ВIДКРИТИЙ ЧЕМПІОНАТ м. КИЄВА
з техніки гірського туризму
Умови проходження дистанції Зв'язки.
- Кожна зв'язка команди повинна пройти послідовно дистанцію, що складається з чотирьох окремо виділених маршрутів.
- Результатом виступу команди є сума результатів двох зв'язок на усіх маршрутах. Результати на окремо виділених маршрутах підраховуються виходячи з часу затраченого на його проходження до якого додаються штрафні бали за порушення техніки.
- Команда повинна мати усе спорядження для подолання дистанції. Рекомендується мати на зв'язку не менш ніж: 2 основні мотузки (на команду - 7 коротких відтяжок, комплект закладок(стоперів), екстрактор, та муфтовані карабіни). Дозволяється передача спорядження між зв'язками для проходження етапів.
- Зв'язка долає дистанцію з контрольним вантажем 10 кг (розподіл вантажу довільний між учасниками 2 по 5, або 1 по 10). Контрольний вантаж готують учасники. Перерозподіл вантажу після старту заборонений. В разі пошкодження вантажу при проходженні етапу зв'язка припиняє виступ на цьому маршруті.
- При не проходженні учасниками маршруту зв'язці зараховується штраф:
За кожного учасника (поза межами фінішної площадки) штраф – 20 балів,
За кожну одиницю контрольного вантажу – 15 балів,
За кожну основну мотузку – 10 балів, - Опис етапів:
М1 (ПС1-ПС2) – Скельний підйом з постановкою своїх точок страховки(закладки, френд та інш.) відстань між точками не більше 2,0 м (мінімум точок на маршруті - 3 шт.), довжина етапу до 18 м. Маршрут проходиться з лідируванням (тобто перший учасник піднімається встановлюючи ППС та спускається вниз стає на самостраховку і здійснює страховку другого учасника). Знімати відтяжки під час дюльфера першого заборонено!
М2 (ПС3-ПС4) – Скельний підйом до 18 м та спуск постраждалого з супроводжуючим. Обидва учасники піднімаються вільним лазінням, після цього організовують спуск. (ППС не передбачені!). Один з учасників стає постраждалим після того, як знімається з самостраховки. По постановці на самостраховку постраждалий може почати роботу. Спуск організовується наступним чином: постраждалий кріпиться до супроводжуючого усом самостраховки в зблоковану систему, вус самостраховки супроводжуючого кріпиться до зблокованої системи постраждалого. Дві мотузки зв'язуються між собою утворюючи систему "павук" (до постраждалого іде коротший кінець павука, до супроводжуючого – довший), від систем "павук" подвійна мотузка проходить через верхній суддівській карабін та повертається до супроводжуючого. Супроводжуючий пропускає спускові мотузки через шайбу і здійснює спуск. , Над шайбою подвйiна мотузка підстраховується здвоєним прусиком, що закріплюється в зблоковану систему супроводжуючого, там же кріпляться кінці спускових мотузок. (Суддівська страховка надається постраждалому)
М3 (ПС5-ПС6) – скельний підйом комбінованим способом з суддівськими ППС . Дозволяється використовування драбинок. Спуск другого з фіксованим антимаятником: перший учасник піднімається лазінням з простьобуванням мотузки через ППС, спускається вниз дюльфером і йде до визначеної зони (в бік), де натягує та кріпить антiмаятникову мотузку, другий учасник піднімається по маршруту знімаючи відтяжки та спускається дюльфером на іншому кінці мотузки встібнувшись коротким вусом (відтяжкою) в натягнуту та закріплену антимаятникову мотузку. Етап проходить з лідируванням
М4 (ПС7-ПС8) – скельний підйом зі зміною лідера до 20 м. На цьому етапі учасники використовують суддівську базу у визначеному суддями місці (база на 3х точках – шлямбурах). Етап проходиться без лідирування. На верхньому ПС накопичуються обидва учасника , потім здійснюють дюльфер з вантажем.
- При проходженні учасника ділянки маршруту з командною страховкою через закладки (френди, та інше), проміжні точки повинні закладатися частіше ніж 2,0 м.
- Мотузка, якою здійснюють страховку, повинна проходити через карабін на станції, на цей карабін не дозволяється ставати на самостраховку. Страхуючи учасник, який знаходиться на станції, повинен стояти додатково вусом самостраховки в одному з трьох гаків.
- Страховка на дистанції повинна здійснюватися в рукавицях. Дозволяється страхувати з гальмівним пристроєм, який закріплений на страхуючому + поворотний карабін на станції, якщо відстань між пристроєм та карабіном на станції не менш 50см. Не дозволяється страхувати з гальмівним пристроєм, який закріплений на станції в положенні, яке руйнує станцію при зриві, або не виконує функцію гальма.
- При проходженні дистанції допускається по три зриви на кожному маршруті, після третього зриву зв'язка припиняє виступ на цьому маршруті.
- Контрольний вантаж на спусках транспортується на учаснику.
- Контрольний вантаж забороняється піднімати над учасником .
- Першому на маршруті надається суддівська страховка.
Контрольний час 15 хв на кожному окремо виділеному маршруті. Старт зв'язок на кожному маршруті відбувається згідно часової сітки в строго визначений час. Фінішем вважається падіння мотузки на землю.