Попередні умови проведення відкритого
Чемпіонату м. Києва зі спортивного
гірського туризму
По виду ?Рятувальні технічні прийоми?
Дистанція ІІІ класу
1. Обладнання.
1.1. ПС2, ПС6, ПС7 знаходяться на землі - безпечна зона. Страховка через гальмівний пристрій закріплений на собі.
1.2. ПС1, ПС3, ПС4, ПС5, ПС8, ПС9, ПС10 обладнано подвійними суддівськими перилами та двома вантажними петлями.
1.3. ПС1, ПС5, ПС8, ПС9 обладнано додатково двома заглушеними суддівськими карабінами.
2. На всіх етапах, де інше не оговорено окремо, потерпілий починає страждати після зняття з самостраховки і перестає після постановки на самостраховку або на землю.
3. Перенос мотузок вздовж схилу між різними маршрутами заборонено.
4. Взаємодія учасників різних зв'язок до завершення роботи на ?Зв?язочній частині? заборонена.
5. На всіх етапах ?Командної частини? потерпілим є чурка (колода масою 15 кг), що виготовляється командою під час проходження дистанції.
6. На горизонтальних переправах учасники повинні мати односторонню командну страховку, а потерпілий двосторонньою. На крутопохолих переправах учасники повинні мати односторонню командну страховку з вищого берега, а потерпілий двосторонню. При спуску останнього по крутопохилій переправі обов?язкове супроводження з нижчого берега.
7. На всіх типах переправ, що організовуються командою, сила натягу контролюється обмежувальними лініями. Якщо при переправі учасника або потерпілого, відбувається торкання рельєфу за обмеженням, команда зобов?язана повернути учасника (потерпілого) в початковий ПС етапу та повторити прийом.
8. На дистанції передбачено два проміжних контрольних часи: ПКЧ1=20 хвилин, до завершення якого учасники зобов?язані завершити ?Зв?язочну частину?; ПКЧ2=45 хвилин, до завершення якого учасники зобов?язані виконати спуск потерпілого з супроводжуючим з дощуванням по М6 на ПС6.
9. Загальний час виступу на дистанції Тз=90 хвилин.
Перелік етапів та опис проходження
?Зв?язочна частина?
1. М1 (ПС1-ПС2) Спуск потерпілих ?1 з супроводжуючим.
Кожна зв?язка окремо організовує спуск потерпілого (травма рук) ?1 з супроводжуючим (не на супроводжуючому) на ПС2, різними способами на вибір.
2. М1 (ПС2-ПС1) Підйом потерпілих ?2.
Перший учасник, кожної зв?язки окремо, підіймається по командним перилам з верхньою командною страховкою та організовує підйом потерпілого ?2 на ПС1, різними способами (зазначеними нижче) на вибір. Травма потерпілого залежить від способу підйому: травма обох рук у випадку використання короткого або довгого поліспаста та травма однієї руки у випадку ?Ліва-Права?, ?Грудь-Нога? та ?Зажим-Нога?
?Командна частина?
3. М2 (ПС1-ПС3) Перехід всіх учасників по суддівським перилам на ПС3.
4. М3 (ПС3-ПС4) Спуск необхідної кількості учасників на ПС4 та виготовлення кокона.
5. М4 (ПС4-ПС3) Підйом потерпілого (чурки) в коконі по крутопохилій переправі.
Учасники організовують підйом потерпілого (чурки) по командній крутопохилій переправі. Учасники, що залишились на ПС4 підіймаються будь-яким правильним способам по М4, або М3.
6. М5 (ПС3-ПС5) Переправа по суддівській навісній переправі.
Учасники переправляються по суддівській навісній переправі та забезпечують транспортування потерпілого (чурки) у ПС5.
7. М6 (ПС5-ПС6) Спуск потерпілого з супроводжуючим та решти учасників.
8. М7 (ПС6-ПС7) Перенос потерпілого.
9. М8 (ПС7-ПС8) Підйом потерпілого з супроводжуючим.
Перший учасник підіймається по суддівським перилам з суддівською страховкою, решта - по командним та організовують підйом потерпілого з супроводжуючим на ПС8.
10. М9 (ПС8-ПС9) Спуск потерпілого з супроводжуючим та решти учасників.
11. М10(ПС9-ПС10) Крутопохила переправа вниз.
Перший учасник спускається по командним перилам з командною страховкою на ПС10. Решта команди та потерпілий спускаються по командній крутопохилій переправі.