Попередні умови проходження дистанції „Смуга перешкод”
Відкритого чемпіонату м.Києва з пішохідного туризму 2015 р.
ПС - пункт страховки ПСП - подвійні суддівські перила с/с КС - командна страховка СС - суддівська страховка СП - суддівські перила КП - командні перила ПО - поліспастова опора ВО - вантажна опора ЛО - локальна опора ЗСК - заглушений суддівський карабін ППС - проміжній пункт страховки ПЗЧ - проміжний заданий час ПСС – пункт суддівської страховки | с/с - самостраховка КЛ. - контрольна лінія ЗЧ - заданий час ОЧ - оптимальний час КЧ - контрольний час ВД - вихідна ділянка ЦД - цільова ділянка ДП - ділянка перешкоди БЗ - зона етапу безпечна НЗ - зона етапу небезпечна ОЛ - обмежувальна лінія ІСС - індивідуальна страхувальна система |
Загальні положення
1. Клас дистанції – ІІІ.
2. Вид змагань – командний.
3. Довжина – 320м.
4. Сумарний перепад висот – 60м.
5. Бальна оцінка дистанції - загальна 64б., за технічні етапи 58 б.
6. Кількість етапів – 6, з них етапів з самонаведенням – 5, спецзавдань -1.
7. Склад команди 6 осіб (не менш 1особи протилежної статі).
8. Всі учасники змагань повинні бути забезпечені: ІСС, захисними касками, формою, яка повинна закривати лікті і коліна; (вимоги 3.13.4.12 - 3.13.4.17 – «Правил змагань»).
9. Старт команди примусовий, за результатами попереднього дня.
10. Стартовий інтервал - 15-20хв.
11. Команда прибуває на старт за 20хв. для проходження технічної комісії.
12. Старт та фініш суміщенні.
13. Команди долають дистанцію у заданому (лінійному) напрямку.
14. На дистанції встановлено заданий час (ПЗЧ та ПЗЧ(2)) за перевищення якого, команда отримує штрафні бали, згідно Правил та Настанов.
Перелік етапів, завдань та умови їх подолання
1. Спуск по вертикальних перилах (2Б) – 12б
Довжина етапу до 15м.
Стрімкість схилу до 90°.
Обладнання: ПСП, дві ВО, два ЗСК, КЛ на ВД; дві ВО(петлі) на ЦД (небезпечна зона).
Всі учасники долають етап по КП за допомогою гальмівного пристрою, та з верхньою КС.
2. Підйом по вертикальних перилах (3А) – 9,6б
Довжина етапу 11м.
Стрімкість схилу до 90°.
Обладнання: дві ВО(петлі) на ВД; ПСП, дві ВО, КЛ на ЦД.
Перший учасник долає етап по СП з нижньою КС. Всі інші учасники по КП з верхньою КС.
Етапи 1-2 долаються без втрати страховки.
Додатково на ВД 1-го етапу та ЦД 2-го етапу є ПО для наведення навісної переправи. Команда на свій розсуд може їх використовувати. Перекидання вірьовок через перешкоду для кріплення навісної переправи дозволяється.
Приклад: перший та другий учасники долають спуск по вертикальних перилах та підйом по вертикальних перилах, інші по навісній переправі.(довжина переправи до 20м)
3. Спуск по вертикальних перилах (2Б) – 10б
Довжина етапу до 30м.
Стрімкість схилу до 90°.
Обладнання: ПСП, дві ВО, два ЗСК, КЛ на ВД; КЛ, дві ВО(петлі) на ЦД.
Всі учасники долають етап КП за допомогою гальмівного пристрою, та з верхньою КС.
4. Підйом по схилу (1Б) – 8б
Довжина етапу до 30м.
Стрімкість схилу до 75°.
Обладнання: КЛ на ВД; два ППС – на ДП; ВО (дерево), КЛ на ЦД.
Перший учасник долає етап з нижньою КС, використовуючи ППС, решта з с/с по КП.
5. Крутопохила переправа вниз (3А) – 16,8б
Довжина етапу до 35м.
Стрімкість схилу до 65°.
Обладнання: ПО (дерево), дві ВО, ЗСК та КЛ на ВД; ПО (дерево), три ВО та КЛ на ЦД.
Перший учасник долає етап з КС по КП (дюльфер). Інші по наведеним подвійним КП та з верхньою КС. Для останнього супроводжуюча мотузка обов’язкова.
6. Вузли (н\к) – 2б
Команда в’яже 20 різних вузлів (вказаних Настановами) з власних мотузок та карабінів.
Фініш фіксується по перетинанню КЛ або по команді капітана.
Підведення підсумків:
Результат команди визначається за сумою часу подолання дистанції та штрафних балів.
Заступник головного судді з виду «Смуга перешкод» ____________
Начальник дистанції «Смуга перешкод» ____________
Коментарі
alesya replied on #
1. Етапи 1,2 При проходженні переправи КЛ на ВД і ЦД відповідають КЛ спуску і підйому?
2. Чи може перший на етапах 2,4 нести вантаж?
3. Які відстані між етапами?
4. Питання стосовно вузлів як і на 4-му класі: Чи може один зав"язати всі? По чому чому фіксується фініш?
5. Коли будуть відомі ПЗЧ і ПЗС(2)? І після якого етапу вони будуть встановлені?
Igor replied on #
замы по виду в отъезде, я частично отвечу на вопросы.
1. соответствуют
2. ответ позже
3. перебеги не больше 50 м
4. ответ на совещании
5. на совещании. скорей всего первое ПЗЧ будет после этапа 2
Шаповалов replied on #
Уточню:
1. Да.
2. Может.
3. От старта так же 50м до этапа №1.
4. На совещании.
5. На совещании.
Александр0 replied on #
1-2 этап
Разрешена ли сквозная страховка -
Шаповалов replied on #
Запрещена. 1-й участник, на этапе №2 поднимается по судейской перильной верёвке, с самостраховкой к ней. Командная страховка первому не нужна.
alesya replied on #
"Принято решение, что первому на подъёме необходима только самостраховка к судейской перильной верёвке, БЕЗ НИЖНЕЙ КОМАНДНОЙ СТРАХОВКИ (так как она не работает)."
Для 3-го класу теж актуально?
Шаповалов replied on #
Для 3 кл. так же, только самостраховка к судейской верёвке.
alesya replied on #
Етап 4. Підйом по схилу
1. В умовах сказано, що стрімкість схилу до 75°, але всі учасники крім першого долають лише з с/с по КП. Як таке можливо?
2. Як страхувати першого? На ВД є лише КЛ. З себе? Чи там буде ще ВО?
Шаповалов replied on #
Страховка напрямую, не через шайбу.(при желании, можете использовать ВО с "дюльфера", но не обязательно). При плохой погоде, возможно для первого будет ледоруб.
DefteZ replied on #
1. з обговорення 4кл: "Я даю вам обширный выбор, можете использовать навесную, передача верёвок согласна Настанов, либо первый "тарабанит", либо перекидывайте, главное, чтобы пострадавший вниз-верх, остальные как угодно (дюльфер-подъём или навесная), тактика. По другому, может и первый забрать верёвки на навесную!"
Умова по передачі вірьовок для 3кл. аналогічні?
2. Чи дозволено зворотнє лідирування (із забезпеченням умов етапу та безпеки) ?
Шаповалов replied on #
1. Да.
2. Да.
Шаповалов replied on #
Увага! Етап №6, вузли.
Кожний учасник в`яже не меньш трьох вузлів!
Александр0 replied on #
1. Почему именно 3 ?
2. Можно возвращаться после завязанных узлов на предыдущий этап ?
Шаповалов replied on #
1. На 4 не делится)
2. Можно.
alesya replied on #
Як за цим будуть слідкувати (адже вузли будуть перевіряти після фінішу) і як буде штрафуватися, якщо один учасник зав"язав 2 вузли, 1 вузол чи не зав"язав взагалі ні одного?
Igor replied on #
Як за цим будуть слідкувати, це проблеми суддів. Все, що не зав`язав буде рахуватися, як відповідний штраф.
Шаповалов replied on #
Узлы будут проверять по факту (можно развязывать и снова вязать).
Судья отследит, сколько и кто завязал.
DefteZ replied on #
чи можемо ми залишать мотузки/карабіни на яких зав’язані вузли в зоні етапу для перевірки після фінішу? (чи не буде це вважаться втратою спорядження?)
skitalets replied on #
можно ли узлы вязать со шворок 6мм?
Шаповалов replied on #
Нужно.