ВIДКРИТИЙ ЧЕМПІОНАТ м. КИЄВА
з техніки гірського туризму
Умови проходження дистанції Скельна(командна техніка).
- Команда повинна пройти послідовно дистанцію, попередньо заявив способи подолання окремих ділянок дистанції.
- Результатом виступу команди є сума балів пройдених маршрутів та за транспортування вантажу, з яких віднімаються штрафні бали за порушення техніки та зміну тактики.
- На складання заявок з тактики згідно бланку заявки відводиться 20 хв.
після огляду дистанції. - Команди, які здали заявки після указаного часу отримують штраф 60 балів, які не здадуть до старту першої команди - знімаються.
- Команда повинна мати усе необхідне спорядження, для подолання дистанції. Рекомендується мати на команду не менш ніж: 2 основні мотузки, 7 коротких відтяжок, комплект закладок(стоперів), екстрактор, три станційні петлі та 10 муфтованих карабінів для обладнання станцій.
- Команда долає дистанцію з контрольним вантажем з розрахунку 5кг на одну людину. Контрольний вантаж готують судді. Розподілення вантажу між учасниками - довільне. В разі пошкодження вантажу при проходженні дистанції команда припиняє виступ. Не дозволяється транспортування вантажу над учасниками.
- Подолання маршрутів дистанції можливе:
7.1. Вільне лазіння - без використовування штучних точок опори, навантаження віддтяжек, та мотузок, окрім як в ПС.
7.2. Вільне лазіння без судівської страховки на скельних підйомах - без використовування штучних точок опори, навантаження віддтяжек, та мотузок, окрім як в ПС, для першого учасника. При цьому повинне використовуватися спорядження, яке пройшло сертифікацію UIAA для страховки.
7.3. Лазіння з використанням штучних точок опори (ШТО) - з використанням будь яких штучних точок опори (Скай-хуків, гаків, відтяжок, закладок, дробинок до 1,5м та інше), окрім перильних мотузок.
7.4. Пересування по перилам - будь-яке пересування по мотузці з командною страховкою (у разі вертикальних ділянок) та з самостраховкою на перилах (на горизонтальних ділянках).
7.5. Пересування по судівським перилам - будь-яке пересування по судівській мотузці з командною страховкою (у разі вертикальних ділянок) та з самостраховкою на перилах (на горизонтальних ділянках). - На дистанції діють такі обмеження часу:
8.1. Контрольний час 1ч. 30хв. За який команда повинна пройти всю дистанцію. По закінченню контрольного часу, команді зараховується результат, згідно набраних учасниками команди балів за проходження.
8.2. Проміжний контрольний час 45хв. За який команда повинна пройти ПС 5. Якщо будь-який учасник не пройшов в межах проміжного контрольного часу ПС5, команда припиняє виступ. Команді зараховується результат, згідно набраних учасниками команди балів за проходження. При цьому команда не може зайняти місце вище, ніж команди, яки вклалися в проміжний контрольний час. - При не проходження учасниками всієї дистанції команді, команді зараховується штраф:
9.1. За кожного учасника (поза межами фінішної площадки) штраф - 20 балів,
9.2. За кожну одиницю контрольного вантажу - 15 балів,
9.3. За кожну основну мотузку - 10 балів,
9.4. За кожну закладку(стопер, френд, та т.п.) - 3 бали,
9.5. За кожну одиницю спорядження, яке не знаходиться на зблокованій системі учасників - 1 бал - Опис пунктів страховки (ПС) на дистанції:
10.1. ПС1 - розташований на землі, в безпечній зоні. Судівського обладнання не має. Страхуючий учасник, страхує з гальмівного пристрою, яке закріплене на собі.
10.2. ПС2 - розташований на землі, в безпечній зоні. Судівського обладнання не має. Страхуючий учасник, страхує з гальмівного пристрою, яке закріплене на собі.
10.3. ПСЗ - розташований на стіні, обладнаний двома шлямбурними гаками та петлею. Команда сама обладнує станцію з цих точок. Повинно бути зблоковано не менш ніж 2 гаки одинарною станційною петлею у разі використання двома учасниками. Та не менш ніж 3 гаки та подвоєною петлею у разі використання більш ніж трьома учасниками.
10.4. ПС4 - розташований на стіні, обладнаний двома вантажними петлями з двома заглушеними судівськими карабінами.
10.5. ПС5 - розташований на стіні, зі зручною поличкою, обладнаний одним судівським гаком. Команда для організації ПС повинна використати свої закладки. Команда сама обладнує станцію з цих точок. Повинно бути зблоковано не менш ніж 2 гаки одинарною станційною петлею у разі використання двома учасниками. Та не менш ніж 3 гаки та подвоєною петлею у разі використання більш ніж трьома учасниками.
10.6. ПС6 - розташований на стіні, з поличкою, обладнаний одним судівським шлямбурним гаком. Команда для організації ПС повинна використати свої закладки. Команда сама обладнує станцію з цих точок. Повинно бути зблоковано не менш ніж 2 гаки одинарною станційною петлею у разі використання двома учасниками. Та не менш ніж 3 гаки та подвоєною петлею у разі використання більш ніж трьома учасниками.
10.7. ПС7 - розташований на стіні, обладнаний судівською станцією.
10.8. ПС8 - розташований на стіні, обладнаний судівською станцією з двома заглушеними судівськими карабінами.
10.9. ПС9 - розташований на стіні, зі зручною поличкою, обладнаний судівською станцією.
10.10. ПС10 - розташований на зручній поличці, обладнаний судівською станцією.
10.11. ПС11 - розташований на зручній поличці, обладнаний судівською станцією з двома заглушеними судівськими карабінами.
10.12. ПС12 - розташований на землі, в безпечній зоні. Судівського обладнання не має. Страхуючий учасник, страхує з фікційного пристрою, яке закріплене на собі. - Опис дистанції 4го класу:
11.1. М1 (ПС1-ПС3) - Скельний підйом 13м.
Обладнаний шлямбурними гаками. Обов?язковий маршрут.
11.2. М2 (ПС2-ПС3) - Скельний підйом 13м. Не обладнаний гаками, команда проходить з закладками. Учасник не може міняти маршрут М1 та М2, під час проходження (не на ПС). Учаснику, який іде з нижньою командною страховкою, дається верхня судівська страховка.
11.3. М3 (ПС3-ПС4) - траверс 6м. по суддівським перилам. Дозволяється проходити не більше ніж двом учасникам команди.
11.4. М4 (ПС3-ПС5) ? маятник зі спуском з ПС3 в ПС5 на перилах та страховці, яки закріплені в ПС4, 15м. Відстань між ПС4 та ПС5 - 12м.
11.5. М5 (ПС5-ПС6) ? траверс 12м. Учасники долають з організацією страховки через власні закладки. Долати траверс дозволяється з командною страховкою або по командним перилам.
11.6. М6 (ПС6-ПС7) ? скельний підйом, 12м. Маршрут обладнаний шлямбурними гаками.
11.7. М7 (ПС7-ПС8)? траверс 5м. по вантажним суддівським перилам.
11.8. М8 (ПС8-ПС9) ? спуск по наведеним командою мотузкам.
11.9. М9 (ПС9-ПС10) ? скельний підйом, 15м. Не обладнаний гаками, команда проходить з закладками. Учаснику, який іде з нижньою командною страховкою, дається верхня судівська страховка.
11.10. М10 (ПС10-ПС11) ? траверс 5м. по вантажним суддівським перилам.
11.11. М11 (ПС11-ПС12) - спуск по наведеним командою мотузкам. - Опис дистанції 3го класу:
12.1. М1 (ПС1-ПС3) - Скельний підйом 13м.
Обладнаний шлямбурними гаками. Обов?язковий маршрут.
12.2. М2 (ПС2-ПС3) - Скельний підйом 13м. Не обладнаний гаками, команда проходить з закладками. Учасник не може міняти маршрут М1 та М2, під час проходження (не на станції). Учаснику, який іде з нижньою командною страховкою, дається верхня судівська страховка.
12.3. М3 (ПС3-ПС4) - траверс 6м. по суддівським перилам. Дозволяється проходити не більше ніж двом учасникам команди.
12.4. М4 (ПС3-ПС5) - маятник зі спуском з ПС3 в ПС5 на перилах та страховці, яки закріплені в ПС4, 15м. Відстань між ПС4 та ПС5 - 12м.
12.5. М12 (ПС5-ПС11) - скельний підйом, 15м. Не обладнаний гаками, команда проходить з закладками. Учаснику, який іде з нижньою командною страховкою, дається верхня судівська страховка.
12.6. М10 (ПС11-ПС10) - траверс 5м. по вантажним суддівським перилам.
12.7. М13 (ПС10-ПС8) - траверс 5м. по вантажним суддівським перилам.
12.8. М8 (ПС8-ПС9) - спуск по наведеним командою мотузкам.. - При проходженні учасника ділянки маршруту з командною страховкою через закладки (френди, та інше), проміжні точки повинні закладатися частіше ніж 2м. Для полегшення виміру, на дистанції будуть нанесені мітки кожні 2м (або на безпечну без закладання відстань).
- Для блокування станції дозволяється використовувати сертифіковані петлі, або основну мотузку. Станція повинна бути зблокованою так, що в разі руйнування одного з гаків, навантаження компенсувалось між іншими гаками. Мотузка, якою здійснюють страховку, повинна проходити через карабін на станції, на цей карабін не дозволяється ставати на самостраховку. Страхуючий учасник, який знаходиться на зробленій командою станції, повинен стояти додатково вусом самостраховки в одному з гаків.
- Страховка на дистанції повинна здійснюватися в рукавицях. Дозволяється страхувати з гальмівним пристроєм, який закріплений на страхуючому, якщо відстань між пристроєм та карабіном на станції не менш 50см. Не дозволяється страхувати з гальмівним пристроєм, який закріплений на станції в положенні, яке руйнує станцію при зриві, або не виконує функцію гальма.
- Закріплена до учасника мотузка повинна пройти через карабіни, які закріплено на всіх пунктах страховки (ПС), які під час руху пройшов учасник, тобто, перенесення мотузки вздовж схилу не дозволяється.. Під час переходу між маршрутами мотузки потрібно транспортувати в рюкзаку збухтованими, на собі або просто в руках.
- При проходженні дистанції допускається по три зриви верхнього на кожному маршруті, після третього зриву команда припиняє виступ.
- Контрольний вантаж на траверсах та спусках транспортується на учаснику.
Маршрути та способи подолання | Оцінка маршрутів дистанції | ||||
Маршрут (ПС) | Варіанти подолання | Пройдені | Заявлені | Варіант | |
Заявлені k =1 | Незаявлені n = 0,75 | але не пройдені m = 0,5 | ? | ||
дистанція 4го класу: | |||||
М1 (ПС1-ПС3) | Вільне лазіння | 40 | 30 | -20 | 1 |
Без судівської страховки | 60 | 45 | -30 | 2 | |
ШТО | 24 | 18 | -12 | 3 | |
По перилам | 8 | 6 | -4 | 4 | |
М2 (ПС2-ПС3) | Вільне лазіння | 44 | 33 | -22 | 5 |
ШТО | 40 | 30 | -20 | 6 | |
По перилам | 8 | 6 | -4 | 7 | |
М3 (ПС3-ПС4) | По судівським перилам | 4 | 3 | -2 | 8 |
М4 (ПС3-ПС5) | По перилам | 12 | 9 | -6 | 9 |
М5 (ПС5-ПС6) | Вільне лазіння | 40 | 30 | -20 | 10 |
ШТО | 40 | 30 | -20 | 11 | |
По перилам | 8 | 6 | -4 | 12 | |
М6 (ПС6-ПС7) | Вільне лазіння | 60 | 45 | -30 | 13 |
Без судівської страховки | 100 | 75 | -50 | 14 | |
ШТО | 44 | 33 | -22 | 15 | |
По перилам | 8 | 6 | -4 | 16 | |
По судівським перилам (для 1го) | 4 | 3 | -2 | 17 | |
М7 (ПС7-ПС8) | По судівським перилам | 16 | 12 | -8 | 18 |
М8 (ПС8-ПС9) | По перилам | 32 | 24 | -16 | 19 |
М9 (ПС9-ПС10) | Вільне лазіння | 100 | 75 | -50 | 20 |
ШТО | 60 | 45 | -30 | 21 | |
По перилам | 32 | 24 | -16 | 22 | |
По судівським перилам (для 1го) | 4 | 3 | -2 | 23 | |
М10 (ПС10-ПС11) | По судівським перилам | 16 | 12 | -8 | 24 |
М11 (ПС11-ПС12) | По перилам | 32 | 24 | -16 | 25 |
Дистанція 3го класу: | |||||
М1 (ПС1-ПС3) | Вільне лазіння | 40 | 30 | -20 | 1 |
Без судівської страховки | 60 | 45 | -30 | 2 | |
ШТО | 24 | 18 | -12 | 3 | |
По перилам | 8 | 6 | -4 | 4 | |
М2 (ПС2-ПС3) | Вільне лазіння | 44 | 33 | -22 | 5 |
ШТО | 40 | 30 | -20 | 6 | |
По перилам | 8 | 6 | -4 | 7 | |
М3 (ПС3-ПС4) | По судівським перилам | 4 | 3 | -2 | 8 |
М4 (ПС3-ПС5) | По перилам | 12 | 9 | -6 | 9 |
М12 (ПС5-ПС11) | Вільне лазіння | 40 | 30 | -20 | 26 |
ШТО | 30 | 22,5 | -15 | 27 | |
По перилам | 8 | 6 | -4 | 28 | |
М10 (ПС11-ПС10) | По судівським перилам | 4 | 3 | -2 | 24 |
М13 (ПС10-ПС8) | По судівським перилам | 4 | 3 | -2 | 29 |
М8 (ПС8-ПС9) | По перилам | 40 | 30 | -20 | 30 |
Транспортування контрольного вантажу: | |||||
М1 (ПС1-ПС3) | На людині/окремо | 16/8 | 12/6 | -8/-4 | |
М2 (ПС2-ПС3) | На людині/окремо | 16/8 | 12/6 | -8/-4 | |
М3 (ПС3-ПС4) | На людині/окремо | 0/- | 0/- | 0/- | |
М4 (ПС3-ПС5) | На людині/окремо | 4/- | 3/- | -3/- | |
М5 (ПС5-ПС6) | На людині/окремо | 4/- | 3/- | -3/- | |
М6 (ПС6-ПС7) | На людині/окремо | 16/8 | 12/6 | -8/-4 | |
М7 (ПС7-ПС8) | На людині/окремо | 0/- | 0/- | 0/- | |
М8 (ПС8-ПС9) | На людині/окремо | 8/- | 6/- | -4/- | |
М9 (ПС9-ПС10) | На людині/окремо | 16/- | 12/- | -8/- | |
М10 (ПС10-ПС11) | На людині/окремо | 8/- | 6/- | -4/- | |
М11 (ПС11-ПС12) | На людині/окремо | 8/- | 6/- | -4/- | |
М12 (ПС5-ПС11) | На людині/окремо | 16/8 | 12/6 | -8/-4 | |
М13 (ПС10-ПС8) | На людині/окремо | 4/- | 3/- | -3/- |
Схема дистанції 4го класу
Схема дистанції 3го класу
Коментарі
7.2. Вільне
kelyn replied on #
7.2. Вільне лазіння без судівської страховки на скельних підйомах - без використовування штучних точок опори, навантаження віддтяжек, та мотузок, окрім як в ПС, для першого учасника. При цьому повинне використовуватися спорядження, яке пройшло сертифікацію UIAA для страховки.
-Динамическая веревка обязательна!!!