У М О В И
проведення змагань з ТПТ на дистанції ?Смуга перешкод?
ІV клас
Скорочення
ПС - пункт страховки ПСП - подвійні суддівські перила с/с КС - командна страховка СС - суддівська страховка СП - суддівські перила КП - командні перила ПО - поліспастова опора ВО - вантажна опора ЛО - локальна опора ЗСК - заглушений суддівський карабін ППС - проміжній пункт страховки ПЗЧ - проміжний заданий час ПСС - пункт суддівської страховки | с/с - самостраховка КЛ. - контрольна лінія ЗЧ - заданий час ОЧ - оптимальний час КЧ - контрольний час ВД - вихідна ділянка ЦД - цільова ділянка ДП - ділянка перешкоди БЗ - зона етапу безпечна НЗ - зона етапу небезпечна ОЛ - обмежувальна лінія ІСС - індивідуальна страхувальна система |
Вид змагань - командний.
Склад команди 6 осіб (не менш 1 дівчини) - 2 зв?язки по 3 учасника. Старт зв'язок окремий.
Команди долають дистанцію у заданому (лінійному) напрямку. На дистанції встановлено заданий час (ПЗЧ та ПЗЧ(2)) за перевищення якого, команда отримує штрафні бали, згідно таблиці штрафів. Можливе збільшення заданого часу після проходження дистанції першими трьома зв?язками. Результат зв?язки визначається за сумою часу подолання дистанції та штрафних балів. Командний результат визначається за сумою результатів 2-х зв'язок.
1. Клас дистанції - V
2. Довжина - 420 м.
3. Кількість етапів - 6
4. Етапів з самонаведенням - 5
5. Сумарний перепад висот - 62м
6. Локальні перешкоди - 75,2б
7. Загальна сума балів - 81,4 б
8. Старт команди примусовий
9. Всі учасники змагань повинні бути забезпечені: ІСС, захисними касками, формою, яка повинна закривати лікті і коліна; (вимоги 3.13.4.12 - 3.13.4.17 - ?Правил змагань?).
10. ПЗЧ - 20хв.
11. ПЗЧ(2) - 50хв.
12. Стартовий інтервал - 10-15хв.
13. Старт та фініш суміщенні.
14. Команда прибуває на старт за 20хв. для проходження технічної комісії.
1. Крутопохила переправа вниз (3А) - 16б
Довжина етапу 22м.
Стрімкість схилу до 65°.
Обладнання: ПО (дерево), дві ВО та КЛ на ВД;
ПО (дерево), три ВО та КЛ на ЦД.
Перший учасник долає етап з командною страховкою по командним перилам. Інші по наведеним подвійним командним перилам та з верхньою командною страховкою. Для останнього супроводжуюча мотузка обов?язкова.
2. Підйом по схилу (1Б) - 8б
Довжина етапу до 30 м.
Стрімкість схилу до 45°.
Обладнання: КЛ на ВД;
два ППС - на ділянці підйому;
ВО (дерево), КЛ на ЦД.
Перший учасник долає етап з нижньою командною страховкою, використовуючи ППС, решта з самостраховкою схоплюючим вузлом (?жумар?) по командним поручням.
3. Спуск по вертикальним перилам (2Б) - 10б
Довжина етапу 21м.
Стрімкість схилу до 90°.
Обладнання: ПСП , дві ВО, два ЗСК, КЛ на ВД;
КЛ, дві ВО(петлі) на ЦД.
Всі учасники долають етап по командним перилам за допомогою гальмівного пристрою, та з верхньою командною страховкою.
ПЗЧ - 20хв. Фіксується по перетинанню КЛ всіма учасниками на ЦД та звільненню суддівського обладнання.
4. Траверс схилу (2А) - 12б
Довжина 26м (7м+3м+9м+7м)
Обладнання: 2 ВО (петлі), КЛ на ВД;
ППС на ДП, перша ділянка похила вгору та три ділянки горизонтальні
2 ВО (петлі), ПСП на ЦД.
Перший учасник долає етап з командною страховкою. Решта по командним перилам або з командною страховкою.
Після проходження першого ППС, учасники не будуть мати можливість бачити один одного.
5.Переправа через яр по вірьовці з поручнями (похилі вгору). (2А) - 4,8б
Довжина до 26м.
Стрімкість схилу до 45°.
Обладнання: верхні подвійні перильні мотузки та нижня одинарна;
ВО (петля) на ВД;
ВО (петля) та КЛ на ЦД.
Перший учасник долає етап з верхньою суддівською страховкою та самостраховкою вусом до перил. Команда - по суддівським поручням з самостраховкою вусом та верхньою командною страховкою. ПСП між етапами 4 та 5 сумісні (без втрати самостраховки).
6. Навісна переправа через яр (2Б) - 12б
Довжина 29м.
Обладнання: ПО (дерево) діаметром до 40см, дві ЛО (петлі), КЛ на ВД;
ПО (дерево) діаметром до 40см, ЛО, КЛ на ЦД.
Команда наводить подвійні перильні мотузки. Переправа першого з командною страховкою, решта по командним перилам із супроводжуючою мотузкою.
ПЗЧ(2) - 50хв. Фіксується по перетинанню КЛ всіма учасниками на ЦД та звільненню суддівського обладнання.