“ПОГОДЖЕНО”
Президент «Київської міської федерації спортивного туризму»
_______________________Ю.Бабенко
______________________2015 рік
«ЗАТВЕРДЖУЮ»
Заступник директора Департаменту освіти і науки, молоді та спорту
__________________О.Трофимов
_________________2015 рік
Р Е Г Л А М Е Н Т
Відкритого чемпіонату м. Києва зі спортивного (пішохідного) туризму
1. ЦІЛІ І ЗАВДАННЯ ЗМАГАНЬ
Міські змагання зі спортивного туризму (далі - СТ) проводяться з метою подальшого розвитку СТ в м. Києві, як ефективного засобу підвищення ролі фізичної культури і спорту у всебічному, гармонійному розвитку людини, виховання патріотизму і сприяння формуванню здорового способу життя населення.
Головні завдання змагань:
пропаганда та популяризація СТ серед широких верств населення м. Києва;
перевірка рівня майстерності спортсменів і команд;
визначення найсильніших команд і спортсменів м. Києва;
виявлення і формування резерву складу до збірних команд м. Києва;
сприяння підвищенню безпеки спортсменів під час проведення змагань та спортивних походів;
проведення моніторингу розвитку СТ в м. Києві та встановлення рейтингової оцінки колективів, команд, спортсменів, тренерів.
2. СТРОКИ ТА МІСЦЕ ПРОВЕДЕННЯ ЗМАГАНЬ
Змагання проводяться 4-5 квітня 2015 року в м.Київ (місце старту буде зазначено в Умовах змагань).
3. ОРГАНІЗАЦІЯ, КЕРІВНИЦТВО ТА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯМ ЗМАГАНЬ
Загальне керівництво організацією та проведенням змагань здійснюється Департаментом освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради (далі – Департамент).
Відповідальність за підготовку та безпосереднє проведення змагань покладається на Київську міську федерацію спортивного туризму (далі – Федерація) та головну суддівську колегію змагань (далі – ГСК), затверджену Департаментом.
Відповідальність за дотримання правил безпеки та здоров’я учасників під час проведення змагань покладається на головного суддю згідно з діючими Правилами змагань зі спортивного туризму та «Положенням про медичне забезпечення спортивно – масових заходів» (наказ Мінохорони здоров’я України від 27.10.08, № 614 та наказ Мінсім’ямолодьспорт України від 17.11.08, №4557).
Відповідальність за підготовку учасників команд та дотримання вимог ними правил безпеки під час змагань несуть представники, тренери, капітани а при їх відсутності самі учасники.
Відповідальність за виконанням вимог заходів безпеки під час проведення змагань покладається на головного суддю.
Відповідальність за якість та безпечне використання командного та особистого спорядження несе представник, тренер команди та самі учасники.
Підготовка спортивних споруд покладається на їх власників;
Контроль за підготовкою спортивних споруд при проведенні змагань здійснює робоча комісія федерації спортивного туризму м. Києва.
У своїй звітності про проведення змагань ГСК надає Київській міській ФСТ звіт головного судді змагань, умови проведення змагань, заявочні матеріали, протоколи результатів змагань за видами змагань (дистанціями), оціночну відомість роботи суддів.
4. УЧАСНИКИ ЗМАГАНЬ, ВИМОГИ ДО НИХ
До участі у змаганнях допускаються спортсмени які представляють спортивні, туристські клуби, організації, навчальні заклади міста Києва та інших областей, міст, і які пройшли мандатну комісію.
Вік учасників змагань не менше 15 років за роком народження, спортивна кваліфікація учасників змагань повинна відповідати вимогам Правил змагань зі спортивного туризму в частині, що стосується класу дистанцій.
Cклад команди включає 10 осіб, 6 основних учасників, з яких не менше однієї особи протилежної статі, 2 запасних учасника, один представник команди та один суддя від команди.
Кожна команда, повинна забезпечити кваліфікованого суддю, який залучається до суддівства змагань за рішенням ГСК. Суддя повинен мати секундомір, чинні Настанови з проведення змагань з пішохідного туризму, ІСС, рукавиці.
5. ПРОГРАМА ЗМАГАНЬ ТА УМОВИ
До програми змагань включено:
2 квітня – мандатна комісія, нарада з представниками команд, жеребкування об 19.00 – 20.00 в приміщенні КТ «Робінзон» за адресою вул.Будівельників 32/2(підвальне приміщення, вхід з двору)
4 квітня – командні змагання на дистанції “Кроспохід“, клас дистанції 3 та 4.
5 квітня – командні змагання на дистанції “Смуга перешкод“, клас дистанції 3 та 4. Нагородження переможців після закінчення змагань.
Змагання проводяться згідно з чинними Правилами змагань зі спортивного туризму від 24.04.2008 року та Настановами проведення змагань з пішохідного туризму від 24.11.2012.
Умови подолання дистанцій та їх технічний опис додаються окремо.
Перелік спеціального спорядження необхідного для подолання дистанцій учасники визначають самостійно, виходячи з умов та технічного опису дистанцій.
6. ДОКУМЕНТАЦІЯ ТА СТРОКИ ЇЇ ПОДАННЯ
Попередні заявки про участь у змаганнях подаються до 2 квітня головному судді змагань Злацькому І.А. 0978868820 або на e-mail: zlatskiy@ukr.netабо на сайті інформаційної підтримки та висвітлення змагань www.tkg.org.ua.
Команди, що не подали попередньої заявки допущені до змагань не будуть!
Заявка встановленої форми подається в мандатну комісію 2 квітня на нараді представників команд, (команди з інших міст, можуть проходити мандатну комісію в день змагань на місті старту з 7.00 до 8.00, за умови, що вони подали попередню заявку).
Разом із заявкою 2 квітня подаються:
документ, що засвідчує спортивну кваліфікацію учасників;
страхові поліси від нещасних випадків на учасників змагань, дійсні на час проведення змагань. Умови страхування повинні передбачати страхові виплати в разі настання нещасних випадків під час занять спортом або участі в змаганнях.
Перед стартом кожен учасник представляє документ з фотокарткою, що засвідчує його особу.
До змагань допускаються лише учасники, які попередньо підтвердили свою участь в установлений для попередніх заявок термін та під час роботи Мандатної комісії.
7. ВИЗНАЧЕННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ ТА НАГОРОДЖЕННЯ
Результат на дистанціях визначається відповідно до Правил. Загальний залік підраховується за сумою відносних результатів на двох дистанціях, окремо в кожному класі.
Команди, які посіли І – ІІІ місця, нагороджуються дипломами і медалями Департаменту відповідних ступенів.
8. УМОВИ ФІНАНСУВАННЯ ЗМАГАНЬ
Витрати на відрядження учасників та тренерів, представників (страхування спортсменів, проїзд в обох напрямках, оплата за розміщення, харчування, добові) відносяться за рахунок коштів організацій, що відряджають.
Часткові витрати на організацію змагань передбачаються за рахунок коштів Федерації та інших, джерел фінансування.
Стартовий внесок для участі в змаганнях складає 180 грн. з команди.
ЦЕЙ РЕГЛАМЕНТ Є ОФІЦІЙНИМ ВИКЛИКОМ НА ЗМАГАННЯ