Попередні умови проходження дистанції «Крос-похід»
Відкритого чемпіонату м.Києва з пішохідного туризму 2015 р.
Скорочення
ПС - пункт страховки ПСП - подвійні суддівські перила с/с КС - командна страховка СС - суддівська страховка СП - суддівські перила КП - командні перила ПО - поліспастова опора ВО - вантажна опора ЛО - локальна опора ЗСК - заглушений суддівський карабін ППС - проміжній пункт страховки ПЗЧ - проміжний заданий час ПСС – пункт суддівської страховки | с/с - самостраховка КЛ. - контрольна лінія ЗЧ - заданий час ОЧ - оптимальний час КЧ - контрольний час ВД - вихідна ділянка ЦД - цільова ділянка ДП - ділянка перешкоди БЗ - зона етапу безпечна НЗ - зона етапу небезпечна ОЛ - обмежувальна лінія ІСС - індивідуальна страхувальна система |
Загальні положення
1. Клас дистанції - ІV
2. Довжина дистанцій ~ 9 км.
3. Перепад висот ~ 100 м.
4. Бальна оцінка дистанції – загальна 96б., за технічні етапи 78б.
5. Кількість технічних етапів - 9, з них з самонаведенням 8, спецзавдань - 3.
6. Тип дистанції – комбінований.
7. Суддівські обмеження часу (орієнтовні):
- КЧ (контрольний час) ~ 4 год. 20хв.
- ОЧ (оптимальний час) ~ 4 год. 00 хв.
- ЗЧ (заданий час) встановлюється на кожному етапі.
8. Старт команд – за жеребкуванням.
9. Склад команди 6 чол. (не менше 1 особи жіночої статі).
10. Всі учасники змагань повинні бути забезпечені: ІСС, захисними касками з номерами учасників та літерою «К» у капітана, формою, яка повинна закривати лікті і коліна; (вимоги 3.13.4.12 - 3.13.4.17 – «Правил змагань
11. Дистанція «крос-похід» проводиться за наступною схемою:
1 частина – "жорстке ралі" команда проходить всі етапи та завдання в заданому напрямку з примусовим стартом за суддівським часовим графіком, орієнтування по карті;
2 частина – команда ділиться по троє учасників та проходить етапи за власним розрахунком часу на подолання дистанції. Команда проходить всі етапи та завдання в заданому напрямку, орієнтування по карті та азимутальний рух.
12. Команда прибуває на старт за 20 хв. для проходження технічної комісії; заповнює декларацію про наявність командного спорядження; повинна мати аптечку (два стерильних бинта довжиною не менш 3 м, 50 мл розчину перекису водню, 20 мл «зеленки» або «йоду», 50 г стерильної вати, знеболююче) та питну воду. Кількість командного спорядження на старті, на всіх етапах та на фініші повинно відповідати заявленому.
13. Орієнтовний стартовий інтервал ~ 18-20 хв. Звірка годинників, отримання карти та командної картки – за 5 хвилин до старту.
14. На кожному етапі ЗЧ фіксується з моменту старту команди на етапі, або при досяганні поточного часу визначеному в графіку руху по дистанції раллі до закінчення роботи на відповідному етапі (п. 2.1.2 Настанов) або до моменту збігання ЗЧ. При перевищенні ЗЧ на етапі команда (учасники) припиняє подолання етапу і отримує штраф за п.п. 6.20.1, 6.40.1. Командне спорядження, яке на момент закінчення ЗЧ не перетнуло лінію фінішу ЦД етапу вважається втраченим і штрафується згідно Правил та Настанов (за п.п. 3.1.1, 3.1.2, 3.2(10)1 - якщо команда вклалася в ЗЧ; за п. 3.3(20)1 - якщо команда перевищила ЗЧ).
15. Подоланням (проходженням) етапу учасником (потерпілим) вважається вихід учасника за ЛФ.
16. Всі етапи та КП дистанції є обов’язковими для проходження, якщо не зазначено іншого.
17. По збіганню ЗЧ етапу команда припиняє дії по подланню етапу і отримує відповідний штраф. Команда, яка не з’явилась на етапі в ЗЧ етапу, отримує штраф за непроходження етапу усіма учасниками (потерпілим) за п.п. 6.20.1, 6.40.1., за втрату спорядження та контрольного вантажу за п. 3.3(20)1. Якщо команда не з’являється на етапі після закінчення ЗЧ вона отримує зняття з частини дистанції та отримує штраф, який дорівнює сумі штрафів за всі етапи (як за не пройдені) даної частини дистанції.
18. На етапах з потерпілим, потерпілий обирається зі складу команди на вибір команди.
19. Діаметр опор на дистанції до 2м.
Перелік етапів, завдань та умови їх подолання
Перша частина
1. Орієнтування в заданому напрямку та по лінії (1А, 10б.). Відмітка КП олівцем в контрольній картці.
2. Навісна переправа через річку (2Б, 11 б.). (Ширина ДП до 30 м.) Відстань між опорами до 35 м. ВД та ЦД етапу обладнані ЛС(ВД), обмеженою БЗ, ПС у вигляді ПО та ВО (дерево), КЛ. Перший учасник переправляється через ДП на плавзасобі з КС. Всі інші учасники і вантаж долає ДП по навісній переправі.
3. Горизонтальний маятник по мотузці (1А, 4б.) Відстань між опорами до 25 м. Відстань до кріплення маятника до 35 м (ВД етапу 2). ВД співпадає з ЦД навісної переправи через річку (етап 2). ЦД обладнано КЛ, обмеженою БЗ, ПС у вигляді ВО (дерево), ЛФ. Етап обладнано СП та СС. Всі учасники команда переправляються через ДП з організацією супроводження, вантаж може переправлятися окремо, або на учасниках (крім першого учасника).
Етапи 2 та 3 долаються разом.
ЗЧ – 19 хв.
4. Переправа по колоді (через воду) (3А, 12 б.). ДП – 8м. Довжина колоди – 11м. Відстань між опорами для кріплення перил– до 30 м. ВД та ЦД обладнано ЛС, ЛФ відповідно, обмеженою БЗ, ПС у вигляді ПО та ВО (дерево) та КЛ. Перший учасник переправляється через ДП по колоді на КС. Колода укладається через триногу. Всі інші учасники переправляються по КП, вантаж може переправлятися окремо, або на учасниках.
ЗЧ – 19 хв.
5. Рух по жердинах (1Б, 10 б). Кількість прольотів до 10. Три жердини на команду, суддівський контрольний вантаж (до 20кг). Всі учасники долають ДП по жердинах. Вантаж переправляється на учасниках. Перекидання жердин, вантажу не припускається, при втраті контакту з учасником на ДП вантаж вважається втраченим.
ЗЧ – 15 хв.
6. Спуск по вертикальних перилах з транспортуванням «потерпілого» (з супроводжуючим) з дорощуванням транспортних мотузок (2Б, 10б.). Довжина до 35 м. Крутизна – до 70°. ВД обладнана ЛС, ПС у вигляді ПСП, 4 ВО (2 ВП та 2 ЗСК). На ЦД – КЛ, обмежена БЗ, ПС у вигляді ВО (дерево), ЛФ. На ДП позначено місце дорощування. Травма потерпілого – умовна травма рук, ніг та щелепи. Дорощування відбувається обов’язково за допомогою поліспасту. Всі учасники долають ДП по КП без дорощування. Потерпілий долає ДП на супроводжуючому з дорощуванням транспортних мотузок.
ЗЧ – 15 хв.
7. В’язання вузлів (1А, 2б.). Команда з власного спорядження зав’язує вузли з переліку, що вказаний у Настановах.
ЗЧ – 5 хв.
Друга частина
(команда ділиться на дві групи по 3 учасника, які окремо проходять етапи 8+9+11+12 та 8+9+10+12)
8. Підйом по схилу (1Б, 7б.) Довжина етапу до 35 м. ВД – ЛС, обмежена БЗ, ВО (дерево) та КЛ; суддівський контрольний вантаж (до 10кг). ЦД підйому – ВО (дерево), КЛ. На ДП підйому до 5 ППС (дерева). Перший учасник долає ДП підйому з нижньою КС, рух з вантажем заборонено. Всі інші учасники долають ДП по КП, вантаж на учасниках, паралельний рух заборонено.
9. Спуск по схилу (1Б, 6б.) Довжина етапу до 35 м. ВД спуску співпадає з ЦД підйому по схилу (етап 8). ЦД – КЛ, обмежена БЗ, ЛФ. Всі учасники долають ДП по КП, вантаж на учасниках, паралельний рух заборонено.
Етапи 8 та 9 долаються разом.
ЗЧ – 10 хв.
10. Переправа по вірьовці з перилами (2А, 4б.). Відстань між опорами – до 25 м. ВД та ЦД обладнано ЛС, ЛФ відповідно, обмежена БЗ, ПС у вигляді ПО та ВО (дерево) та КЛ, суддівські нижні перила, суддівський контрольний вантаж. Команда наводить верхню (одинарну) перильну мотузку. Перший учасник переправляється на ЦД по обхідному коридору. Всі інші учасники переправляються по КП, вантаж може переправлятися окремо, або на учасниках (крім першого учасника).
ЗЧ – 10 хв.
11. Навісна переправа через яр (2А, 7б.). Відстань між опорами до 20 м. ВД та ЦД обладнано ЛС, ЛФ відповідно, ПС у вигляді ПО та ВО (дерево) та КЛ. Перший учасник переправляється на КС, рух з вантажем заборонено. Всі інші учасники і вантаж долає ДП по навісній переправі.
ЗЧ – 10 хв.
12. Орієнтування в заданому напрямку, за вибором та азимутальний хід (1А, 8б.). Відмітка КП олівцем в контрольній картці.
Підведення підсумків:
Результат команди визначається відповідно до Правил. Вище місце посідає команда, що має меншу суму штрафних балів.
Заступник головного судді з виду «Крос похід» ____________
Начальник дистанції «Крос похід» ____________
Коментарі
Marisha replied on #
10. Судівський контрольний вантаж буде новий чи учасники мають його нести з 8 етапу?
Igor replied on #
на етапах з суд. вантажом, вантаж окремий, носити його треба буде тільки від ЛФ до ЛС по закінченню ЗЧ етапу.
Nicko replied on #
Додайте, будь ласка, до скорочень ЛС та ЛФ.
Igor replied on #
ЛС - лінія старту
ЛФ - лінія фінішу
В Умовах, які розіслані представникам на електронні адреси, ці скорочення є...
Maxim NK replied on #
1. Этап 3. сказано что будет судейская страховка. В каком виде она будет? этот этап будет тоже через воду?
2. Этап 6. если смену спусковых веревок делать с помощью полиспаста, то нужна ПО, которой нет в оборудовании.
3. Этап 10. не сказано какой вес груза?
4. Контрольный груз быдет только на этапах 5, 8, 9, 10?
5. Как происходит переход с одной части кросса на другую? После финиша на последнем этапе кросса (узлы) начинается время нежесткого ралли? карта на вторую часть будет со старта?
Igor replied on #
1. будет судейский фал. через воду
2. будет ПО(петля)
3. до 10 кг
4. пока да
5. после ЗЧ последнего этапа первой части, начинается время второй части. карты 2шт., на вторую часть поучаете после истечения ЗЧ последнего этапа первой части.
.
Melor replied on #
1. Поясните условия 4-й этапа: "Переправа по колоді (через воду). ...Всі інші учасники переправляються по КП..."
Так по колоде или по КП?
2. Поясните, пожалуйста, суть и цель использования полиспаста при доращивании веревок. Какие в этом случае требования к доращиванию транспортных веревок?
Ну и собственно почему класический способ доращивания веревок уже не канает?
По общим условиям кросс похода:
"16. Всі етапи та КП дистанції є обов’язковими для проходження, якщо не зазначено іншого."
КП дистанции совмещены с этапами? Есть ли на дистанции КП ориентирования, которые брать не обязательно, как их разделять?
Igor replied on #
1. По колоде и по КП
2. какой это классический? суть и цель полиспаста при доращивании, что бы разгрузить шайбу при перещелкивании дорощеной веревки и что бы все происходило без рывка.
на каждом этапе будет КП. будут и КП дистанции без этапов. будут и КП ориентирования (за не взятое 6б. штрафа). различать по шифру номера, подробнее на совещание
Melor replied on #
Если есть такой способ доращивания, в котором не нужно разгружать шайбу и не нужно перещелкивать дорощенную веревку и все происходит в статике, без рывка, то можно ли не использовать полиспаст?
Igor replied on #
использование полиспаста обязательно.
вРЕДНАЯ replied on #
1. Этап 3. "Горизонтальный маятник"
- Находится над водой?
- Если "ВД співпадає з ЦД навісної переправи через річку (етап 2)", можно ли с ВД переправы (ЦД маятника) открепить маятник после его прохождения?
2. Этап 4. "Переправа по колоде через воду"
- Вода стоячая или есть течение?
- Какая длина палок триноги? Сколько их будет (3 или 4)?
3. Этап 10. "Переправа по верёвке с перилами"
- Какой вес контрольного груза?
4. Этап 11. Навесная переправа через яр"
- На этом этапе нет судейского контрольного груза? Если есть, то сколько кг?
5. Как выглядит судейский контрольный груз? Это песок в мешках? Бутылки с водой? Или рюкзак с чем-то? Можно ли будет его в несколько рюкзаков распределить? Нужны ли свои рюкзаки для его транспортировки?
6. Этап 7. "Вязание узлов"
- Из каких верёвок допускается вязание узлов? Можно ли вязать узлы со шворок?
Igor replied on #
1. - над водой, вопрос уже был выше.
- ВД переправы не является ЦД маятника.
2. - течение есть
- все согласно Настанов, постараемся 4 шт.
3. - 10 кг. вопрос был выше.
5. контрольный груз на этапах с водой бутылки объемом 1-6л. на этапах без воды - песок в мешках. распределять можно, как угодно. если получится транспортировать без рюкзака, то не нужны свои рюкзаки.
6. узлы вяжуться на веревках с диаметром не меньше 6 мм
вРЕДНАЯ replied on #
1. Этап 2+3 (Переправа+маятник). Сказано, что "Відстань до кріплення маятника до 35 м (ВД етапу 2)". Опора для крепления переправы (на ВД) и опора для крепления маятника одна и та же?
2. Как будут судится верёвки оставленные на совместных этапах (например, переправа+маятник) после окончания ЗЧ? Это два разных этапа или один?
Igor replied on #
1. разные.
2. Согласно Настанов п.п. 3.3(20).1. два разных этапа.
вРЕДНАЯ replied on #
на Этапе 10. Можно выбрать груз по судейским нижним перилам?
Igor replied on #
по судейским, нет.
вРЕДНАЯ replied on #
На этапе переправа+маятник, если опора для крепления на ВД переправы и опора для крепления маятника - это одна опора, можно ли с ЦД маятника сдергивать перила переправы? Как будут судится верёвки если команда не вложилась? При условии, если команда не успевает пройти этап, как Вы будете отличать это перила переправы или это маятник и его сдерг, если это два разных этапа?
Igor replied on #
Сдергивать можно, по превышении ЗЧ, снаряжение будет считаться один раз 20 балов или по факту.