Умови дистанції ?Командна смуга перешкод? (5 клас)

Умови дистанції ?Командна смуга перешкод? (5 клас)

Видубичи - 2011

Загальні положення

1. Клас дистанції - V (106 б.)
2. Довжина - 600 м.
3. Сумарний перепад висот - 30 м. (3, 0 б.)
4. Кількість етапів 12, з них самонаведенням 10
5. Суддівські обмеження часу (орієнтовні)
ЗЧ-1 (заданий час на першу частину дистанції) = хв.
ЗЧ-2 (заданий час на другу частину дистанції) = хв.
ЗЧ-3 (заданий час на всю дистанцію) = хв.
6. Проходження всієї дистанції в касках, одежа повинна закривати лікті та коліна.
7. Склад команди 6 чоловік (з них - не менше 1 дівчини)

Перелік етапів

1. Подолання яру з використанням підвішеної вірьовки (маятником)(1Б - 8,0 б)
Довжина - 7 м (між контрольними лініями), відстань по стовбуру дерева від землі до ВО - 6 м, відстань від ВО до КЛ - 7 м.
Обладнання етапу: на вихідній ділянці етапу: КЛ, 2 ЛО (2 петлі), 2 ЛО які розташовані на стовбурі дерева, суддівські перила для першого учасника, 2 ВО (2 ЗСК), на цільовому березі КЛ, ЛО.
Перший учасник піднімається по стовбуру дерева до ВО з нижньою командною страховкою та самостраховкою схоплюючим вузлом на суддівських вертикальних перилах. Кріплення перил до ЗСК. Учасник від ЗСК спускається по перильній вірьовці за допомогою гальмівного пристрою або по стовбуру дерева з верхньою командною страховкою. Під час спуску першого учасника, він повинен потрапити в БЗ вихідної ділянки етапу.
Після наведення перил, учасники переправляються на цільовий берег з самостраховкою вусом або схоплюючим вузлом до маятникової мотузки - відповідно до Настанов, та супроводжуючою мотузкою.

2. Спуск потерпілого з супроводжуючим (2Б - 10 б.)
Довжина - 15 м, середня крутизна - 75°.
Обладнання етапу: на вихідній ділянці: КЛ, ПСП, 2 ПО (2 ЗСК), 3 ПО; на цільовій ділянці: КЛ, ПО, ЛО, суддівська страховка для потерпілого.
Команда здійснює спуск ?потерпілого? з супроводжуючим. Спуск здійснюється через гальмівний пристрій з підстраховкою подвійним схоплюючим вузлом який кріпиться в окрему ПО. Умовно-потерпілий - член команди. Умовна травма - перелом кистей обох рук. Учасник стає ?потерпілим? після кріплення до ПСП та вихід за КЛ на початку етапу; перестає бути ?потерпілим? після перетину КЛ в кінці етапу. Спуск потерпілого та інших учасників здійснюється, відповідно до Настанов. Робота на вихідній ділянці на самостраховці.

3. Траверс схилу (2А - 8 б.)
Довжина - 34,5 м, стрімкість схилу до 45°.
Обладнання етапу: на вихідній ділянці: КЛ, 2 ПО (2 подвійні петлі); на ділянці перешкоди - 5 ППС, ЛО (ЗСК); на цільовій ділянці: 2 ПО (2 подвійні петлі), КЛ.
Етап складається з семи ділянок: 1(4м),2(3м),4(5,3м), 5(6,5м) - похилі вгору, 3(5,2) - похила вниз, 6(4м),7(6,5) - горизонтальні.
Перший та останній учасники проходять етап з КС. Решта учасників - по наведеній командою перильній вірьовці відповідно до Настанов. 3-ю ділянку, останній учасник проходить з верхньою командною страховкою.
ЗЧ-1

4. Організація навісної переправи річку (2Б - 11 б.)
Довжина - 25 м
Обладнання етапу: на вихідній та цільовій ділянках: КЛ, ПО (дерева - діаметром 60 см.).
Перший учасник переправляється на цільову ділянку за допомогою жердини та з КС (транспортування вантажу - не дозволяється).
Решта учасників - відповідно до Настанов. Команда наводить подвійну перильну вірьовку з незалежним кріпленням кожної з них.

5. Крутопохила переправа (3А - 14,0 б.)
Довжина - 25 м
Обладнання етапу: На вихідній КЛ, ПО(заглушені суддівські карабіни) , 2 ЗСК, ПСП, цільова ділянка - КЛ, ПО(заглушені суддівські карабіни) ,ПСП, 2 ЗСК.
Подолання НЗ першим учасником дюльфером з командною страховкою.
Подолання НЗ іншими учасниками команди Решта учасників - відповідно до Настанов. Команда наводить подвійну перильну вірьовку з незалежним кріпленням кожної з них.

6. Виготовлення нош (н/к - 2,0 б.)
Обладнання етапу: зона в?язання нош, дві жердини довжиною 2-2,5 м, три жердини довжиною 0,6 - 0,7м.
Заповнення нош командне - штормівки або полотно або мотузкою по Кропфу.

7. Надання долікарняної допомоги (1А - 2,0 б.)

8. Транспортування потерпілого (1А - 4,0 б.)
Довжина етапу - 200м.
Умовно потерпілий - учасник команди. Травма - легка. Ноші несуть два учасники, третій - супроводжуючий. Учасник стає ?потерпілим? при вході в зону в?язання нош (лягає на коврик), перестає бути - після зняття його з нош в кінці етапу. Умовно потерпілий визначається до старту команди на дистанції і позначається червоним хрестом на касці.

9. Підйом по схилу (1Б - 8,4 б.)
Довжина - 35 м. Середня крутизна - до 50°.
Обладнання етапу: на вихідній ділянці: КЛ, 2 ВО (2 подвійні петлі); на ділянці перешкоди: 4 ППС; на цільовій ділянці: ВО (дерево діаметром до 30 см), ПСП.
Перший учасник здійснює підйом з нижньою КС, використовуючи ППС (транспортування вантажу - дозволяється). Решта учасників - відповідно до Настанов. Робота на цільовій ділянці на с/с в ПСП.

10. Спуск по схилу (1Б - 7,2 б.)
Довжина - 35 м. Середня крутизна - до 50°.
Обладнання етапу: на вихідній ділянці: ПСП, ВО (ЗСК); на цільовій ділянці: КЛ.
Учасники спускаються за допомогою самостраховки схоплюючим вузлом. Кріплення перильної мотузки жорстке (карабін в суддівський карабін) для всіх, крім останнього.
Етапи 8 та 9, долаються без втрати самостраховки.
ЗЧ-2

11. Організація навісної переправи через яр з транспортування потерпілого у коконі (3А - 16,4 б.)
Довжина - 31 м, ширина яру - 27 м.
Обладнання етапу: на вихідній ділянці: КЛ, ПО (дерево - діаметром 40 см.); на цільовій ділянці: КЛ, ПО (дерево - діаметром 60 см.).
Перший учасник переправляється на цільову ділянку вільним лазінням з КС (транспортування вантажу - заборонено).
Решта учасників та потерпілий у коконі? відповідно до Настанов. Команда наводить: 1 ВО (подвійна петля (вірьовкою діаметром 10 мм) яка була допущена ГСК або технічною комісією до старту команди) на вихідній та цільовій ділянці, подвійну перильну вірьовку з незалежним кріпленням кожної з них.

12. Переправа по мотузці з перилами (2Б, 12 б.)
Довжина етапу до 33 м.
Обладнання етапу: на вхідній та цільовій ділянці : КЛ по рельєфу; ПО дерева, обмежена БЗ, 2 ЛО.
Подолання НЗ першим учасником на командній страховці .
Подолання НЗ іншими учасниками команди та вантажу згідно настанов по командним перилам із супроводженням.