 | 1040 | ||
Бензин для пальників | - | 195 | ||
Аптечка | - | 82 | ||
Групове спорядження | - | 100 | ||
Продукти | 250 | 1750 | ||
Проїзд Івано-Франківськ - с. Ділове, с. Лазещина - Івана-Франківськ | 102,8 | 720 | ||
Всього: | 555 грн. | 3887 грн. |
П.І.Б. | Дата народження | Паспорт, серія, номер | Ким і коли виданий | Адреса, тел. |
... | ||||
... | ||||
.. |
7 квітня 2012 р.
Ткачик Р. Ю.
5.5 Особливості матеріального забезпечення.
ТравневіКарпати багаті на велику кількість розлитих річок. В очікуванні бродів було прийнято рішення в якості експерименту взяти з собою прорезинені бахіли (хімзахист). В даному поході, маючи невелику глибину бродів, ця інновація була виправданою, та для походів більш високих категорій складності даний тип захисту є невиправданим. Загальна вага складає 1,3 кг., що дорівнює 185 додаткових грамів на людину в нашому поході.
Також вже традиційним для турклубу Глобус є використання замість палаток шатра [2]. Маючи відносно невелику вагу шатер володіє такими необхідними якостями як висока вітростійкість та зручність в використанні. Вага складає 5500 грамів, розрахований на 6-9 людей. Для нашої групи з 7 чоловік одній людині відповідає 785 грамів.
5.6 Список використаної літератури.
[1] Волкова А. Ю. - Отчет об экспериментальном горном походе второй категории сложности по Карпатам
[2] http://fram-equip.com/?q=th/20
Коментарі
.Хімзахист
_dolphin_ replied on #
Використання хімзахисту, при проходженні переправ це гарна ідея.
Требя взяти на замітку!
.
homul replied on #
... все нове є добре забутим старим...