“ПОГОДЖЕНО” | «ЗАТВЕРДЖУЮ» |
Президент «Київської міської федерації спортивного | Заступник директора Департаменту освіти і науки, молоді та спорту |
_______________________І. Рудєв | __________________О. Трофимов |
______________________2017 рік | _________________2017 рік |
1. МЕТА І ЗАВДАННЯ ЗМАГАНЬ
Міські змагання зі спортивного туризму (далі - СТ) проводяться з метою подальшого розвитку СТ в м. Києві, як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури і спорту у всебічному, гармонійному розвитку людини, виховання патріотизму і сприяння формуванню здорового способу життя населення.
Головні завдання змагань:
пропаганда та популяризація СТ серед широких верств населення м. Києва;
перевірка рівня майстерності спортсменів і команд;
визначення найсильніших команд і спортсменів м. Києва;
сприяння підвищенню безпеки спортсменів під час проведення змагань та спортивних походів;
проведення моніторингу розвитку СТ в м. Києві та встановлення рейтингової оцінки колективів, команд, спортсменів, тренерів.
2. СТРОКИ ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
Змагання проводяться 8-9 квітня 2017 року в м. Києв (місце старту буде зазначено в Умовах змагань).
3. ОРГАНІЗАЦІЯ, КЕРІВНИЦТВО ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ЗА ПРОВЕДЕННЯМ ЗМАГАНЬ
Загальне керівництво організацією та проведенням змагань здійснюється управлінням молоді та спорту департаменту освіти і науки, молоді та спорту Київської міської державної адміністрації.
Відповідальність за підготовку та безпосереднє проведення змагань покладається на Київську міську федерацію спортивного туризму (далі – Федерація), та головну суддівську колегію змагань (далі – ГСК), що затверджується Федерацією.
Відповідальність за дотримання правил безпеки та здоров’я учасників під час проведення змагань покладається на головного суддю згідно з діючими Правилами змагань зі спортивного туризму та «Положенням про медичне забезпечення спортивно – масових заходів» (наказ Мінохорони здоров’я України від 27.10.08, № 614 та наказ Мінсім’ямолодьспорт України від 17.11.08, №4557).
Відповідальність за підготовку учасників команд та дотримання вимог ними правил безпеки під час змагань несуть представники, тренери, капітани команд.
Відповідальність за якість та безпечне використання командного та особистого спорядження несе тренер, капітан команди.
Підготовка спортивних споруд покладається на організацію в приміщенні якої проводяться змагання.
Контроль за підготовкою спортивних споруд при проведенні змагань здійснює робоча комісія федерації спортивного туризму м. Києва.
У своїй звітності про проведення змагань ГСК надає Київській міській ФСТ звіт головного судді змагань, умови проведення змагань, заявочні матеріали, протоколи результатів змагань, оціночну відомість роботи суддів.
4. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ, ВИМОГИ ДО НИХ
До участі у змаганнях допускаються команди спортсменів які представляють організації міста Києва: спортивні, туристські клуби, навчальні заклади, і які пройшли мандатну комісію. Вік учасників змагань не менше 16 років за роком народження.
Cклад команди включає до 10 осіб, 6 основних учасників, з яких не менше однієї особи протилежної статі, 2 запасних учасника, один представник команди та суддя від команди.
Кількість команд від організації не обмежена.
Спортивна кваліфікація учасників змагань повинна відповідати вимогам чинних Правил змагань зі спортивного туризму в частині, що стосується класу дистанцій (п.3.3.2).
Одяг учасників змагань повинен закривати лікті і коліна.
Кожна команда, повинна забезпечити кваліфікованого суддю, який залучається до суддівства на обох дистанціях змагань за рішенням ГСК. Суддя повинен мати годинник з вимірюванням секунд, чинні Настанови з проведення змагань з пішохідного туризму.
5. ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ ТА УМОВИ
До програми змагань включено:
Вид змагань | Склад команди | Клас дистанцій |
Командні змагання на дистанції «Смуга перешкод» | 6 учасників, серед яких не менш 1 особи протилежної статі | ІІI ІV |
Командні змагання на дистанції “Крос-похід” | 6 учасників, серед яких не менш 1 особи протилежної статі | ІІI ІV |
21, 28 березня та 6 квітня - суддівський семінар об 18:30 за адресою вул. Саперне поле 26(актова зала).
4 квітня – мандатна комісія, нарада з представниками команд, жеребкування об 19.00 – 20.00 в приміщенні КПНЗ «КЦДЮТ» за адресою вул. Саперне поле 26(актова зала).
8 квітня – командні змагання на дистанції “Смуга перешкод“, клас дистанцій 3-й та 4-й.
9 квітня – командні змагання на дистанції “Крос-похід“, клас дистанцій 3-й та 4-й. Нагородження переможців після закінчення змагань.
Змагання проводяться згідно з чинними Правилами змагань зі спортивного туризму від 24.04.2008 року та Настановами проведення змагань з пішохідного туризму затверджених рішенням виконкому Федерації спортивного туризму України 11.04.2015 р.
Умови подолання дистанцій та їх технічний опис додаються окремо.
Перелік спеціального спорядження необхідного для подолання дистанцій учасники визначають самостійно, виходячи з умов та технічного опису дистанцій.
6. ДОКУМЕНТАЦІЯ ТА СТРОКИ ЇЇ ПОДАННЯ
Попередні заявки про участь у змаганнях подаються до 20 березня головному секретарю змагань Панчук О.М. тел. (067-498-3956) або на сайті інформаційної підтримки та висвітлення змагань http://www.tkg.org.ua
Команди, що не подали попередньої заявки допущені до змагань не будуть.
Заявка встановленої форми затверджена підписами та печатками лікарської установи та організації подається в мандатну комісію 4 квітня на нараді представників команд (команди з інших міст, можуть проходити мандатну комісію в день змагань на місті старту з 7.00 до 8.00, за умови, що вони подали попередню заявку).
Разом із заявкою 4 квітня подаються:
документ, що засвідчує спортивну кваліфікацію учасників;
страхові поліси від нещасних випадків на учасників змагань, дійсні на час проведення змагань. Умови страхування повинні передбачати страхові виплати в разі настання нещасних випадків під час занять спортом або участі в змаганнях.
Перед стартом кожен учасник представляє документ з фотокарткою, що засвідчує його особу.
До змагань допускаються лише команди, які надали попередні заявки в установлений для цього термін та підтвердили свою участь на нараді представників.
7. ВИЗНАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ
Результат на дистанціях визначається відповідно до Правил. Загальний залік підраховується за сумою відносних результатів на двох дистанціях окремо в кожному класі. При рівності суми місць пріоритет за дистанцією крос-походу.
На дистанції "Крос-похід" результат визначається згідно умов подолання дистанції.
8. НАГОРОДЖЕННЯ
Команди та учасники, які посіли І – ІІІ місця, нагороджуються дипломами і медалями відповідних ступенів.
9. ФІНАНСУВАННЯ ЗМАГАНЬ
Витрати на відрядження учасників та тренерів (страхування спортсменів, проїзд, оплата за розміщення, харчування) відносяться за рахунок коштів організацій, що відряджають.
Витрати на організацію змагань передбачено за рахунок коштів організаторів та інших джерел фінансування.
ЦЕЙ РЕГЛАМЕНТ Є ОФІЦІЙНИМ ВИКЛИКОМ НА ЗМАГАННЯ
Коментарі
вРЕДНАЯ replied on #
Не понятно как будет считаться общий результат. Написано, что по сумме относительных, а в следующем предложении написано "при равной сумме мест" ...
По относительным результатам.
Рудев replied on #
По относительным результатам.....
Медицинская справка
Margaret replied on #
Добрый день!
Подскажите, какого формата должна быть медицинская справка для участия в соревнованиях? Обязательно проходить осмотр в диспансере, или можно в обычной поликлинике?
У диспансеров очень неудобный график работы. Смотрю альтернативные варианты.
.
Ed_Ls replied on #
Прошу оновити "Регламент" та "Загальні умови". Не співпадають дати і час суддівських семінарів.
Прийшов на семінар о 18:50( в Загальних умовах семінар на 19:00), а він почався ще раніше.
grey replied on #
Обновил. Проблема в том, что даты семинаров указаны и в регламенте и в общих условиях. Лично я запомнил, то что было написано в последнем виложеном документе.
Melor replied on #
да, общие условия актуальнее регламента
Рудев replied on #
Регламент написан давно и утвержден, но по просьбам команд регистрацию продлили до 28 марта, а семинары вместо 21 и 28 марта перенесли на 28 марта и 6 апреля соответственно...